کامران قاسم‌پور هرچند در اردوی جدید تیم ملی مرور فن انجام می‌دهد اما هنوز برای تمرین کشتی روی تشک نیامده و این احتمال وجود دارد که به اردوی بعدی موکول شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم شباب الاهلی می گوید که این تیم برای کسب پیروزی برابر النصر، راهی عربستان می شود.
قرار نیست که هاشم بیگ زاده به عنوان مربی روی نیمکت آبی ها بنشیند.
کارلو ماتزونه، مربی مشهور ایتالیایی، در 86 سالگی درگذشت.
کمیته تعیین وضعیت در مورد پرونده محمد نصرتی، سرمربی سابق پارس جنوبی، حکم داد.
کمک امیر قلعه‌نویی بازی فولاد خوزستان و صنعت نفت را زیر نظر می‌گیرد.
مربی روس تیم ملی کشتی آزاد کشورمان که برای دیدار با خانواده و پیگیری کارهای خود به کشورش رفته بود، از ابتدای اردوی فعلی این تیم در کمپ تیم‌های ملی حاضر شده است.
سرمربی تیم کشتی فرنگی سپاهان گفت: واقعیت این است که شاید آمدن مربی روس به‌عنوان مربی تیم ملی کشتی آزاد دریچه جدیدی برای ما باز کند و چکش‌ کاری‌هایی در بعضی از فنون داشته باشد.
ملی‌پوش سابق کشتی آزاد با بیان اینکه کشتی‌گیران حاضر در تیم ملی به لحاظ تجربه و مدال‌آوری از مربی روس بالاتر هستند گفت: حضور او در تیم ملی توهین به جامعه کشتی است.
عیسی حاجی اف، مربی روس تیم ملی کشتی آزاد در اردوی تیم جوانان حضور یافت.
پیشکسوت کشتی آزاد گفت: کشتی ایران صاحب سبک است اما حالا کار به جایی رسیده که مربی روس را برای تقویت کادر فنی انتخاب می‌کنند!
پس از رد درخواست برخی چهره های شاخص و عنوان دار کشتی ایران برای حضور در ترکیب کادر فنی تیم ملی به دلایل مختلف، در نهایت فدراسیون کشتی با هدف تقویت کادر فنی با یک مربی روس قرارداد بست.
پیشکسوت کشتی آزاد کشورمان گفت: با آوردن مربی روس کشتی ایران را ذلیل کردند.
ماگومد عیسی حاجی اف دارنده مدال نقره جهان از روسیه به عنوان مربی تیم ملی کشتی آزاد منصوب شد.
ماگومد عیسی حاجی اف دارنده مدال نقره جهان از روسیه به عنوان مربی تیم ملی کشتی آزاد منصوب شد.
رومن ولاسف افسانه ای کشتی روسیه با انتشار کلیپ در اینستاگرام خود خطاب به حسن یزدانی نوشت: خیلی احترام میگذارم! یک قهرمان بزرگ روی تشک و مردی با قلبی بزرگ و مهربان.
مدیر فنی تیم ملی شطرنج می‌گوید: با ولادیمیر کرامنیک استاد بزرگ روس برای هدایت تیم ملی صحبت کردیم و مسائل مالی هم به خوبی پیش رفته و اگر مشکل خاصی نباشد این مربی در خرداد یا تیر در ایران حاضر می‌شود.
نایب‌رییس زنان فدراسیون شطرنج می‌گوید با یک مربی اهل روس مذاکرات انجام شده و در صورت نهایی‌شدن قرارداد، اردیبهشت به ایران خواهد آمد.
این گروه موتورسوار پس از گذر از شهر‌های شمالی ایران و بازدید از جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و فرهنگی در استان‌های مسیر خود، از جمله خراسان رضوی، مازندران و گیلان، روز ۱۹ فروردین ماه از گذرگاه مرزی آستارا در استان گیلان، ایران را ترک خواهد کرد.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه دو بازیکن خارجی این تیم را کنار می‌گذارد، از رفتار بعضی از بازیکنان تیم ملی و کودتای آنها گلایه کرد و به یک بازیکن و مربی روس حمله کرد.
دو مربی روس تیم ملی هاکی روی یخ ایران جهت هدایت ملی پوشان کشورمان در پیکارهای جهانی بوسنی به کادر فنی پیوستند.
دو مربی روس تیم ملی هاکی روی یخ ایران جهت هدایت ملی پوشان کشورمان در پیکارهای جهانی بوسنی به کادر فنی پیوستند.
همزمان با درخواست «قربان بردیف» سرمربی تراکتور برای جدایی از این تیم، یک کارشناس روس از حضور این مربی در باشگاه سوچی حمایت کرد.
به گفته رئیس فدراسیون شطرنج، این فدراسیون قصد دارد به منظور تقویت تیم ملی یک مربی روسی در راس کادر فنی آن قرار دهد.
کمیسیر اتحادیه اروپا اعلام کرد ۱۷ میلیارد یورو از دارایی‌های شهروندان روس و ۳۰۰ میلیارد یورو از ذخایر ارزی بانک مرزی روسیه را مسدود کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ