مجید نامجوطلق اعتقاد دارد پرسپولیس باهوش‌تر از استقلال عمل کرد و فضاهای بازی را از این تیم گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
می‌پرسند چه کنیم که کیفیت اینترنت ارتقا یابد؟ در حالی که برای بهبود کیفیت باید دست از یکسری اقدامات بردارند! بهبود کیفیت اینترنت نیازمند تشکیل کارگروه نیست، نیازمند انحلال برخی کارگروه‌های جدید التاسیس است!
فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه دعوای ما با آمریکا و اذناب آن مانند رژیم خونخوار صهیونیستی سر این است که ما راه مستقیم را تشخیص دادیم و به دیگران هم یاد دادیم و آن‌ها از این موضوع ناراحت هستند، گفت: آن‌ها جنگ راه می‌انداختند، سلاح می‌فروختند و نحوه جنگیدن را در دانشگاه‌ها تدریس می‌کردند. یعنی همه چیز دست خودشان باشد. آمریکایی‌ها ۷ هزار میلیارد دلار در این ۲۰ سال در منطقه هزینه کردند نه تنها چیزی را بدست نیاوردند بلکه هر روز یک چیزی را از دست دادند.
یک هکر نرم‌افزار «تسلا»، از کشف ویژگی رانندگی «حالت ایلان» خبر داده است که به نظر می‌رسد به خودرو‌های خودران این شرکت امکان می‌دهد تا بدون اینکه دست راننده روی فرمان باشد حرکت کنند.
انصاری با اشاره به حادثه عزل آیت‌الله منتظری بیان داشت: مسئله آقای منتظری در چندین ماه و شاید در سه چهار سال قبل از این اتفاقات، ریشه دارد. به نظر من یکی از ویژگی‌ها و شگفتی‌های زندگی و شخصیت حضرت امام این بود که با همه احترامی که به اطرافیان و خانواده خودشان می‌گذاشتند ولی یک استقلال رأی داشتند و این استقلال رأی اجازه هیچگونه نفوذی به شخصیت امام نمی‌داد.
جمهوری اسلامی نوشت: به هیچ وجه توسل به ابزار نظامی برای وادار ساختن طالبان به تمکین در برابر قانون و تعهداتی که خودشان نیز قبول دارند را جایز نمی‌دانیم و قویاً معتقدیم باید از طریق دیپلماسی منطقه‌ای و جهانی و دست کشیدن از سیاست مدارا با این گروه، درصدد حل مشکل برآمد.
برخی عادت دارند هنگام دعوا و عصبانیت، حرف‌ها و طعنه‌هایی به زبان بیاورند که هرگز از ذهن طرف مقابل پاک نمی‌شود. سعی کنید موقع عصبانیت دست روی ضعف‌های همسرتان نگذارید. پای خانواده‌اش را وسط نکشید و اهانت نکنید. اگر نمی‌توانید به خودتان مسلط باشید، موقع خشم محل را ترک کنید.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای افزایش امید، اولا باید «کرسی اعتراض» را به رسمیت شناخت، کسانی که اعتراض قانونی دارند باید بتوانند مطالبه گری کنند و مسائل و مطالب خودشان را بگویند. مسئولین نظام عوض دعوا‌های بی ارزش و اختلافات غیرضروری، دست به دست هم بدهند و از خرد جمعی استفاده کنند؛ از تک تک کسانی که در کشور هستند و دل در گرو انقلاب دارند، از هر گروه و حزب و دسته و طایفه‌ای که می‌خواهند باشند، استفاده کنند.
محمد حسن قدیری ابیانه: پس از ناآرامی‌ها برخی با مینی ژوپ بیرون می‌آیند و برخی نافو قسمت‌هایی از بدنشان پیدا ست؛ برخی همدیگر را در کوچه و خیابان در آغوش می‌گیرند و می‌بوسند / گشت ارشاد برای افرادی که مینی ژوپ می‌پوشند واجب است / حال اگر فردا فردی مینی ژوپ پوشید و قبلا مشکل جراحی داشت و او را ببرند و به او تذکر بدهند؛ اگر او سکته زد بگویند چرا سکته کردی؟ / اینهمه آدم سکته می‌کنند وسط نماز، موقع تحصیل و موقع تدریس؛ سکته کردن جرمی برای پلیس محسوب می‌شود؟ / بخش اندکی از بهبود وضعیت اقتصاد به دولت بستگی دارد؛ بخش بزرگی به خود مردم وابسته است، مردم باید به وظایف خودشان عمل کنند / ۱۵% از مشکلات ما به تحریم‌ها بر می‌گردد و ۱۵% در دست مدیریت است و بقیه در دست مردم است
کارشناس فوتبال با بیان اینکه درگیری ها در فوتبال ما به عادت تبدیل شده و با آن زندگی می کند، گفت: مربیان ما باید خودشان را کنترل کنند تا بازیکنان تمرکزشان را از دست ندهند.
سرمربی پیکان بعد از توقف پرسپولیس و برد مقابل سپاهان از شاگردانش خواست بدون غرور و با اعتماد به نفس به کار خود ادامه بدهند.
آلترناتیو کشور‌های خارجی برای جمهوری اسلامی، سازمان مجاهدین خلق است و این ایده‌ای گذرا نیست که بخواهد تغییر کند. این یعنی کشف حجاب مریم رجوی و پرده برداشتن او از فعالیت‌هایی که پشت‌پرده انجام می‌داد و گردن نمی‌گرفت. حالا اعضای اپوزیسیون خارج‌نشین باید تصمیم بگیرند که یا از حمایت دولت‌های خارجی به‌طور مطلق دست بشویند، یا مجاهدین خلق را به‌عنوان لیدر و رهبر خودشان بپذیرند یا مواضع مترقی‌تری اتخاذ کنند.
حسین کنعانی‌مقدم گفت: غربی‌ها دنبال به دست‌آوردن زمان هستند تا بتوانند با استفاده از این فرصت فشارها را بر ایران افزایش دهند تا به زعم خودشان ایران در مذاکرات دست پایین را داشته باشد و امتیاز بدهد؛ روشی که البته بیش از یک دهه است امتحان کرده‌اند و نتیجه نگرفته‌اند.
معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد لغو مجمع اسکواش گفت: تایید صلاحیت نهایی نامزدها در حطیه وظایف ما نیست و نهادها خودشان باید پاسخگو باشند.
سلیمی‌نمین گفت: ما نباید با سلبریتی ها که یک قشر پر مصرفی هستند و هزینه هایشان زیاد است و به دنبال این هستند که امکاناتی را برای خودش به دست بیاورند درگیر شویم. این قشر غالباً می خواهد برخورداری داشته باشد و ما نباید خودمان را در مقابل این قشر قرار دهیم در حالی که می توان به راحتی با آن ها تعاملاتی داشت.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: زمانی که فضای مجازی یله و رها باشد، دشمنان از آن به نفع خودشان استفاده می‌کنند و حتماً باید فضای مجازی ساماندهی شود.
این همه شعار محرومان و ساده‌زیستی دادن و در کنارش حملات عجیب و غریب به دیگران کردن را بگذارید در کنار ثروت یک نامزد پیشنهادی برای وزارت در دولت خودشان. آن هم ثروت غیر مولد که اگر تولید بود باید دست او را هم بوسید.
در واقع رییس در واقع رییس فدراسیون فوتبال با دعوت از من، بزرگی خودشان و خدمت به فوتبال کشورشان را نشان دادند. باید دست به دست هم داده و کار‌های زیادی را انجام دهیم.فدراسیون فوتبال با دعوت از من، بزرگی خودشان و خدمت به فوتبال کشورشان را نشان دادند.
سرمربی نفت مسجد سلیمان امیدوار است استقلال پرسپولیس از دیدار با پرسپولیس بکنند.
سرمربی نفت مسجد سلیمان امیدوار است استقلال پرسپولیس از دیدار با پرسپولیس بکنند.
سرمربی استقلال گفت: موقعیت‌های زیادی را مقابل پیکان به وجود آوردیم اما باید در گلزنی خودمان را تقویت کنیم.
سرمربی استقلال می گوید که بازیکنان پیکان وقت تلفی می کردند و داور نیز خطاهای 50 – 50 را به سود خودروسازان سوت می زد.
معاون وزیر اقتصاد گفت: پزشکان بدانند که مالیات آن‌ها را از اطلاعات کارت به کارت آن‌ها دریافت خواهیم کرد. مردم هم باید شماره کارت‌هایی که به آن‌ها ارائه می‌شود را به سازمان مالیاتی اطلاع بدهند تا مبنای بررسی و دریافت مالیات از پزشکان قرار بگیرد.
کاهش دما تا دوشنبه در تهران
روی سخنم با شماست که به خودتان حق می‌دهید رویِ رای هیات انتخاب خط بکشید و با نگاه واپس‌گرای کژ و ناموزونتان آن را به هیچ بیانگارید. روی سخنم با شماست، "شما" یعنی کسانی که همیشه سویِ دیگر ما ایستاده‌اید و در زمینِ دیگری به جز فرهنگ، به بازی حذف و جرح و ابطالتان پرداختید. روی سخنم با شماست؛ شمایی که سینما را مِلکِ شخصیِ خود می‌دانید و اختیارِ دست بردن در لیستِ نهایی هیات انتخاب را دارید، تا هروقت که لازم باشد بیایید و دلواپسانه فیلمی را از لیستِ نهایی خارج کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ