وزیر دفاع آمریکا مدعی شد که گسترش نفوذ روسیه و چین در آفریقا می تواند موجب ایجاد بی ثباتی در آن شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو منبع مطلع ادعا کرده‌اند این توافق در ماه مارس تقریبا کامل شده بود، اما مذاکرات در این‌باره به دلیل دستگیری یکی از دو تبعه ناشناس آمریکایی توسط ایران متوقف شد.
در حالی که هیچ کدام از کشورهای منطقه و سایر منابع خبری اشاره‌ای به تنش در دریای عمان طی روز چهارشنبه نکرده‌اند، آمریکا مدعی تلاش ایران برای توقیف دو نفتکش شده است.
لیونل مسی بی تاب بازی برای اینتر میامی است و پس از بازی نمادین شب گذشته در ورزشگاه بوکاجونیورز گفت که بعد از مدتی استراحت راهی آمریکا خواهد شد.
یک پایگاه خبری آمریکایی در گزارشی ادعایی به نقل از منابع آگاه مدعی شد که مقامات ایران و آمریکا ماه گذشته (میلادی) در گفتگو‌هایی غیرمستقیم در عمان شرکت کرده‌اند.
نماینده آمریکا در امور قفقاز امروز با اتخاذ موضعی عوام‌فریبانه ادعا کرد که کشورش در برقراری صلح پایدار بین باکو و ایروان تلاش می‌کند!
معاون بخش اوراسیای وزارت امور خارجه آمریکا در سخنانی ادعا کرد که کشورش مجموعه‌ای از پیشنهادها را برای تنش‌زدایی به ارمنستان و جمهوری آذربایجان ارائه کرده است!
نابغه سنگین وزن کشتی آزاد آمریکا و دارنده مدال طلای المپیک‌توکیو تمامی حریفان خود در رقابت‌های انتخابی تیم ملی را با امتیاز عالی از پیش رو برداشت.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی ها شعار حقوق بشر و دموکراسی سر می دهند اما در عمل نقض آشکار دموکراسی و حقوق بشر را دنبال می کنند.
وزیر دفاع آمریکا تاکید کرد که واشنگتن خود را نسبت به تامین امنیت اردن متعهد می داند.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با تکرار ادعاهای واهی و بی اساس، مدعی حضور سرکرده گروهک تروریستی القاعده در ایران شد.
سفیر روسیه در آمریکا از رویکرد ضد روسی دولت واشنگتن در قبال مسکو انتقاد کرد.
آمریکا مدعی شد که ارزیابی ها نشان می دهد ایران عامل حمله پهپادی به یک نفتکش در دریای عمان بوده است.
جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا گفت: با بررسی اطلاعات موجود، احتمالا ایران این حمله را از طریق پهپاد انجام داده است. هیچ توجیهی برای این حمله - که آخرین مورد از اقدامات این چنینی و فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده است - وجود ندارد.
پلیس فدرال آمریکا (اف‌ بی‌ آی) امروز ادعا کرد که روسیه و چین در انتخابات میان دوره‌ای کنگره دخالت می کنند.
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) مدعی شد که ایرانی‌ها به نیرو‌های روسی در راه اندازی پهپاد‌ها کمک می‌کنند. این ادعا بار‌ها از سوی مقامات کشورمان رد و بر واهی و بی اساس بودن آن تاکید شده است.
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) مدعی شد که ایرانی‌ها به نیرو‌های روسی در راه اندازی پهپاد‌ها کمک می‌کنند. این ادعا بار‌ها از سوی مقامات کشورمان رد و بر واهی و بی اساس بودن آن تاکید شده است.
بجنورد- معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به آمار سایت رسمی ان بی سی آمریکا، گفت: هیأت دادگستری آمریکای مدعی حقوق بشر اعلام کرد در سال ۲۰۱۹ بیش از ۴۲۰۰ نفر در زندان‌های این کشور کشته شدند.
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا ادعا کرد که کره شمالی در حال آماده شدن برای آزمایش سلاح هسته ای است.
سخنگوی کاخ سفید مدعی شد آمریکا دشمنی با کره شمالی ندارد و در انتظار دیدار بی قید و شرط با مقامات پیونگ یانگ است.
کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با توجه به غیاب روس‌ها در رقابتهای جهانی امسال، تیم آمریکا را به اصلی ترین رقیب خود برای کسب جام قهرمانی می‌داند.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که در جریان حمله دوشنبه گذشته نیروهای اف بی آی به عمارتش در فلوریدا، گذرنامه هایش به سرقت رفته است.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا باز هم تلاش کرد که توپ را به زمین تهران بیندازد و مدعی شد که به محض اعلام پایبندی ایران به برجام، واشنگتن به توافق بازخواهد گشت.
بر اساس گزیده‌هایی از متن پیش‌نویس پیشنهادی اتحادیه اروپا که پولتیکو ادعا می‌کند به آن دست یافته است، تحریم‌های آمریکا علیه سپاه پاسداران ایران با هدف احیای توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ کم‌رنگ می‌شود و راه را برای تهران هموار می‌کند تا از بررسی بیشتر سایت‌های هسته‌ای که مشکوک خوانده می‌شود، خودداری کند.
روزنامه کیهان مدعی شد: برخی حامیان سیاسی روحانی تصریح کرده‌اند روحانی حتی در دوره ترامپ، هرکاری که می‌توانست انجام داد و تشنج و بی‌ثباتی در کشور درست کرد تا بتواند (به هر قیمت) با آمریکا مذاکره کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ