یولیان برانت، هافبک تهاجمی دورتموند، معتقد است که از دست دادن موقعیت های گل متعدد بیش از اشتباهات داوری در تساوی مقابل بوخوم نقش داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجلس یازدهم و شخص محمدباقر قالیباف، پس از پیوند زدن خودشان به دولت سیزدهم، حالا با وضع پیش آمده در اقتصاد، سیاست و شرایط اجتماعی، چاره‌ای جز برائت از دولت و انتقاد از آن ندارند. چند ماهی می‌شود که در جلسات علنی مجلس، جلسه‌ای نیست که از تریبون نمایندگان انتقادات تند و تیزی علیه دولت شنیده نشود.
حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌گوید: اصل برائت یک اصل اساسی در اسلام است اما مربوط به حقوق شهروندی می‌باشد. آن کسی که می‌خواهد مسئول و نماینده شود باید از حداقل شرایطی برخوردار باشد. مسئولیت‌ها باید به افراد امین سپرده شود و درباره اینکه یک فرد امین است یا خیر باید در مورد وی احراز صلاحیت صورت بگیرد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو نفر متهم جیب بر که در دربی پایتخت اقدام به جیب بری می‌کردند خبر داد و گفت از متهمان ۷ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.
همایش بین‌المللی حقوق بشر با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه برگزار شد و روند بازداشت و محاکمه حمید نوری در سوئد بررسی شد.
قیمت نفت در پی انتشار درآمدهای مثبت شرکت‌های انرژی و آمار آمریکا که نشان داد تولید نفت کاهش و تقاضا برای سوخت افزایش پیدا کرده است، در معاملات روز جمعه، بیش از دو درصد صعود کرد اما نتوانست از کاهش هفتگی اجتناب کند.
ما مردم شهربابک ضمن حمایت از دولت رئیسی از سخنان پیش از دستور نماینده شهربابک برائت جسته و هرگونه تضعیف دولت انقلابی را همسویی با بدخواهان دانسته و از ایشان انتظار داریم تقوای سیاسی را رعایت نموده و در جهت جبران، اقدامات لازم را به انجام برساند.
یولیان برانت، هافب; تهاجمی باشگاه دورتموند، امروز قراردادش را تا سال 2026 با این باشگاه تمدید کرد.
ژائو برانت، وزیر سیاست‌های دیجیتال برزیل، روز جمعه گفت دولت این کشور در حال مطالعه برای وضع قانون در مورد پلتفرم‌های اینترنتی است که با انتشار انواع محتوا مانند تبلیغات درآمد کسب می‌کنند.
به گفته ژائو برانت وزیر سیاست های دیجیتال برزیل، دولت این کشور مشغول بررسی است تا پلتفرم های اینترنتی که از محتوایی مانند تبلیغات درآمدزایی می کنند را قانونمند سازد.
دورتموند در هفته بیست و دوم بوندس‌لیگا موفق شد هوفنهایم را با تک‌گل یولیان برانت شکست داده و موقتا به صدر جدول بوندس‌لیگا صعود کند.
بلینکن در نشست خبری مشترک با همتای ترکیه‌ای‌اش گفت: «ما اطمینان داریم که خیلی زود هر دو کشور را رسما در جمع ناتو می‌پذیریم. وقتی این اتفاق بیفتد، امنیت همه کشور‌های عضو از جمله ایالات متحده و ترکیه، تقویت می‌شود.» در برابر چاووش اوغلو گفت: «متاسفانه حامیان پ‌ک‌ک همچنان در سوئد حضور دارند. آن‌ها افرادی را به خدمت می‌گیرند و برای اقدامات تروریستی تامین مالی انجام می‌دهند و در خاک سوئد تبلیغ ترور می‌کنند. آن‌ها نمی‌خواهند که سوئد عضو ناتو شود.»
خوان برنات با انجام خطای شدید بر روی سالم الدوساری، در نیمه اول از زمین مسابقه اخراج شد.
«برات الکترونیک» بانک آینده، ابزار اعتباری نوین تأمین مالی در زنجیره تأمین
چند سرمربی لیگ برتری به خداحافظی عادل غلامی از والیبال واکنش نشان دادند.
قیمت نفت پس از ریزش سنگین شب گذشته، در معاملات روز پنج شنبه تحت تاثیر افت ارزش دلار آمریکا، بهبود یافت اما نفت برنت همچنان پایین ۸۰ دلار در هر بشکه ماند.
نفت برنت به ۸۰ دلار سقوط کرد
شاخص کل بورس، امروز با ریزش ۱۹۷۹ واحدی به کار خود پایان داد.
رهبر جریان صدر از هرگونه گروه های نظامی ناقض شرع و قانون اعلام برائت کرد.
قیمت نفت در معاملات روز گذشته بیش از ۳ درصد کاهش یافت،
قیمت نفت برنت پس از افت ۱.۷۳ دلاری در جلسه قبل، با ۲۷ سنت یا ۰.۳ درصد کاهش به ۹۵.۹۲ دلار در هر بشکه رسید.
جاناتان بارنت، مدیر برنامه گرت بیل، دوران حضور این بازیکن در رئال مادرید را درخشان توصیف کرده است.
کمی هم بگذارید- لااقل در امور دلخواسته‌ی زیارت و مناسک و عواطف مذهبی- خودمان باشیم. پنج‌میلیون تومان وام زیارت اربعین امسال- تازه اگر دست دهد! - لابد سال آینده به کوپن‌سازی و سَنَدپردازی و اثبات حسن شهرت محلی و ارائه برگه‌ی برائت ازسوء سابقه و این قبیل امور خواهد انجامید!
بهای معاملات آتی نفت برنت برای تحویل در ماه اکتبر به دلیل نگرانی از کاهش تقاضا در چین به ۹۵ دلار و ۵۵ سنت رسید.
هواداران پرسپولیس هرگز شروع‌کننده هیچ تنشی نبوده‌اند؛ شما چطور به خودت اجازه دادی که به آنها توهین کنی؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ