اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در راستای تحقق اهداف خود در تیم ملی شنا در نظر دارد به زودی با یک مربی ترکیه‌ای آغاز به همکاری کند.
اگرچه در جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال موضوع تقویت کادر فنی تیم ملی مطرح شد و برخی اعتقاد داشتند باید این اتفاق رخ دهد، اما در نهایت تصمیم بر ادامه همکاری با سرمربی ایرانی گرفته شد.
دبیر فدراسیون والیبال در مورد حضور دستیار خارجی در تیم ملی والیبال در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: بعید می‌دانم بتوانیم در چنین شرایط زمانی مراحل و اقدامات قانونی حضور یک دستیار خاجی را تا قهرمانی آسیا طی کنیم.
دبیرکل فدراسیون والیبال جذب مربی خارجی را پروسه طولانی دانست و گفت: برای رسیدن به نتیجه به زمان نیاز داریم.
رئیس فدراسیون بسکتبال با تشریح عملکردش در مدت حضورش در این فدراسیون گفت: در این ۱۶ ماه تلاش کردم به شعارهایی که در روز مجمع داده بودم رنگ تحقق ببخشم.
رئیس فدراسیون والیبال هم می‌خواهد بهروز عطایی سرمربی بماند و هم معتقد است ایران به یک مربی خارجی تراز اول نیاز دارد!
ملی‌پوش سابق تیم ملی والیبال با بیان اینکه تغییر نسل در والیبال تاوان دارد، گفت: کادرفنی و بازیکنان تیم ملی به فرصت نیاز دارند و باید به آن‌ها زمان بدهیم.
از آنتونیو مانیکونه به عنوان دستیار امیر قلعه‌نویی در کادر فنی تیم ملی یاد می‌شود.
مربی تیم ملی ایران نام کمک خارجی امیر قلعه‌نویی را به طور رسمی اعلام کرد.
حضور یک مربی خارجی در کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران نهایی شد.
قلعه‌نویی برای دستیار اول خود «سرجیو کاستا» مربی پرتغالی را مدنظر دارد که دستیار «بنتو» سرمربی پرتغالی کره‌جنوبی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بود.
مهدی تاج درباره گزینه‌های هدایت تیم ملی ایران صحبت کرد و گفت که با توجه مسائل تحریمی کار با مربی خارجی دشوار است، اما مربیان خارجی نام آشنا و مربیان داخلی برای هدایت تیم ملی مدنظر هیات رئیسه هستند.
باوجود اینکه وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال گفته بود به دنبال انتخاب یک مربی دروازه‌بان‌های خارجی است اما مذاکراتی با گزینه‌های داخلی انجام داده است.
باوجود اینکه وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال گفته بود به دنبال انتخاب یک مربی دروازه‌بان‌های خارجی است اما مذاکراتی با گزینه‌های داخلی انجام داده است.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: یک مربی بزرگ فوتسال در سطح بین المللی به کار ایران می‌آید و قرار است جلسه‌ای با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این خصوص داشته باشیم.
نایب رییس فدراسیون اسکیت از حضور مربی خارجی در تیم ملی اسکیت خبر داد و گفت: برای تقویت تیم ملی اسکیت برد و توسعه این رشته در استانها به دنبال جذب مربی خارجی از کشورهای آسیایی هستیم.
فدراسیون بسکتبال قصد دارد به منظور تقویت کادر فنی تیم ملی بسکتبال یک مربی اسلوونیایی به خدمت بگیرد، این مربی تا پیش از پنجره پنجم انتخابی جام جهانی به این کادر اضافه می‌شود.
این نخستین برد تیم ملی والیبال زنان ایران برابر کره جنوبی پس از پیروزی انقلاب است. تاکتیک الساندرا کمپدلی سرمربی خارجی تیم ایران در این مصاف، استفاده از سرویس‌های کوبنده و کم نقص بود که دریافت حریف قدرتمند آسیایی را با مشکل مواجه کرد.
مونتسرات پوچه‌دیاز برای نخستین بار در تاریخ لیگ هندبال زنان ایران به عنوان سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان معرفی شد.
گروه خودروسازی سایپا، در سال جاری موفق شد، ۱۰۸ هزار و ۱۶۳ دستگاه خودرو را به متقاضیان محصولات این مجموعه تحویل دهد.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: انتظار داریم آمریکا زندانیان ایرانی که تنها به دلیل دور زدن تحریم‌های ظالمانه در بازداشت به سر می‌برند را آزاد کند.
درگیری میان توتولو و کادر فنی ایرانی والیبال زمانی بالا گرفت که احتمالا این مربی ایتالیایی تصور می‌کرد، تاثیر و نقشی که  فیلیپ بلان در تیم ژاپن دارد، او در ایران خواهد داشت؛ اختیارات تام و جایگاه تشریفاتی عطایی! باجی که کادر ایرانی هیچ گاه نمی‌داد.
كارخانه: در تیم ملی والیبال مربی داخلی از خارجی بهتر بود
حکیم شاکر به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال عراق انتخاب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ