تولیت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) با بیان اینکه خودمان را نباید گرفتار بحث‌های بیهوده فضای مجازی بکنیم گفت: متدینین باید برای هوش مصنوعی آینده پژوهی کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فعال جهادی حاضر در مناطق محروم سیستان و بلوچستان گفت: هدف از برنامه یکصدا برای سیستان، این است که ما مشکل مردم سیستان و بلوچستان را مشکل خودمان بدانیم.
سرمربی تیم ملی دختران زیر 20 سال: ما نباید خودمان را با تیم‌های بزرگ مقایسه کنیم، بلکه باید تیممان را با گذشته همین تیم قیاس کنیم.
پزشکیان گفت: اگر کشور‌های دیگر هم قانون بنویسند که هرکس وارد کشور آن‌ها شود نباید حجاب داشته باشد آنوقت ما نمی‌گوییم آزادی و حقوق بشر کجا رفت؟ چطور وقتی دیگران قانون بنویسند که مثلا این کار را انجام دهند می‌گوییم آزادی را بهم ریختند، ولی وقتی خودمان کاری می‌کنیم آن را عین آزادی و حقوق بشر می‌دانیم.
معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: اگر برای عفاف و حجاب از قبل برنامه‌ریزی داشتیم به یک باره با یک موضوع گرفتار نمی‌شدیم. در حوزه‌های ایجابی کار‌های زیادی می‌توانستیم انجام دهیم که ندادیم و اینگونه شد. نباید توقع داشته باشیم دستگاه قضا با همه برخورد کند؛ زیرا دو جبهه نیستیم و اگر پرونده تشکیل دهیم برای فرزندان خودمان تشکیل می‌دهیم.
سرمربی تیم بسکتبال الریاضی گفت: با حفظ تمرکز از زیر فشار بازی خارج شدیم و به پیروزی رسیدیم.
عبدی نوشت: نکته بسیار مهم این است که جهان سیاست آغشته با تجربیاتی است که شکست خورده‌اند. باید از آن‌ها استفاده کرد، حتی خودمان هم تجربیات شکست خورده زیاد داشته‌ایم. چرخ را از نو اختراع نباید کرد آن هم برای چندمین بار. اگر همه دولت‌ها در سیاستگذاری و رسیدن به اهداف خود موفق بودند که شاهد چنین وضعی نبودیم.
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: باید قدرت هجومی خودمان را بالا ببریم، دشمن این همه ضعف دارد، دشمن، فرهنگ دنیا را تغییر می‌دهد و انسانیت را از بشر می گیرد، لذا باید کاری کرد و نباید در بازدارندگی متوقف شویم.
سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه باید قدرت هجومی خودمان را بالا ببریم، تاکید کرد: نباید در بازدارندگی متوقف شویم.
اغتشاشات هم که تمام شده بعضی از این افراد که اینگونه فکر می‌کنند مردم را به چند دسته تقسیم خواهند کرد؛ یک عده ساکت اغتشاشات، یک عده کاسب اغتشاشات یک عده حامی اغتشاشات، یک عده ناهی اغتشاشات، خواهش من این است که کشور را لطفاً تقسیم بندی نکنیم.
محمدجواد لاریجانی گفت: ما خجالت نمی‌کشیم از اینکه مطرح کنیم در دنیا که افکار ما منبعث از اسلام است. افتخار می‌کنیم به این قضیه. احیای حرکت اسلامی خودش بخش مهمی از این جهت حق‌گرایی مقابله با سلطه است. ما وقتی می‌خواهیم راجع به خودمان صحبت کنیم سرچشمه‌ی قدرت را فراموش نکنیم.
سرمربی برزیلی صنعت نفت آبادان معقتد است تیمش پیشرفت تاکتیکی داشته، اما در بخش تمام کنندگی نیاز به یک گلزن قهار دارد.
پزشکیان گفت: مردم ما مردم خوبی هستند، همان مردمی هستند که ۹۸درصد به جمهوری اسلامی رای دادند ما چکار کردیم که این‌ها از ما برگشتند باید ما این را در خودمان تحلیل کنیم و گناه را به گردن مردم نیندازیم.
سلیمی‌نمین گفت: ما نباید با سلبریتی ها که یک قشر پر مصرفی هستند و هزینه هایشان زیاد است و به دنبال این هستند که امکاناتی را برای خودش به دست بیاورند درگیر شویم. این قشر غالباً می خواهد برخورداری داشته باشد و ما نباید خودمان را در مقابل این قشر قرار دهیم در حالی که می توان به راحتی با آن ها تعاملاتی داشت.
نگاه دولت این است که وقتی ۸۵ میلیون جمعیت نخبه داریم، اگر حرفشان را نشنویم، خودمان را از شنیدن آن‌ها محروم کرده‌ایم. اگر بخواهیم یک تحلیل راهبردی از حوادث اخیر داشته باشیم، باید ببینیم در ایام اخیر، سطح منطقه و جهان چه حوادثی رخ می‌داد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: ما به غربی‌ها بدهکار نیستیم و نباید خودمان را در برابر آنان گم کنیم. آنان در حوادث و فتنه‌های مختلف ایران ذات پلید و دشمنی خود با ایران را نشان دادند.
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که «نباید در کشور خودزنی کرد»،‌ گفت: باید حرمت نیروها و چهره‌های خود را حفظ کنیم، چهره‌های خودمان هم باید طمانینه و آرامش داشته باشند.
قانون حجاب مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و من فکر نمی‌کنم پناه بردن به قانون، مسأله اصلی در این زمینه باشد. باید پشت این سنگر را بلاوجه نگیریم. مثلاً در مورد ماهواره آیا قانون نیست؟ چرا هست ولی چرا برخورد نمی‌شود باید خوب فکر کنیم و ببینیم درد و درمان چیست.
دبیر عنوان کرد: هر موضوعی را نباید کف خیابان ببریم. وقتی برای پسر روح‌الامینی آن اتفاق افتاد خودش ایستاد و برخورد کرد. از دستگاه قضایی حکم گرفت و با افراد متخلف هم برخورد شد. خواهش می‌کنم همه با هم بایستیم و از دستگاه قضایی خودمان پیگیری کنیم. از دستگاه قضا می‌خواهیم اگر مشکلی بوده محکم پای کار بایستد و با متخلف برخورد کند.
بوربور گفت: ما باید براساس امکانات خودمان و بدون وابستگی به نفت کشور را اداره کنیم. در واقع رویکرد ما باید این باشد که نفت را تبدیل به محصولاتی کنیم که تحریم روی صادرات این محصولات اثر نگذارد.
ما از رئیس کمیته بدوی شکایت کردیم، اما کمیته اخلاق در این قضایا چه می‌کند؟ این کمیته فقط تماشاگر است. اگر این میزها ماندنی بود، به من و امثال آقایان نمی‌رسید. نباید شرافت خودمان را برای بقا تحت‌الشعاع قرار بدهیم.
با گذشت دو ماه از آغاز به کار درگاه ملی مجوزها، هنوز فعالیت این سامانه جدی شروع نشده و مجوز‌ها کاملا الکترونیکی صادر نمی‌شود. هم‌چنین هنوز خبری از صدور همه‌ی مجوز‌های مشاغل خانگی به صورت ثبت‌محور و اعلانی نیست و طبق سخنان وزیر اقتصاد در مجلس، از ۳۴ هزار درخواست مجوز تنها ۱۲ هزار تا صادر شده است (کمتر از ۴۰درصد).
گوشی هوشمند LeBest X14 پرومکس با قیمت تنها ۱۵۰ دلار، جدیدترین دستگاهی است که با تقلید از بسیاری از ویژگی‌های طراحی آیفون، ارائه شده است.
ابراهیم متقی، رئیس دانشکده علوم سیاسی دانشگاه تهران، گفت: انقلاب اسلامی وقتی تقویت می‌شود که «دیگری» وجود داشته باشد وگرنه فرو می‌پاشد. بزرگ‌ترین خسارتی که ما به خودمان می‌زنیم تلاش برای حذف دیگری است. برای ارتقای خود نباید دیگری را پایین کشید یا از رانت استفاده کرد.
نماینده تبریز در مجلس گفت: در حوزه‌های دیگر مدیریت‌های بیرونی بد بود، مدیریت مذهبی و دینی ما چرا اینگونه شده است؟ جوابش زدن و گرفتن و برخورد کردن است؟ که بدتر جماعت را نسبت به دین بدبین کنند؟ بهتر است آن روی دیگر سکه را که منطق، عقل و خیر و برکت جامعه است، به مردم منتقل کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ