وی با بیان این‌که «لازم است طرح‌های ضروری بهارستان سریعاً دنبال شود»، اظهار کرد: طرح‌های مربوط به رونق تولید، توسعه راه‌های ارتباطی و بهبود امر کشاورزی باید انجام شود تا بار دیگر که برای عرض سلام خدمت مردم بهارستان رسیدیم شاهد مرتفع شدن این نیاز‌های اولیه با همکاری خود مردم بهارستان باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همتی نوشت: یک لحظه با خدای خود خلوت کنید و با مرور وعده‌های خود ببینید طی ۲ سال با زندگی مردم و اقتصاد کشور چه کرده اید.
می‌پرسند چه کنیم که کیفیت اینترنت ارتقا یابد؟ در حالی که برای بهبود کیفیت باید دست از یکسری اقدامات بردارند! بهبود کیفیت اینترنت نیازمند تشکیل کارگروه نیست، نیازمند انحلال برخی کارگروه‌های جدید التاسیس است!
محمد مهاجری نوشت: یقین دارم شما هم مثل ما مردم از شنیدن این حرفها خجالت می کشید. لااقل برای حفظ آبروی خودتان توضیح بدهید این افراد را چه کسانی روی جهیزیه دولت گذاشتند و به شما قالب کردند؟
رئیس قوه قضائیه گفت: در یک دوره‌ای رئیس جمهور می‌خواستند از زندانی بازدید کنند که مشکلاتی وجود داشت اما امروز ما خودمان به دنبال مسئولان می‌رویم و می‌گوییم بیایید و از سازمان و نهادهای قوه قضاییه بازدید کنید. معمولاً جلسات با کمیسیون‌های مجلس دو ساعت زمان می‌برد و در تمام این جلسات مشکلات مردم و آسیب‌های قوانین مطرح می‌شود. نشست های مشترک فهم مشترک نسبت به موضوعات ایجاد می کند.
اصولا معضل اصلی توسعه در کشورمان در طول یک قرن گذشته همین رویکرد غلط بوده است؛ یعنی تسلط و غلبه ملاحظات سیاسی بر ملاحظات اقتصادی و تصمیم‌گیری اقتصادی از نقطه‌نظر مصالح سیاسی. چنان‌که اگرچه برخی از مبانی اقتصاد مدرن و ایجاد ساختار‌های بوروکراتیک و نهاد‌های مالی و حقوقی در طی فرایند توسعه‌ای کشور پا گرفت؛ اما از سوی دیگر ایجاد فضای انحصاری و غیررقابتی و صرف بخش عمده‌ای از منابع مالی کشور بر مبنای ملاحظات سیاسی و ایدئولوژیک این فرایند را با نواقص و آسیب‌های جدی مواجه کرد.
سیدابراهیم رئیسی در مسجد اعتکاف جاکارتا گفت: کوچکترین ناامنی در هر کشور اسلامی را ناامنی برای خودمان تلقی می‌کنیم.
زیدآبادی نوشت: پرسش این است که چرا زنان وطن خودمان با همین سطح از پوشش مورد احترام قرار نمی‌گیرند و در عوض با آنان به زبان اهانت و بیزاری و تهمت برخورد می‌شود و مورد تعقیب قضایی قرار می‌گیرند؟
من خودم رئیس هیئت والیبالم و حالم از زد و بندبازی‌ها و کثافت‌کاری‌های والیبال به هم می‌خورد. از همین الان می‌گویم سریک دیگر شرکت نمی‌کند و به خاطر این کارهای‌شان دیگر کنار تیم والیبال نمی‌آیم. همین که کنار سردار بودم و نمی‌آمدم بهتر بود. با اصرار سردار می‌خواستیم برای جامعه شهرمان و بانوان کاری کنیم، ولی وقتی دوست ندارند به خاطر چه کسی خودمان را عذاب دهیم. این‌ها می‌گویند می‌خواهیم والیبال بانوان را بالا ببریم، این‌طوری بالا می‌برید؟
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور گفت: در یک‌جا هم وام و زمین می‌دهیم و هم خودمان خانه می‌سازیم و در یک‌جا فقط زمین و وام می‌دهیم. مثلاً در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر زمین‌ می‌دهیم.
رئیس قوه قضاییه گفت: تأکید ما در دستگاه قضایی آن است که نظارت و رفع کاستی‌ها و نواقص را از مجموعه خودمان آغاز کنیم.
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه سرمایه اصلی در دستگاه قضائی عامل و نیروی انسانی آن است، گفت: نظارت و رفع کاستی‌ها و نواقص را از مجموعه خودمان آغاز کنیم.
فاجعه تعرض جنسی به ۱۵نوجوان در مدرسه فوتبال مشهد / رئیس ورزش خراسان: ما خودمان شاکی هستیم! / اصولی: بی‌خبرم، در رسانه‌ها خواندم! / رئیس چندشغله و پروازی فوتبال خراسان کجاست؟
روزنامه جوان نوشت: اصلاح طلبان «دم» از مردم می‌زنند و به رئیس‌جمهور مردم می‌گویند «به‌نفع کشور از کار کناره بگیر» تا زمینه بازیابی جایگاه از دست رفته خود در اجتماع و بازگشت به قدرت را فراهم کنند.
رئیس سابق سازمان لیگ به برد ایران مقابل ولز واکنش نشان داد.
چه کسی را برای مردم، کشور و خودتان باقی گذاشته‌اید که در چنین مواقعی به میانه بحران بیاید و نقش‌آفرینی کند؟ تکرار و تشریح و تبیین روایت رسمی حاکمیت که مورد پذیرش بسیاری از مردم نیست، نه هنر است نه دردی را دوا می‌کند.
مشخص نیست آقای رئیسی کدام خواص را مد نظر دارد و آیا او "ممتحن" است یا خود در این دو ماهه نمره قبولی گرفته که دیگران را مردود می داند و مگر کیفیتی که به ریاست جمهوری او در سرد ترین انتخابات تاریخ جمهوری اسلامی انجامید حاوی و حامل این پیام نبود که خودمان کافی هستیم و نه به برجام نیاز داریم نه به حمایت طبقه متوسط. با این وصف چه نیاز به خواص؟
رئیسی در گفتگو با الجزیره اظهار داشت: هر توافقی باید با یک تضمین همراه باشد / رفع تحریم‌ها باید، با حل و فصل موضوعات پادمانی همراه باشد / اگر مسئله پادمانی حل و فصل شود، طبیعتا زمینه توافق وجود دارد / تیم مذاکره کننده‌ ما همچنان پای میز مذاکره حضور دارد / ما یک دور مذاکره مستقیم را تجربه کردیم؛ فایده‌ای بر مذاکره مستقیم مترتب نمانده / ما هیچ‌گونه فایده‌ای برای مذاکره مستقیم با آمریکایی‌ها نمی‌بینیم و نفع ملت خودمان را هم در مذاکره نمی‌بینیم / ما به میزبانی عراق، در حال گفتگو با عربستان هستیم / با چین برنامه همکاری ۲۵ ساله داریم و به دنبال اجرای این برنامه هستیم
رئیس جمهور گفت: ما هیچ‌گونه فایده‌ای برای مذاکره مستقیم با آمریکایی‌ها نمی‌بینیم و نفع ملت خودمان را هم در مذاکره نمی‌بینیم.
رئیس‌جمهور خطاب به همتای ازبکستانی خود، گفت: پیشرفت شما را پیشرفت خودمان می‌دانیم و برای توسعه روابط دو کشور هم مانعی را نمی‌شناسیم.
رئیس‌جمهور خطاب به هتای ازبکستانی خود، گفت: پیشرفت شما را پیشرفت خودمان می‌دانیم و برای توسعه روابط دو کشور هم مانعی را نمی‌شناسیم.
صادق زیباکلام نوشت: آقای رئیسی به جای متهم ساختن گذشتگان و اینکه نابسامانی‌ها، گرانی، تورم، امروز همه جملگی ناشی از سیاست‌های دولت روحانی است. ای‌کاش می‌گفتند که خودشان چه کرده‌اند.
رییس جمهور گفت: همسایگان ما خودشان می‌گویند ترجیح می‌دهند برای خدمات پزشکی به جای اروپا به ایران بیایند. این یک سرمایه بزرگی است که باید از آن مراقبت کرد. باید به خواسته‌ها و مشکلات جامعه پزشکی توجه شود و از نظرات آن‌ها استفاده شود.
مدیرعامل شرکت گوگنهایم معتقد است که قیمت بیت‌کوین ممکن است به ۸۰۰۰ دلار کاهش یابد.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: آقای رئیسی وقتی می گوید «باید مذاکره کرد» نشان می دهد که نمی خواهد فقط با یک قطب قدرت ارتباط داشته باشد، بلکه می خواهد از همه مواهب امکانات ارتباط با جهان استفاده کند. اگر ما چنین اعتقادی نداشتیم بعد از آن برخورد ناصواب آمریکایی ها، ما نیز باید از برجام خارج می شدیم؛ اینکه از برجام خارج نشدیم یعنی نظام اعتقاد داشت «همچنان باید درهای مختلف را به روی خودمان باز نگه داریم».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ