هافبک تیم استقلال با بیان اینکه برد حق تیم استقلال بود گفت: خودمان بازی را سخت کردیم تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
النی کاپوجیانی سرمربی تیم ملی بسکتبال زنان بعد از پیروزی در نخستین دیدار کاپ آسیا نسبت به این بازی واکنش داشت.
میلاد بدرقه می‌گوید کادر فنی آلومینیوم نکات لازم برای تقابل با پرسپولیس را به آنها گوشزد کرده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران همچنین گفت: برنامه خوبی برای ریکاوری داریم تا خودمان را برای بازی برابر قرقیزستان آماده کنیم.
سرمربی استقلال با انتقاد از حرکت علیرضا بیرانوند گفت: احترام زیادی برای بازیکنان پرسپولیس قائلم اما به ظرفیت‌های خودمان و روحیه تیمی باور دارم و مطمئنم این تیم را شکست می‌دهیم.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، معقتد است که شکست مقابل لایپزیش به خاطر عملکرد ضعیف شاگردانش اتفاق افتاد.
خسوس ناواس معتقد است حق سویا در بازی برابر یوونتوس پیروزی بود و اطمینان داد که در بازی برگشت کار صعود به فینال را یکسره خواهند کرد.
سرمربی تیم بسکتبال الریاضی گفت: با حفظ تمرکز از زیر فشار بازی خارج شدیم و به پیروزی رسیدیم.
مجید نامجوطلق اعتقاد دارد پرسپولیس باهوش‌تر از استقلال عمل کرد و فضاهای بازی را از این تیم گرفت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر مس کرمان و کسب سه امتیاز مهم این دیدار گفت: هر چند کار را برای خودمان سخت کردیم اما در نهایت توانستیم به پیروزی برسیم.
ایزد سیف الله‌پور می‌گوید در بازی مقابل استقلال اجازه ورود و استفاده از تبلیغات محیطی سازمان لیگ را نمی‌دهد.
بازی های لیگ در این فصل بسیار سخت است و تیم ها فاصله امتیازی کمی نسب به هم دارند اما امیدوارم که در پایان فصل، رتبه خوبی کسب کنیم.
سرمربی تیم فوتسال سونگون تاکید کرد که تیمش آماده کسب امتیاز برای قطعی کردن قهرمانی است.
مربی فولاد گفت که آنها حواشی دیدار با پرسپولیس را فراموش کرده و به دنبال پیروزی برابر تراکتور هستند.
وحید فاضلی می‌گوید در این بازی برای تیم‌شان یک پنالتی گرفته نشده و پنالتی هوادار هم اشتباه بوده است.
سرمربی میلان با تلخ دانستن تساوی مقابل رم تاکید کرد که باید توجه داشته باشیم، بازی تا آخرین لحظه در جریان است.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
رئیس سابق سازمان لیگ به برد ایران مقابل ولز واکنش نشان داد.
ادموند اختر می‌گوید ولز تیم قدرتمندی است اما با بازی منطقی مقابل این تیم ایران می تواند نتیجه خوبی به دست آورد.
جاشوا کیمیش، ستاره ملی‌پوش آلمانی، از عملکرد مانشافت در بازی دیشب مقابل انگلیس و از دست دادن برتری 2-0 عصبانی است.
سرمربی تیم فوتبال نساجی با بیان اینکه تیمش مقابل استقلال ترسو بوده و مثل همیشه بازی نکرده است، از سئوالی درباره آینده اش در نساجی بر آشفت.
مربی تیم فوتبال گل‌‍گهر سیرجان می‌گوید این تیم با ارائه یک بازی با کیفیت توانسته سه امتیاز را در سیرجان مقابل خط دفاعی منسجم ملوان نگه دارد.
میلاد عبادی پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران، به شکست برابر لهستان واکنش نشان داد.
آبادان- مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: با توجه به اینکه هفته گذشته نتیجه خوبی را کسب نکردیم به دنبال جبران هستیم و خودمان را برای بازی با صنعت نفت آماده کرده‌ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ