به دلایلی همچون حمایت چین از روسیه و ایران، هدف‌گذاری تایوان، سیطره بر اروپا، افزایش توان هسته‌ای، استقرار سلاح در مدار زمین و کنترل پنل‌های خورشیدی باید از چین هراس داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به دلیل انفجارهای سیلو در محل یک تعاونی کشاورزی در ایالت پارانای جنوبی برزیل، ۸ نفر کشته و ۱۱ نفر زخمی شدند.
کبودی در بدن به علت پارگی و عدم استقامت کافی رگ‌های خونی پیش می‌آید. اگر بدن شما بدون دلیل و به طور متعدد کبود می‌شود یعنی عدم وجود آنزیم‌ها و موادغذایی مفید در بدن. بهتر است به این موضوع اهمیت دهید؛ زیرا این موضوع در طولانی مدت، اثر خود را در افتادگی پوست نمایان می‌کند.
با اعلام سرمربی تیم فوتسال پالما، مسلم اولادقباد به دلیل آسیب دیدگی ادامه بازی‌های این فصل را از دست داد؛ آنهم در شرایطی که پالما مسابقات حساسی در نیمه نهایی و فینال پیش رو دارد.
رئیس جمهور سابق برزیل به دلیل فساد مالی به بیش از ۸ سال زندان محکوم شد.
تونی که با ۲۰ گل زده، سومین گلزن برتر فصل جاری لیگ برتر انگلیس است، بعد از گذشت ۴ ماه می‌تواند به تمرینات بازگردد و برای حضور دوباره در فوتبال، در ژانویه ۲۰۲۴، آماده شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال اعزام زائر از استان کرمانشاه به دلیل اینکه باند فرودگاه به طور کامل از بین رفته و باید جمع‌آوری شود انجام نمی‌شود.
رئیس مجلس گفت: انقلاب اسلامی هم توانست زن را در محوریت خانواده در ابعاد مختلف خود قرار دهد و هم توانست زن را به‌عنوان یک فعال حوزه اجتماعی در عرصه‌های مختلف به میدان آورد.
دلایل زیادی وجود دارد که کودکان دچار سرفه می‌شوند و تشخیص اینکه چه چیزی باعث سرفه می‌شود و چه زمانی باید به پزشک اطفال مراجعه کنند برای والدین دشوار است.
کمتر کسی می‌توانید آرنج خود را زبان بزند. کتاب رکوردهای جهانی گینس می‌گوید به طور میانگین روزانه ۵ نفر تنها به دلیل داشتن توانایی زبان زدن آرنج خود، مدعی ویژه بودن‌شان می‌شوند.
چشم‌های مار‌های بدون فلس بزرگ‌تر به نظر می‌رسند، اما این به دلیل نداشتن فلس در اطراف آنهاست که باعث می‌شود بیشتر بیرون بزنند.
پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید دلیل بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 کم گل خوردن مقابل آمریکا و انگلیس بوده است!
شهروند ایرانی ساکن در آدیامان با بیان اینکه به دلیل وقوع زلزله فرزندانش در حال حاضر به مدرسه نمی‌روند، تصریح کرد: بعد از وقوع زلزله تمام امکانات در شهر از جمله آب، برق قطع شده بود و به سختی و با مشقت زیاد توانستیم خبر سلامت خود را به اقوام‌مان در ایران اطلاع دهیم
تایباد ـ رئیس ستاد مدیریت بحران تایباد گفت: گاز مشترکین ۸ روستای دهستان کرات به دلیل افت فشار جریان گاز از شب گذشته قطع شد.
رئیس سازمان امداد و نجات از هشدار سطح نارنجی هواشناسی به دلیل وقوع برف و کولاک و آماده باش امدادگران در ۸ استان خبر داد.
سرمربی تیم ملی گلبال مردان گفت: با توجه به این که تیم ملی گلبال مردان به دلیل عدم کسب سهمیه دو دوره حضور در پارالمپیک را از دست داده است، سعی داریم این بار حضور خود را در پارالمپیک پاریس مسجل کنیم.
سرمربی تیم ملی گلبال مردان گفت: با توجه به این که تیم ملی گلبال مردان به دلیل عدم کسب سهمیه دو دوره حضور در پارالمپیک را از دست داده است، سعی داریم این بار حضور خود را در پارالمپیک پاریس مسجل کنیم.
انسان‌های ساکن سیاره زمین به دلیل بهبود در بهداشت عمومی، تغذیه، بهداشت شخصی و پزشکی عمر طولانی‌تری دارند. همین امر باعث شده تا جمعیت ساکنان این سیاره به هشت میلیارد نفر برسد.
سلطانی با اشاره به اینکه تورم بالا در سال‌های اخیز از دیگر علت‌هایی است که اقتصادی ایران بسیار شکننده است، گفت: این تورم بالا موجب شده که پول ملی ایران سقوط وحشتناکی را تجربه کند، به طوری که امروز ریال یکی از بی ارزش‌ترین واحد‌های پولی در جهان به حساب می‌آید. این موضوع مشکلات اقتصادی بسیار زیادی را در کشور به بار آورده که تبعات آن بسیار جبران ناپذیر است.
۸ ورزشکار به دلیل تخلف ناشی از دوپینگ در انتظار صدور رای هستند.
۸ ورزشکار به دلیل تخلف ناشی از دوپینگ در انتظار صدور رای هستند.
بیماری‌های مزمن مانند بیماری قلبی و دیابت که در اکثر موارد به دلیل سبک زندگی ایجاد می‌شوند بسیار شایع هستند و با پیری سریع‌تر همراه می‌باشند. این شرایط با تلومر‌های کوتاه‌تر (ساختار‌هایی که انتهای کروموزوم‌های ما را پوشانده و از آسیب محافظت می‌کنند) مرتبط هستند. خبر خوب این است که اتخاذ برخی تغییرات سبک زندگی می‌تواند به پیشگیری از بیماری‌های مزمن و پیری سریع‌تر کمک کند.
پرواز مشهد نجف که قرار بود ساعت ۸ صبح امروز مشهد را به مقصد نجف ترک کند به دلیل نقص فنی به تأخیر افتاد.
پرواز مشهد نجف که قرار بود ساعت ۸ صبح امروز مشهد را به مقصد نجف ترک کند به دلیل نقص فنی به تأخیر افتاد.
بر اساس تحقیقات، توده عضلانی، هر دهه بعد از ۳۰ سالگی ۳ تا ۸ درصد کاهش می‌یابد. همچنین تغییرات طبیعی در بافت چربی که با افزایش سن به‌وجود می‌آید، می‌تواند بدن را به افزایش وزن وادار کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ