برخی بر این باورند که به دلایلی، تشدید فضای خبری پیرامون نیروگاه زاپروژیا را باید در چارچوب پیشبرد اهداف نظامی اوکراین و روسیه تحلیل کرد تا احتمال رخداد «فاجعه هسته‌ای» مانند چرنوبیل.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چلسی با جذب رابرت سانچز و انتخاب او به عنوان دروازه‌بان شماره یک اشتباه بزرگی را مرتکب شد.
حسین پورحمیدی با یک اشتباه دیگر زمینه‌ساز گل پرسپولیس شد.
نشریه هیل در گزارشی نوشته که ارتش آمریکا با بحران بی‌سابقه جذب نیرو مواجه شده است و برای حل این بحران دو گزینه روی میز دارد.
وستهم با پیشنهاد بالاتر برای خرید هری مگوایر، کاپیتان برکنار شده منچستریونایتد بازگشت. این تیم همچنین علاقه‌مند است تا برای خرید اسکات مک‌تامینی، هافبک اسکاتلندی یونایتد‌ها هم تلاش کند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: نرخ فرونشست در اصفهان بر اساس مطالعات صورت گرفته بین ۵ تا ۱۸ سانتی‌متر در نوسان است.
ویدیویی به نام بلوار اندرزگو منتشر می‌شود که سعی دارد القاء کند نیرو‌های یک ضابط قضایی ناشناس در کشور به بی حجاب‌ها تذکر می‌دهند. نوع ویدیو از ترکیب تصویر، موسیقی و افزوده‌های گرافیکی، چون شناسایی افراد به کمک هوش مصنوعی و البته اعلام معرفی افراد به مراجع قضایی قصد دارد فضایی از ارعاب را برای مخاطب ایجاد کند.
حملات و تجاوزات صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین باردیگر از سر گرفته شده است و صهیونیست‌ها تلاش دارند با بمباران اردوگاه جنین، خانوارها را از این اردوگاه بیرون کنند.
تیم ملی نروژ شب گذشته در حالی که به نظر برنده بازی می‌رسید، برابر تیم ملی اسکاتلند شکست تلخی خورد
در حالی که گفته می‌شد مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا بعد از سه سال وقفه تابستان امسال برگزار می شود، کنفدراسیون فوتبال آسیا بازهم تصمیم به لغو این مسابقات گرفت.
در حالی که گفته می‌شد مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا بعد از سه سال وقفه تابستان امسال برگزار می شود، کنفدراسیون فوتبال آسیا بازهم تصمیم به لغو این مسابقات گرفت.
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که این حادثه تلفانی به همراه نداشته است اما گزارش‌ها حاکی از آن است که تعدادی ساختمان، سامانه‌ها و تجهیزات در سایت آسیب دیده‌اند اما هیچ کدام از آنها برای امنیت و ایمنی نیروگاه حساس نیستند.
رئیس جمهور اوکراین غیر نظامی شدن نیروگاه زاپروژیا را راه حل جلوگیری از بحران هسته ای در اروپا دانست.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد به رغم اقدامات اوکراین، این کشور سلاح های سنگین در نزدیکی نیروگاه زاپروژیا مستقر نمی کند.
وزیر امور خارجه روسیه امروز اعلام کرد: امیدواریم اقدامات تحریک آمیز اوکراین در نیروگاه اتمی زاپروژیا به فاجعه منجر نشود.
مقامات نیروگاه زاپوروژیه نسبت به تکرار فاجعه چرنوبیل و فوکوشیما در این نیروگاه بدلیل ادامه حملات نیروهای اوکراینی هشدار دادند.
در میانه نگرانی‌ها نسبت به احتمال وقوع فاجعه هسته‌ای در نیروگاه اتمی زاپروژیا، ارتش اوکراین بار دیگر این نیروگاه را هدف قرار داد.
رهبر کاتولیک‌ های جهان روز چهارشنبه خواستار «اقدامات قاطع» برای پایان بخشیدن به جنگ اوکراین و جلوگیری از «فاجعه هسته‌ای» در نیروگاه هسته‌ای «زاپروژیا» شد.
رئیس جمهور روسیه هشدار داد که حملات اوکراین به نیروگاه زاپروژیا پیامد‌های بسیار وخیمی به همراه دارد و ممکن است به فاجعه بزرگ منجر شود.
دبیر شورای امنیت روسیه امروز در بیانیه ای تصریح کرد: آمریکا، انگلیس و سرسپردگان‌شان مسئول فاجعه احتمالی در نیروگاه اتمی «زاپروژیا» هستند.
وزارت خارجه روسیه مقاله یک رسانه آمریکایی در خصوص سرقت برق نیروگاه زاپروژیا از سوی روسیه را کذب خواند.
در بحبوحه ترس از وقوع فاجعه به دلیل گلوله باران مجدد در روز‌های اخیر که روسیه و اوکراین یکدیگر را مقصر می‌دانند، توجه زیادی به نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا در جنوب اوکراین معطوف شده است.
رئیس جمهور اوکراین با اعتراف به خطرناک‌بودن نیروگاه اتمی «زاپروژیا»، نسبت به خطر ناشی از بروز فاجعه در این نیروگاه، به اروپا هشدار داد.
رئیس کمیته قانون اساسی شورای فدراسیون روسیه بر غیر نظامی کردن مناطق مشرف به نیروگاه اتمی زاپروژیا تاکید کرد.
رافائل ماریانو گروسی، رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای گفت: با شنیدن اخباری از گلوله‌باران در بزرگترین نیروگاه اتمی اروپا که تاکیدی بر خطر بسیار واقعی یک فاجعه هسته‌ای است، عمیقا نگران شده‌ام.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ