قرار است فردا لوئیس انریکه رسما به عنوان مربی جدید پی اس جی معرفی شود ولی او همچنان بر سر یک مسئله با باشگاه مشکل دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم شباب الاهلی می گوید که این تیم برای کسب پیروزی برابر النصر، راهی عربستان می شود.
قرار نیست که هاشم بیگ زاده به عنوان مربی روی نیمکت آبی ها بنشیند.
کارلو ماتزونه، مربی مشهور ایتالیایی، در 86 سالگی درگذشت.
کمیته تعیین وضعیت در مورد پرونده محمد نصرتی، سرمربی سابق پارس جنوبی، حکم داد.
کمک امیر قلعه‌نویی بازی فولاد خوزستان و صنعت نفت را زیر نظر می‌گیرد.
مربی سابق تیم ملی والیبال در اردوی تمرینی باشگاهش حضور پیدا کرد.
مربی خارجی تیم ملی والیبال استعفا داد و رفت
خوزه لوئیس مندیلیبار پس از شکست سویا برابر والنسیا هشدار داد که تیمش باید به سرعت تغییر رویه بدهد و در غیر این صورت سوپرجام اروپا را سنگین به سیتی می بازند.
کامران قاسم‌پور هرچند در اردوی جدید تیم ملی مرور فن انجام می‌دهد اما هنوز برای تمرین کشتی روی تشک نیامده و این احتمال وجود دارد که به اردوی بعدی موکول شود.
اصلاحیه ابلاغ شده بر قوانین جدید نقل و انتقالاتی حواشی زیادی را به وجود آورده است.
جدیدترین عضو کادر فنی نساجی تجربه سه دوره حضور در این تیم را دارد.
در پی انتشار مطلبی درباره سرمربیگری قاسم حدادی‌فر در ذوب‌آهن، یکی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه توضیحات تکمیلی را در اختیار "ورزش سه" گذاشت.
اعلام دعوت شدن غفور از سوی رییس فدراسیون، آن هم یک هفته پیش از اعلام اسامی کادر فنی، خود ناگفته‌هایی از تحمیل و دخالت روسا در امور فنی تیم ملی دارد. این پازل با اضافه‌شدن افشاردوست به دستیاران عطایی کامل شده است...
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره دریافت پاداش ۲۰ هزار دلاری اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ارائه کرد.
انتشار خبری مبنی بر آمادگی ساپینتو برای ترک ایران در شرایطی است که این مربی به هیچ وجه قصد جدایی از استقلال را ندارد.
معاون آموزش متوسطه گفت: در تحقق راه اندازی ۴۰ هنرستان مرزی برای سال تحصیلی آینده، در کنار آموزش و پرورش، وزارت امور خارجه، استانداران و ادارات فنی و حرفه‌ای مشارکت خواهند کرد.
یک منبع عراقی گفت تانکرهای سوختی هدف قرار گرفته شده در مرزهای سوریه و عراق متعلق به ایران بوده، که برای کمک به مردم لبنان در حال عبور از گذرگاه مرزی القائم بوده اند.
سخنگوی وزارت امور خارجه به همتای مغربی خود توصیه کرد بجای استعانت از رژیم صهیونیستی برای تحمیل خواسته‌های خود در منطقه، بر اساس قوانین زمینه را برای تعیین سرنوشت مردم صحرای غربی فراهم کند.
کارلوس کی‌روش انتقام باقیمانده دوره کلمبیا را از اروگوئه گرفت و نخستین شکست لاسلسته با مربی جدیدش را به این تیم تحمیل کرد. یوزها با این برد روحیه آور، قدرت خود را به رخ حریفان جام جهانی کشیدند
مناظره «مسئله گشت ارشاد» برنامه شیوه با حضور سعید شریعتی و جلیل محبی در شبکه چهار برگزار شد. سعید شریعتی در این برنامه گفت: حکومت مطلقه به خودش اجازه می‌دهد سبک زندگی واحد را به مردم تحمیل کند. حتی اتاق خواب مردم را هم حیطه خود می‌دانند. جلیل محبی نیز اظهار کرد: آمریکا هر جا به نتیجه برسد کاری درست است بسیار بدتر از ما عمل می‌کند. می‌گویید جمهوری اسلامی به اتاق خواب مردم کار دارد. دوستان خود شما در مورد این مساله قانون تصویب کردند.
شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به فعالیت نیروهای اعزامی در سه شیفت کاری از پاکسازی روزانه ۸۰ هزار متر از معابر تحویلی منطقه در نجف خبر داد.
به بازیکن تیم ملی چه ربطی دارد که برای فدراسیون خط و نشان بکشد یا بخواهد مربی مورد نظر خودش را تحمیل کند. این‌ها باید سرشان در لاک خودشان باشد و در تصمیمات دخالت نکنند.
داوم گرد و خاک در تهران تا فردا
نسل تازه والیبال ایران با سرمربی ایرانی چنان شکستی به کولاکوویچ مربی سابق خود و ستاره‌های نامدار صرب تحمیل کرد که تا سال‌ها از خاطرشان پاک نخواهد شد. سرویس‌های پرشمار خراب شده در کنار دفاع قدرتمند برد قاطع ایران را رقم زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ