آلمان مسابقات مرحله‌ای جام جهانی شمشیربازی را به دلیل حضور ورزشکاران روسیه و بلاروس لغو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فنلاند به محرومیت از میزبانی مسابقات جهانی کشتی زیر 23 سال کشتی به دلیل عدم تمایل برای پذیرش ورزشکاران روسی واکنش نشان داد.
پاریس که از عدم تمدید فوق ستاره به خشم آمده، قصد دارد تا او را همین تابستان بفروشد. به همین دلیل پیشنهاد دیوانه کننده الهلال نیز مورد پذیرش آن‌ها قرار گرفته و اکنون همه چیز به نظر امباپه بستگی دارد که یا تمدید کند، یا راهی عربستان شود و یا کل فصل را روی سکو‌ها بنشیند.
سخنگوی مطبوعاتی وزارت خارجه آمریکا از دلیل اصلی تعلل ناتو در پذیرش اوکراین در این ائتلاف نظامی شرایط کنونی پرده برداشت.
کنعانی گفت: منافقین به دلیل ذات تروریستی خود، همواره خطری برای امنیت میزبان خود خواهند بود، به همین دلیل دولت عراق آن‌ها را اخراج کرد و دولت‌های دیگر نیز از پذیرش آن‌ها خودداری نمودند.
در حال حاضر به دلیل بی‌میلی رییس‌جمهور پیشین به پذیرش برنامه و کابینه دولت نجیب میقاتی، این دولت همچنان دولت پیشبرد امور است و مادامی که رییس‌جمهور جدید انتخاب نشود و نخست‌وزیر را به پارلمان معرفی نکند، اختیارات کابینه در حد دولت پیشبرد امور محدود باقی خواهد ماند. دوره ریاست رییس‌کل جنجالی بانک مرکزی هم کمتر از دو‌ماه دیگر به پایان می‌رسد و برای اینکه جایگاه ریاست بانک مرکزی خالی نماند، باید رییس‌جمهور جدید انتخاب شده‌باشد تا بتواند رییس کل جدید را معرفی کند.
محمد رییس‌زاده گفته که «با بررسی اسناد موجود از جمله فیلم‌های ضبط‌شده در مطب، اظهارات شاهدان و بعدا صحبت‌های خانواده خود بیمار، مشخص شد که اصل موضوع کاملا کذب است و فیلم‌های همان زمان مطب نیز حاکی از آن است که بیماران محجبه متعددی در صف انتظار ویزیت نشسته‌اند و عدم پذیرش بیمار به علت محجبه بودن، کاملا دروغ است».
یولیان ناگلزمان، مربی جوان آلمان، به دلیل بی‌ثباتی حاکم بر چلسی حاضر به پذیرش پیشنهاد این باشگاه نشده است.
دادرس گفت: ارائه ۳ سال رایگان سی ان جی برخلاف قانون اساسی، قوانین وزارت نفت و بر نامه بودجه است به همین دلیل مورد پذیرش مجلس نیست.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول گفت: در روزهای گذشته فیلمی مبنی بر هنجارشکنی برخی از گردشگران در دزفول منتشر شده بود که بدنبال آن یک نفر دستگیر و اقدامات لازم برای نفرهای دخیل دیگر در این موضوع انجام خواهد شد.
کاخ‌ها و موزه‌های مجموعه نیاوران روز دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ به دلیل آماده‌سازی مجموعه برای استقبال از نوروز، امکان پذیرش بازدیدکنندگان و گردشگران را ندارد.
بنابر اطلاع «تابناک» به تعداد قابل توجهی از مدیران پیشنهاد مدیرعامل شده اما هیچ‌کدام از این گزینه‌های مطلوب حاضر به پذیرش مدیرعاملی خانه سینما نشدند و هیات مدیره روی دیگر گزینه‌ها به توافق نمی‌رسیدند و به همین دلیل انتخاب مدیرعامل جامعه اصناف سینمای ایران به درازا کشید. در شش ماه اخیر که خانه سینما فاقد مدیرعامل بود، مدیرعامل پیشین خانه سینما اسناد مالی را امضاء می‌کرده، تا امور صنف بر روی زمین نماند.
آمریکایی که در سال‌های۲۰۲۱ و نیمه ۲۰۲۲ دائما مذاکره مستقیم را از ایران مطالبه می‌کرد و در مقابل تهران از پذیرش این خواسته سر باز می‌زد، به یک‌باره نفس مذاکره را به یک اهرم و نیروی فشار تبدیل کرد. به همین دلیل آنتونی بلینکن، جیک سالیوان، رابرت مالی و سایر مقامات آمریکایی دائما بر این مساله پافشاری کردند که برجام تا اطلاع ثانوی در دستور کار نیست. اما چرا معادله این‌چنین معکوس شد؟پاسخ کاملا روشن است؛ این ادراک در میان مقامات آمریکایی شکل گرفت که این‌بار تهران به مذاکره بیشتر از آمریکا نیاز دارد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: اینکه پلیس معتادان را جمع آوری کند اما متوجه شویم بخشی از دستگیری‌ها را به دلیل مشکلاتی مانند زخم باز در مراکز بازپروری پذیرش نشده‌اند صحیح نیست.
زین‌الدین زیدان، اسطوره فوتبال فرانسه و باشگاه رئال مادرید، سفیر تیم آلپاین به نمایندگی از این تیم در فرمول یک شد و در مورد دلیل پذیرش این پست حرف زد.
دو تن از بازیکنان مسلمان تیم ملی کریکت هند هنگام ورود به یک هتل مورد استقبال یک زن ایستاده با تیلاک قرار گرفتند، اما از پذیرش آن خودداری کردند.
سیدعلی خانمحمدی، سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، در واکنش به تعطیلی مغازه‌ها به دلیل بی حجابی مشتریان آنها، گفت: این جریانات پشت پرده دارد. منظور این است که تذکر‌های مختلف داده اند و مرکز تجاری این موضوع را رعایت نمی‌کند. ما فیلم داریم که طرف به آنجا رفته و مغازه دار گفته که من این کار را انجام نمی‌دهم؛ یا مثلا به کسی ارتباط ندارد. این قابل پذیرش نیست. اگر بخواهیم قانونمداری را در کشور پیش ببریم، باید آحاد مختلف مردم رعایت کنند. البته عموما اصناف ما آدم‌های مؤمن، معتقد و نسبت به این مسائل پایبند هستند. باید بدانند که یک قشری دارد مشکل ایجاد می‌کند. یعنی در این شرایط اقتصادی، شهروندی که حاضر می‌شود باید متوجه باشد که با بی قانونی دارد مشکلی را برای مغازه دار و یا فروشنده ایجاد می‌کند
بیانیه شورا تامین سیستان و بلوچستان: به دلیل مجاورت کلانتری ۱۶ با محل برگزاری نماز جمعه تخلیه نشدن کامل مصلی درگیری مسلحانه و نیز تیراندازی نیروهای انتظامی متاسفانه منجر به مجروحیت و از دست دادن جان تعدادی از شهروندان نماز گذار و عابرین بی گناهی شد که نقشی در اغتشاش نداشتند.
مجید عشقی گفت: به دلیل پذیرش ۲ محصول تارا و ۲۰۷ در بورس کالا، عرضه آن‌ها انجام می‌شود و با توجه به اینکه واقعی‌سازی قیمت محصولات جزو حقوق سهامداران به شمار می‌رود، مدیران ایران خودرو این مسئولیت را دارند که اقدامات لازم را برای رعایت حقوق سهامداران انجام دهند.
وزیر کشور گفت: به دلیل حجم بالای جمعیت و گرمای هوا، ظرفیت پذیرش زائر جدید در مرزها وجود ندارد، لذا از تمام مردم عزیز درخواست داریم که فعلا به سمت مرزها حرکت نکنند تا در گرمای هوا و ازدحام دچار مشکل نشوند.
سخنگوی گمرک گفت: به دلیل ظرفیت محدود گمرکات عراق در پذیرش همزمان کامیون های تجاری و زوار، صادرات کالا از سه مرز شلمچه، چذابه و مهران تا ۲۶ شهریور متوقف شد.
متأسفانه برخی افراد با اظهار نظر‌های نسنجیده موجب شبهه افکنی در تفسیر قانون مذکور نسبت به معیار پذیرش مبنی بر «نمره» یا «تراز» گردیدند و همین امر موجب تضارب نظرات کارشناسی در برداشت و تفسیر قانون مذکور و ایجاد ابهام برای مجری برگزاری آزمون در اعلام نتایج گردید که نتیجه آن تاخیر در اعلام نتایج آزمون فوق العاده بود.
به دلیل ممنوعیت استفاده از محصولات رژیم صهیونیستی در نروژ، یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی از پذیرش وزیر امورخارجه نروژ خودداری کرد.
سفیر چین در مسکو می گوید آمریکا به دلیل خو گرفتن به سیاست دوران جنگ سرد، حاضر به پذیرش دنیا بدون هژمونی خود نیست.
روشی برای کاهش تاثیرات کافئین بر بدن

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ