کمتر دیده بودیم ریکاردو ساپینتو تصمیم به تعویض یکی از مهره های کلیدی خود در بین دو نیمه بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریستیانو رونالدو، ستاره النصر، در پایان بازی دوستانه با اینترمیلان با ستاره های تیم حریف گپ زد.
بسیاری از مردم به صورت روزانه با خود صحبت می‌کنند. برداشت از این موضوع متفاوت است و به گونه‌های مختلف تعبیر می‌شود.
وینیسیوس، ستاره برزیلی رئال، پیش از سفر به مادرید برای پیوستن به تمرینات تیمش در ریودوژانیرو با دیگر ستاره بزرگ فوتبال برزیل، نیمار، دیداری دوستانه و صمیمی داشت.
کتاب نوشته شده توسط "ربکا رولند" روانشناس و استاد دانشگاه هاروارد تحت عنوان "هنر صحبت با کودکان" راهنمایی است که نکاتی کلیدی را برای تبدیل مکالمات لجستیکی روزانه به گپ زدن ارائه می‌دهد که باعث تشویق خلاقیت شده و پیوند‌های خانوادگی را تقویت می‌کند.
«الهه رضایی» از مجریان محبوب و ماندگار تلویزیون است که چهره و صدای مهربانش روز‌های خوب کودکی‌های دهه ۶۰ را به یادمان می‌آورد. روز‌هایی که در عین تلخی حوادث جنگ، شیرین‌ترین خاطرات را برای کودکان دیروز و پدرومادر‌های امروز رقم زد.
اطلاعات: از این گپ قیمتی ناشی از تفاوت قیمت رسمی و آزاد بسیاری سهم می‌برند و اگر جمع شود همه ناگزیرند این محصول را به یک قیمت بخرند و از یک فرصت در دسترس محروم می‌مانند و اتفاقاً هر ارگان و نهاد و فرد و ذی‌نفوذی، حق خود می‌داند تا از این فرصت استفاده کند و چرا استفاده نکند؟
اصفهان- معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از اجرای پاتوق‌های گفت و گو محور پیرامون چالش های اجتماعی تحت عنوان «چهارباغ گپ» در روزهای پنجشنبه هر هفته خبرداد.
خرامید رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت ارتباطات گفت:سکوهای گپ، آیگپ، سروش پلاس و شبکه‌های اجتماعی ویراستی و روبیکا هم از ساعت‌های گذشته کار خود را طبق روال انجام می‌دهند.
معاون وزیر ارتباطات گفت: از آنجا که متوسط اقتصاد دیجیتال دنیا ۱۵.۶ درصد است، باید گپ ایجاد شده در هسته و توسعه سکوها (پلتفرم‌ها) را با افزایش پهنای باند انجام دهیم.
آژانس حفاظت از داده‌های ایتالیا فهرستی از شرایط فعال شدن ربات هوش مصنوعی گپ چت جی پی تی را اعلام کرده است که باید تا ۳۰ آوریل برآورده شوند.
شرکت اوپن ای آی مالک ابزار گپ هوش مصنوعی چت جی پی تی، دیروز از برطرف کردن یک نقص امنیتی خبر داد که باعث می‌شد گروه اندکی از کاربران بتوانند تاریخچه چت دیگران را ببینند.
مراسم ترحیم همسر شهید مطهری یکشنبه ۷ اسفند در مسجد اعظم قلهک با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد.
برخی متخصصان و کارشناسان بر این باور هستند که ابزار گپ هوش مصنوعی که این روزها برای جستجو و انجام بسیاری از امور حرفه‌ای متداول شده اند، هرگز نمی‌توانند جایگزین ارتباطات انسانی شوند.
در جهانی که افراد با اپلیکیشن‌ها و با سوییپ کردن یک تصویر روی تلفن هوشمند و بعد گپ زدن در واتس‌اپ، دنبال شریک زندگی‌شان می‌گردند، به نظر می‌رسد قرن نوزدهم دوره‌ای ایده‌آل برای خواستگاری و اظهار عشق بوده است.
لیونل مسی و مارسلو گایاردو امشب در حاشیه دیدار پی‌اس‌جی و منتخب ریاض همدیگر را صمیمانه در آغوش گرفتند. اما در این گپ دوستانه چه جملاتی بین آنها رد و بدل شد؟
لیونل مسی و کریستیانو رونالدو که سالها بود در یک زمین فوتبال با هم از نزدیک روبرو نشده بودند امشب در شهر ریاض سرانجام مقابل هم ایستادند.
ستاره سوئدی جهان فوتبال با حضور در ورزشگاه لوسیل قبل از فینال جام جهانی با امیر قطر گفت و گوی ویژه داشت.
هری کین و گرت بیل، کاپیتان‌های انگلیس و ولز، پیش از شروع دیدار دو تیم در زمان دست دادن با هم به عنوان دو کاپیتان زمانی بیشتر از معمول را به گپ زدن و خوش و بش کردن اختصاص دادند.
در حالی که فرگی یک دست خود را روی شانه امیرخان گذاشت تا گپ و گفتش با بوکسور بازنشسته حالت صمیمانه‌تری به خود بگیرد، امیرخان دستان خود را روی شکم فرگوسن گذاشت که این حرکت او برای عده‌ای به سوژه طنزپردازی و برای عده‌ای دیگر به سوژه‌ای برای انتقاد از او تبدیل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ