شاهرخ بیانی معتقد است انگیزه استقلال برای قهرمانی در حذفی بیشتر است و این تیم همانند سال ۶۹ در فینال قهرمان خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته داوران از هفته سوم لیگ برتر به برخی داوران جوان و کم‌تجربه‌تر شانس قضاوت داده است.
کمیته داوران هنوز تصمیم نهایی خود برای اعلام داوران هفته نخست لیگ برتر را به صورت رسمی اعلام نکرده است.
دبیرکل فدراسیون فوتبال این دوره دانش افزایی داوران و کمک داوران لیگ را از بهترین دوره ها دانست.
سه داور تازه بازنشسته‌شده فوتبال ایران در یک همایش دانش‌افزایی حاضر شدند.
در برنامه هفتم آمده که دولت می‌تواند بدهی به صندوق توسعه ملی را با دادن میادین به صندوق توسعه صاف کند. ما یک‌سری میادین جدید به صندوق بدهیم که چه؟ اصلا منطقش چیست؟ دولت باید همان‌طور انضباط مالی در خود ایجاد کند با اوراق، با صرفه‌جویی در مصارف ارزی، با هر چیزی کم‌کم بدهی صندوق را بپردازد، چه ربطی دارد که میادین بدهد؟ این باعث می‌شود دولت‌ها برای صندوق توسعه ملی بدهی ایجاد کنند. دوران خودشان هم کوتاه‌مدت است. صندوق توسعه ملی این کاره نیست.
متولدین 1357 حالا به پایان زمان قانونی کار خود در قضاوت فوتبال رسیده‌اند و باید سوت را کنار بگذارند.
باشگاه میلان با انتشار پیامی رسما با سرجینیو دست، مدافع آمریکایی‌اش، خداحافظی کرد تا دوران حضور او در روسونری به پایان برسد.
به گفته مهندس ارشد کادیلاک، این مدل‌ها اوج تجمل در دوران خودشان بودند و باعث شدند کادیلاک به استاندارد جهان تبدیل شود و حالا سلستیک هم می‌خواهد همین کار را انجام دهد.
از نظر من هر دو پنالتی که برای هوادار گرفتند درست نبود. این که عنوان شده داوری خارجی آورده شود توهین و بی احترامی به داوران ایرانی است. استقلالی ها می خواهند تیم داوری را تحت فشار قرار دهند. این را هم خودشان می دانند که دارند چکار می کنند
فرمانده کل ارتش گفت: آمریکا هنوز به دنبال سلطه و هژمونی خودش است، ولی دوران تهدید برای کشور‌هایی مثل آمریکا گذشته است. سفر ناو گروه ارتش هم نشان داد که کشور‌ها خیلی به حرف آمریکایی‌ها گوش نمی‌کنند. ما در هر کجای جهان که لازم باشد حضور پیدا میکنیم و با تمام قدرت از منافع خودمان دفاع خواهیم کرد.
امیر موسوی گفت: در عرصه‌های زمینی، دریایی، موشکی، پهپادی، هوایی و پدافندی شما شاهد رشد و ارتقا نیرو‌های ارتش به نحوی هستید که قابل مقایسه با دوران دفاع مقدس و چند سال قبل نیست. طبیعتا تهدیدات هم متغیر خواهند بود و در آینده با وضعیتی که در جهان ایجاد می‌شود، ممکن است تهدیدات ما شدیدتر هم باشد و ما باید خودمان را برای مقابله با هرگونه تهدیدی آماده کنیم.
یکی از حامل‌های موشک‌های دوران آپولوی ناسا رکورد سنگین‌ترین وسیله نقلیه خودران در جهان را از آن خود کرده است.
فطیر (feteer maltout) که در ایران خودمان نیز به انواع و اقسام روش‌ها طبخ می‌شود نوعی دسر مربوط به دوران مصر باستان است که مصریان عادت داشتند آن را به خدایانشان تقدیم کنند. این دسر نیز از آن موقع به محبوبیت بالایی نزد مصریان و اهالی خاورمیانه دست پیدا کرده است.
کشا معتقد است اعتیاد او به ترومای دوران کودکی‌اش مرتبط است، زیرا هنگامی که کلاس ششم بود از خانه خودشان نقل مکان کرد تا با مادربزرگ و عمه‌اش زندگی کند. او گفت: «فکر می‌کنم ولعش را دارم، چون عاشق احساسی هستم که دستمال توالت روی زبانم ایجاد می‌کند، آن‌طور که وقتی به زبانم می‌خورد حل می‌شود.»
چاقی ممکن است سبب مشکلاتی در دوران حاملگی، زایمان و بعد از زایمان شود؛ به همین دلیل به این گروه توصیه می‌شود ابتدا وزن خودشان را متعادل کنند و سپس برای بارداری اقدام کنند.
سرمربی پیکان ابراز امیدواری کرد شاگردانش مقابل مس کرمان عملکرد خوبی داشته باشند و نتیجه مطلوبی کسب کنند.
در دوران احمدشاه، نوعی وسیله نقلیه عمومی میان تهران و بعضی از شهرستان‌ها طی طریق می‌کرد که به آن «ترن رونار» یا «قطار روباه» می‌گفتند، چراکه به تعبیر خودشان این نوع خودرو جمعی سرعت و چابکی بالایی مثل روباه داشت.
مطالعات قبلی نشان می‌داد که انسان‌های باستانی در عصر یخ‌بندان با پای پیاده به این جزایر می‌رفته‌اند. هنگامی‌که جهان در مقیاسی به عظمت عصر یخ‌بندان یخ می‌زند، سطح دریاها پایین می‌آید و انسان‌ها می‌توانند گذرگاه‌هایی را ایجاد کنند. این گذرگاه‌ها با اینکه در دوران عصر یخ‌بندان کارایی خودشان را حفظ می‌کنند، در زمان‌های معتدل‌تر به زیر آب می‌روند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: غرب وحشی بداند دوران جنگ در خانه دیگران تمام شده و در آینده نزدیک باید جنگ را در کشور خودشان تجربه کنند.
نوری با اشاره به اینکه معلمان اجازه دهند دانش‌آموزان خود مدرسه را اداره کنند و معلمان از دور ناظر و تسهیل‌گر باشند، تصریح کرد: معلمان حتی به دانش‌آموزان دوران ابتدایی اجازه دهند تدریس کنند، دانش‌آموزان امروز به منابع اطلاعاتی دسترسی دارند به همین دلیل باید دانش‌آموزان را درگیر این کار‌ها کنیم تا در فضای مجازی سرگرم امورات دیگر نشوند.
خوردن برخی خوراکی‌ها آنقدر مفید است که می‌تواند با تقویت سیستم ایمنی بدن، مانع ابتلای شما به ویروس آنفولانزا شود. همانطور که گفتیم این بیماری بیشتر در افرادی دیده می‌شود که سیستم ایمنی ضعیف‌تری دارند. پس می‌توانید تنها با خوردن برخی مواد مغذی و ویتامین‌ها به تقویت سیستم ایمینی بدن خودتان کمک کنید.
محسن رضایی اظهار داشت: قبلا سالانه به فکر ذخایر کالا بودیم؛ اما هم اکنون با توجه به شرایط ذخایر محصولات کشاورزی در دنیا، باید برنامه ریزی‌ها را دو ساله کنیم و بعد به فکر برنامه ریزی ده ساله باشیم تا نگرانی از نظر کالا‌های اساسی و امنیت غذا نداشته باشیم.
نمایندگان مردم در خانه ملت در سی و دومین جلسه علنی مجلس در سال ۱۴۰۱ ضمن چکشکاری ساختار تشکل‌های صنفی با تصویب موادی از طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی، طی تذکرات کتبی و شفاهی، خواستار برخورد جدی و سریع با مقصران حادثه سیل استهبان و نی‌ریز شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ