دنیل فارکه، سرمربی لیدزیونایتد، تایید کرد که به دلیل آسیب رساندن به روحیه تیمش، بازیکنانی مانند ویلفرد گنونتو و لوئیس سینیسترا را از تمرینات گروهی منع می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی رسانه‌ها در انگلیس مدعی شدند مویزس کایسدو برای پیوستن به لیورپول دچار تردید شده و حتی گفته می‌شود به این باشگاه اطلاع داده که چلسی را ترجیح می‌دهد.
هری کین، ستاره تاتنهام، به بایرن مونیخ هشدار داده که تنها تا یکشنبه فرصت دارد انتقالش به این باشگاه را نهایی کند.
منچستریونایتد بیش از هر باشگاهی در لیگ برتر انگلیس از اسپانسر ورزشی خودش پول می گیرد.
پدرو، بازیکن سابق بارسلونا، چلسی و تیم ملی انگلیس قرارداد خودش را با لاتزیو تمدید کرده و علاقه‌مند است در همین باشگاه بازنشسته شود.
هری کین، ستاره تاتنهام، مدیران این باشگاه را تهدید کرده که اگر با انتقالش به بایرن مونیخ موافقت نکنند، سال آینده رایگان جدا خواهد شد.
روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید دو باشگاه بایرن مونیخ و دورتموند خواهان تبدیل بوندس‌لیگا به رقابتی شبیه لیگ برتر انگلیس هستند و حتی تهدید به جدایی از بوندس‌لیگا کرده‌اند.
چند باشگاه انگلیسی، لیگ برتر این کشور را تهدید کردند که به دلیل رعایت نشدن قوانین هزینه‌های مالی توسط برخی باشگاه‌ها و بی‌توجهی لیگ به دادگاه شکایت خواهند کرد.
بن چیلول، دفاع چپ ملی‌پوش انگلیسی باشگاه چلسی، قرارداد خود با این باشگاه را تا سال 2027 تمدید کرد.
منچستریونایتد اعلام کرد که لوک شاو، مدافع چپ ملی پوش انگلیسی، قراردادش را با این باشگاه تا سال 2027 تمدید کرد.
یک باشگاه از لیگ برتر انگلیس به دلیل تهدید امنیتی بسته شد.
جود بلینگام ممکن است در نهایت قید جدایی از دورتموند را بزند و قراردادش را تا 2026 تمدید کند. باشگاه آلمانی دستمزدی 16 میلیون یورویی به او پیشنهاد داده است.
جرد پیکفورد، دروازه‌بان انگلیسی اورتون، قراردادش با این تیم را تا چهار سال و نیم دیگر تمدید کرد و به این ترتیب تا تابستان 2027 بازیکن این باشگاه خواهد بود.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند آینده یورگن کلوپ در لیورپول با تهدید مواجه است و بعد از شکست دیشب مقابل رئال مادرید مذاکراتی در هیات‌مدیره باشگاه درباره استعفای او انجام شده است.
مارکوس رشفورد، ستاره انگلیسی، قصد دارد قراردادش را با باشگاه منچستریونایتد تمدید کند.
باوجود سر و صدای زیادی که از تمایل باشگاه های انگلیسی برای جذب مهدی طارمی به گوش می‌رسید، این مهاجم ایرانی با افزایش قابل توجه مبلغ پیشنهادی، قراردادش را با پورتو تمدید می‌کند.
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: از سوی فدراسیون فوتبال توضیحی قانع‌کننده برای افکار عمومی در خصوص آرای انضباطی خواستاریم.
مدیران باشگاه بایرن مونیخ هنوز به طور جدی مسئله جذب هری کین را بررسی نکرده‌اند و نسبت به انتقال این مهاجم انگلیسی، شک دارند.
مدیران باشگاه بایرن مونیخ هنوز به طور جدی مسئله جذب هری کین را بررسی نکرده اند و نسبت به انتقال این مهاجم انگلیسی، شک دارند.
رسانه‌های انگلیسی ادعا کردند که باشگاه آرسنال قصد دارد قرارداد ویلیام سالیبا، مدافع جوان فرانسوی‌اش، را تمدید کند.
آنتونیو کونته عجله ای برای تمدید قرارداد با تاتنهام ندارد و البته باشگاه انگلیسی هم برای همیشه منتظر نخواهد ماند؛ به نظر پای یوونتوس در میان است.
رسانه‌های انگلیسی خبر دادند پنج بازیکن منچستریونایتد که قراردادشان رو به پایان است با تمدید قراردادهای خود با این باشگاه موافقت کرده‌اند.
ریس جیمز، مدافع چلسی، قصد دارد به زودی قراردادش را این باشگاه تمدید کند.
باشگاه نیوکاسل قرارداد ادی هاو، سرمربی ۴۴ ساله و انگلیسی خود را به صورت بلند مدت تمدید کرد.
باشگاه نیوکاسل قرارداد ادی هاو، سرمربی ۴۴ ساله و انگلیسی خود را به صورت بلند مدت تمدید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ