وزارت خارجه روسیه اعلام کرد تمهیدات لازم برای خروج کشتی‌ها از دریای سیاه تا پیش از پایان توافق غلات صورت گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دنیل فارکه، سرمربی لیدزیونایتد، تایید کرد که به دلیل آسیب رساندن به روحیه تیمش، بازیکنانی مانند ویلفرد گنونتو و لوئیس سینیسترا را از تمرینات گروهی منع می‌کند.
اتحادیه اروپا از روسیه خواست به دلیل حملات پهپادی اوکراین، جنگ در این کشور را تشدید نکند.
اتحادیه اروپا اعلام کرد که تحریم‌های خود علیه روسیه به دلیل جنگ در اوکراین را تمدید کرده است.
وادیم پریستایکو در گفت و گویی با اشاره به اینکه اوکراین به دلیل افزایش موشک‌های هوایی و حمایت‌های مداوم بین‌المللی "برای مقاومت در برابر فشار روسیه بسیار مجهزتر است"، از انتقال سلاح‌های هسته‌ای روسیه به بلاروس با عنوان باج‌خواهی و تهدید یاد کرد.
سفیر روسیه در بلگراد اعلام کرد که غرب به دلیل همراهی نکردن دولت صربستان با اقدامات ضدروسی خود، بر تشدید تنش‌ها در کوزوو می‌افزاید.
آلمان مسابقات مرحله‌ای جام جهانی شمشیربازی را به دلیل حضور ورزشکاران روسیه و بلاروس لغو کرد.
شهردار پایتخت گرجستان اعلام کرد این کشور به دلیل همراهی نکردن با تحریم‌های روسیه، موفق به گرفتن نامزدی اتحادیه اروپا نشده است.
باشگاه مشهور فوتبال روسیه اتوبوس خود را به دلیل مشکل مالی به فروش گذاشته است.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد دلیلی برای اخراج خبرنگاران روسی از آمریکا وجود ندارد.
ستاره هاکی فنلاند به دلیل بازی در روسیه از تیم ملی کشورش و حضور در جام جهانی بازماند.
زلنسکی گفت: «مطمئنا زمانی شکنندگی رژیم در روسیه آشکار خواهد شد، آنگاه «آدمخواران»، «آدمخواری» را خواهند کشت و این بسیار مهم است. آن‌ها برای آن توجیه و دلیلی خواهند تراشید. این اتفاق خواهد افتاد. اما چه زمانی؟ نمی‌دانم».
رئیس جمهور آمریکا گفت که اقدام روسیه در تعلیق معاهده کنترل تسلیحات هجومی راهبردی (استارت نو) را دلیلی بر آماده شدن جهت استفاده از سلاح هسته ای نمی داند.
هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا ادعای واشنگتن مبنی بر حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین را تکرار کرده و گفت: ایران با عرضه صد‌ها پهپاد دارای قابلیت‌های مهلک به آن‌ها (روسیه)، به طور مستقیم و قابل اثباتی به روسیه در این جنگ کمک می‌کند.
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال روسیه مدعی شد دلیل بازی نکردن سردار آزمون در تیم بایر لورکوزن آلمان فوتبالی نیست.
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان، این هفته برای شرکت در نشستی پیرامون افغانستان با حضور مقامات ۹ کشور به مسکو سفر خواهد کرد.
وزیر دفاع آمریکا مدعی شد که گسترش نفوذ روسیه و چین در آفریقا می تواند موجب ایجاد بی ثباتی در آن شود.
«آنتونی بلینکن» ضمن تکرار ادعاها درباره ارسال پهپادهای ایران به روسیه برای بکارگیری در جنگ اوکراین، تهران را به تحریم های بیشتر به دلیل حمایت نظامی از روسیه تهدید کرد.
یکی از پرافتخارترین مربیان کشتی روسیه در واکنش به خبر برکناری اش گفت: با توجه به کارنامه ۲۰ ساله‌ام در این مسئولیت هیچ دلیلی موجهی برای کنار گذشتن من وجود نداشت.
به دلایلی همچون حمایت چین از روسیه و ایران، هدف‌گذاری تایوان، سیطره بر اروپا، افزایش توان هسته‌ای، استقرار سلاح در مدار زمین و کنترل پنل‌های خورشیدی باید از چین هراس داشت.
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما هیچ دلیلی برای تعدیل موقعیت استراتژیک هسته‌ای خود ندیده‌ایم و نشانه‌هایی هم نداریم که روسیه در حال آماده شدن برای استفاده قریب‌الوقوع از تسلیحات هسته‌ای باشد.
برخی بر این باورند که به دلایلی، تشدید فضای خبری پیرامون نیروگاه زاپروژیا را باید در چارچوب پیشبرد اهداف نظامی اوکراین و روسیه تحلیل کرد تا احتمال رخداد «فاجعه هسته‌ای» مانند چرنوبیل.
مدافع سابق تیم ملی فوتبال روسیه از سردار آزمون مهاجم ایرانی بایر لورکوزن باجود افت در بوندس لیگا حمایت کرد.
صنایع انرژی بر ایتالیا صرفه جویی در انرژی را به دلیل کاهش صادرات گاز روسیه آغاز کردند.
«جرمی فلمینگ» در مقاله‌ای در نشریه «اکونومیست» با بیان این که هر دو کشور از قابلیت‌های سایبری خود در جنگ اوکراین استفاده کرده‌اند و مدعی شد: تاکنون، رئیس‌جمهور پوتین به طور کامل در جنگ اطلاعاتی در اوکراین و غرب شکست خورده است. اگرچه این دلیلی برای خوشحالی است، نباید این را دست کم بگیریم که چگونه پخش اطلاعات نادرست توسط روسیه در سایر نقاط جهان نقش ایفا می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ