مناظره «مسئله گشت ارشاد» برنامه شیوه با حضور سعید شریعتی و جلیل محبی در شبکه چهار برگزار شد. سعید شریعتی در این برنامه گفت: حکومت مطلقه به خودش اجازه می‌دهد سبک زندگی واحد را به مردم تحمیل کند. حتی اتاق خواب مردم را هم حیطه خود می‌دانند. جلیل محبی نیز اظهار کرد: آمریکا هر جا به نتیجه برسد کاری درست است بسیار بدتر از ما عمل می‌کند. می‌گویید جمهوری اسلامی به اتاق خواب مردم کار دارد. دوستان خود شما در مورد این مساله قانون تصویب کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مناظره «مسئله گشت ارشاد» برنامه شیوه با حضور سعید شریعتی و جلیل محبی در شبکه چهار برگزار شد. در قسمتی از برنامه شیوه سعید شریعتی شروع به خواندن آیه درباره حجاب کرد.
یکی از شهروندان در الازیع ترکیه شروع به سرخ کردن سوسیس‌ها کرد که با منظره عجبی روبرو شد. انگل از سوسیس‌ها بیرون آمد.
علی اکبر رائفی پور تئوریسین اصولگرا در سخنانی عجیب ادعایی درباره مناظره انتخاباتی مهدی کروبی و محمود احمدی نژاد مطرح کرده است.
مصطفی میرسلیم عضو کمیسیون اصل نود مجلس در رابطه با حواشی به وجود آمده در یک مناظره در خصوص «فرق نداشتن خودروی پژو 206 و لندکروز» گفت: مراد ما از این مسئله اشتراک در هدف دو خودرو یعنی ترابری و حمل و نقل بود؛ دو خودروی مد نظر به لحاظ حمل و نقلی یک هدف را دنبال می‌کنند و از این حیث فرقی ندارند./دانشجو
مصطفی میرسلیم عضو کمیسیون اصل نود مجلس در رابطه با حواشی به وجود آمده در یک مناظره در خصوص «فرق نداشتن خودروی پژو 206 و لندکروز» گفت: مراد ما از این مسئله اشتراک در هدف دو خودرو یعنی ترابری و حمل و نقل بود؛ دو خودروی مد نظر به لحاظ حمل و نقلی یک هدف را دنبال می‌کنند و از این حیث فرقی ندارند./دانشجو
ویدیویی از سقوط غیر منتظره صاحب خودرو که باعث فرار سارقان شد را ببینید.
در مناظره خودرویی میرسلیم و رشیدی‌کوچی دو نماینده مجلس، رشیدی‌کوچی گفت: اگر شما بتوانید لندکروز دست دوم را با قیمت یک میلیارد بخرید، ۲۰۶ یک میلیاردی را می‌خرید؟ و میرسلیم پاسخ داد: فرقی ندارد.
در یک مناظره اقتصادی میان اساتید مطرح اقتصاد، در حالی که دکتر درخشان اعلام کرد طرفدار سیاست‌های اقتصادی بر اساس مبنای اسلام است، موسی غنی نژاد تاکید کرد که اقتصاد ایران سرمایه داری است، اما نه از نوع رقابتی.
مسعود درخشان در مناظره شب گذشته با موسی غنی نژاد در پاسخ به سوالی درباره اقتصاد اسلامی از پاسخ به سوال طفره رفت و به اتهام زنی علیه غنی نژاد پرداخت.
در مناظره با موضوع راهبرد ایران در قبال فلسطین و رژیم جعلی صهیونیست، زیباکلام گفت: اسرائیل هیچ گاه برای ایران تهدید نیست چون هیچ گاه نگفته می خواهیم ایران را نابود کنیم. در میدان فلسطین تایمر نابودی اسرائیل را گذاشته اند، بعد می گویید که ما کی گفته ایم اسرائیل را نابود خواهیم کرد.
در جریان برگزاری یک مناظره سیاسی در روسیه درحالی که این برنامه به صورت پخش زنده بود، یکی از شرکت کنندگان ناگهان از هوش رفته و روی زمین افتاد.
قربانزاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی در برنامه مناظره پایش با بیگی نماینده مردم تبریز پیرامون موضوع مولدسازی از پاسخگویی به انتقادات این نماینده طفره رفت ترجیح داد و برنامه را ترک کرد.
انسیه خزعلی معاون زنان و خانواده دولت سیزدهم با معصومه ابتکار معاون پیشین زنان و خانواده دولت دوازدهم با محور «سیاستگذاری حوزه زنان» در شیوه تلویزیون با هم مناظره کردند. در این مناطره معصومه ابتکار از اجرای بخشی از سند 2030 در دولت رئیسی خبر داد.
انسیه خزعلی در مناظره با معصومه ابتکار به محمد علی نجفی کنایه زد و به دفاع از دولت رئیسی پرداخت.
علوی تهرانی با بیان اینکه "هیچ کس زورش به این آدم نمی‌رسد" گفت: «دو کار می کند می گوید تقطیع شده است و بعد از ان لشکر سایبری راه می اندازد.» او خطاب به رائفی پور گفت:‌ «اگر تقوای علمی داری با عالمان مناظره کن و اگر تقوای عملی داری توبه کن.»
تیک آف و فرود دو بخش بسیار مهم و حساس هر پرواز محسوب می‌شوند و خلبان‌ها در این دو وضعیت به طور کامل هواپیما را کنترل می‌کنند. در ویدئوی زیر فرود تماشایی یک بوئینگ ۷۴۷ را از منظره کابین خلبان مشاهده می‌فرمایید. /همشهری آنلاین
جلیل محبی، عضو هیأت علمی مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: دو طرف «یا» (در قاعده حقوقی) باید یک چیز باشد، ارعاب نمی‌تواند موضوع جرم باشد، چون «فعل» است، جان، مال و ناموس «موضوع» است. ارعاب همان قانون قبلی است ماده ۱۴۴ در کنار ماده ۲۷۹ تصویب شده شما نمی‌توانید ماده ۲۷۹ را کنار بگذارید البته آقای برهانی کوتاه آمدند نگفتند «لاخافة الناس».
عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه همشهری در مناظره با احمد زید آبادی مدعی شد: «در تهران گشت ارشاد 5 تا ماشین دارد که 2 تای آن خراب است.» او گفت:‌ «اینکه بگوییم هر کس بدحجاب است با نیروی انتظامی و گشت ارشاد درگیر است، اصلا این طور نیست، معتقدم حاکمیت باید دست به اصلاح بزند.»
در مناظره قاسم روانبخش با محمد قوچانی در برنامه شیوه که از شبکه چهار به صورت زنده پخش شد، حجت الاسلام روانبخش گفت: امام خمینی مانع کشته شدن پسر محمدرضا پهلوی شد.
محمد قوچانی در مناظره با ️قاسم روانبخش گفت: آقای مصباح راجع به مجوز ارهاب حرف می‌زد. می‌گفت ارهاب، چون نمی‌خواست کلمه ترور را بگوید.
محمد قوچانی گفت: به چهار منطقه بلوچستان خوزستان آذربایجان و کردستان رسیدگی ویژه کنید؛ نه اینکه به اقای مولوی عبدالحمید بسپارید. آقای مولوی عبدالحمید هم از اقای رییسی حمایت کرد هم از پیروزی طالبان در افغانستان.
عماد افروغ، عضو شورای فرهنگ عمومی کشور و استاد جامعه‌شناسی دانشگاه تربیت مدرس امروز سوم آبان در آیین افتتاحیه یازدهمین دوره مسابقات ملی «مناظره دانشجویان ایران» که توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی برگزار شد، دربارۀ ناآرامی‌های اخیر کشور صحبت کرد.
مناظره حسین سلیمی و ابراهیم متقی به عنوان دو چهره مطرح در قامت موافق و مخالف برجام را در یک برنامه زنده تلویزیونی ببینید.
در مناظره برنامه شیوه تقی آزاد ارمکی، با اشاره به این‌که جامعه از مجموعه‌ی بحران‌ها خسته شده و حتی شیوه‌ی برگزاری انتخابات آزارنده است، به روش اداره‌ی کشور انتقاد و آن‌را ترویج دهنده‌ی تنهایی عنوان کرد. به گفته‌ی این جامعه‌شناس ایرانیت و اسلامیت به رسمیت شناخته نشده‌اند. او در توضیح حرفش اضافه کرد: «فکر می‌کنیم انقلاب کردیم و اسلام وارد ایران شد و شیعه شدیم! ایران یک پدیده تاریخی‌ست. تاریخمند است. چرا باید از کوروش بترسیم؟ در ایران تاریخ را یک‌وجهی می‌نویسیم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ