جدیدترین عضو کادر فنی نساجی تجربه سه دوره حضور در این تیم را دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وینگر چپ گل گهر سیرجان در اولین بازی برای تیمش با گرفتن یک پنالتی عملکرد قابل قبولی از خود بجا گذاشت.
شاگردان محمود فکری در اولین هفته از رقابت های لیگ برتر به نتیجه ای بهتر از صفر، صفر دست پیدا نکردند.
جواد مهرگان، مدرس و مربی ایرانی دوباره به لیگ کویت بازگشت.
اوپنهایمر یک فیزیکدان با خلق‌وخوی شفاهی بود. او برای فهم جهان فقط به ریاضی متکی نبود؛ او به دنبال راهی بود که بتواند جهان را در قالب واژگان توصیف کند. شیوایی بلاغی او و فضائلش در مورد موضوعاتی خارج از علم فیزیک، او را به سخنرانی جذاب تبدیل کرده بود.
مربی سازنده کشتی خراسان رضوی گفت، هرچند احمد جوان وزن زیادی کم می‌کند و حریف اصلی او این کاهش وزن است، اما بعید به نظر می‌رسد که تا المپیک بخواهد به وزن بالاتر برود.
محمد ربیعی پس از چهار سال متوالی حضور در رفسنجان، سرانجام به پایان راه خود با مسی‌ها رسید.
جواد نکونام بدش نمی‌آید در صورت امکان وحید طالب‌لو را به عنوان مربی دروازه‌بان ها به استقلال برگرداند.
با توجه به تفکر «ایرانیزه‌کردن» نیمکت تیم‌های مطرح ایرانی، قرار است هدایت این تیم بعد از یک فصل، دوباره به یک مربی ایرانی سپرده شود. آن‌طور هم که این باشگاه خبر داده، قرار است سرمربی استقلال «امروز» بعدازظهر معرفی شود. در این بین چند مربی به‌عنوان گزینه‌های احتمالی معرفی شده‌اند که به نظر می‌رسد بخت یک به‌علاوه یک مربی دیگر بیش از بقیه باشد؛ جواد نکونام و محمد ربیعی.
جیان پیرو گاسپرینی، مربی دوست‌داشتنی آتالانتا، یک‌بار دیگر قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: ژاپن یکی از آماده‌ترین تیم‌های حال حاضر جهان است. بازی والیبال خوبی ارائه می‌دهد و برابر حریفان عالی صف‌آرایی می‌کند.
مربی پیکان مواردی را می شمارد و می گوید اگر آن ها نبود رتبه بهتری کسب می کردند.
پاول متئوس وییسکی، مربی لهستان تیم ملی والیبال، درباره حضور در ایران صحبت کرده است.
یکی از بزرگان طایفه درباره این درگیری که از دو هفته پیش شروع شده می‌گوید: این درگیری به دلیل مزاحمت‌های ناموسی رخ داده است. ماجرا هم این بوده که زنی به همراه مردی جوان‌تر از خودش فرار می‌کند. هر دو آن‌ها ازدواج کرده بودند و بچه هم داشتند. خانه پدری این زن در شهرستان سوسنگرد است و این خانم در راه سوسنگرد با این جوان آشنا می‌شود.
ناهید درباره نقشه قتل شوهرش گفت: نخست قرار بود با برداشتن لوله بخاری و انتشار گاز سمی او را بکشیم تا مرگش طبیعی جلوه کند، اما موفق نشدیم و دومین‌بار تصمیم گرفتیم او را خفه کنیم برای همین نیمه‌شب سهیل به خانه ما آمد و او را خفه کردیم. سپس جسد فرهاد را با خودرو چند خیابان دورتر رها کردیم.
مربی خارجی سرشناس نساجی، جوان ۳۸ساله اسپانیایی!
مدیرعامل فولاد خوزستان به صورت تلویحی از حمید رجبی به عنوان سرمربی فوتبال در مسابقات لیگ برتر نام برد.
مربی پرافتخار فوتبال جهان به احتمال انتقال روسیه به کنفدراسیون فوتبال آسیا واکنش نشان داد.
محمد ربیعی، روند رو به رشد خود را در مس رفسنجان ادامه داده و حالا تیمش در رده پنجم جدول قرار دارد.
حجت الاسلام والمسلمین مروی گفت: بر اساس گزارشات، عده‌ای مزدور و اجیر شده هستند که با حمایت مالی دشمن نوعی از پوشش و رفتار ناهنجار با فرهنگ اسلامی و ایرانی را در جامعه ترویج کنند
مدیریت باشگاه نفت مسجدسلیمان امید دارد پاسخ اعتماد به مربی جوان، بومی و آینده‌دار خود، آقای «ابراهیم اشکش» را با کسب نتایج درخشان بگیرد
دختر جوان گفت: مدتی قبل در اینستاگرام با صفحه مردی به نام پویا آشنا شدم. او مطالبی درباره راه‌های پولدار شدن منتشر کرده بود. پس از صحبت و آشنایی با پویا او خودش را نخبه و یکی از اقتصاددانان کشور معرفی کرد و راهی برای پولدار شدن جلوی پایم گذاشت.
سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید حضور کارلوس کی‌روش باعث می‌شود وزن نیمکت ایران در جام جهانی بالاتر برود.
مربی تیم ملی پاراکانو درباره اعزام قایقرانان به مسابقات ماراتن قهرمانی جهان پرتغال گفت: فدراسیون قایقرانی و کمیته ملی پارالمپیک برنامه‌ای برای اعزام قایقرانان معلول به این مسابقات ندارد.
آکو کریمی فصل آینده روی نیمکت دومین تیم پر افتخار لیگ اسلوونی خواهد نشست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ