شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به فعالیت نیروهای اعزامی در سه شیفت کاری از پاکسازی روزانه ۸۰ هزار متر از معابر تحویلی منطقه در نجف خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی زمینی سپاه، گفت: امنیت در جنوب شرق کشور امروز به شکلی پایدار شده که امسال دسته‌های عزاداری امام حسین در شهر به راحتی حرکت می‌کردند و به عزاداری می‌پرداختند.
مراسم پاکسازی پیست اسکی مجموعه بین المللی توچال ۱۹ مرداد با حضور مسئولان ، اسکی بازان ،کوهنوردان و جمع زیادی از علاقه مندان به حفظ محیط زیست برگزار شد.
گزارش‌ها حاکی از آن است که یوونتوس تنها یک قدم با فروش دنیس زکریا به موناکو و لوکا پلگرینی به لاتزیو فاصله دارد.
از آنجایی که کبد یکی از ارگان‌های اصلی است باید پس از مسمومیت، فورا سم‌زدایی شود. بسته به شیوه زندگی شما، کبد می‌تواند فورا مسموم شود و شما را دچار مشکل کند و رنج بکشید و می‌تواند کار آنرا متوقف سازد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از بهبود وضعیت در همه استان‌ها و شهرستان‌های تابعه نسبت به پاک سازی نقاط آلوده از وجود معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر خبرداد.
کرج- معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای،آخرین وضعیت پاکسازی و بازگشایی تونل شماره ۲ جاده چالوس را تشریح کرد.
مطالعات نشان می‌دهد کمبود پتاسیم باعث افزایش اختلالات متابولیک، از جمله کبد چرب و دیابت نوع ۲ می‌شود. مقدار توصیه‌شده پتاسیم روزانه ۴۷۰۰ میلی گرم است. پتاسیم فواید زیادی برای سلامتی دارد؛ از جمله: کاهش فشار خون و کلسترول، حفظ سلامت قلب و تقویت عملکرد کبد.
رشت- مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: حدود ۳۵ تن سنبل آبی از ابتدای اجرای طرح جمع آوری این گیاه مهاجم آبزی در تالاب انزلی جمع آوری شده است.
متخصص و مدرس طب ایرانی گفت: فصل بهار بهترین فصل پاکسازی بدن از مواد زائد و رسوبات بدن بوده و اگر درست انجام شود سلامتی کل سال را به همراه دارد.
شهردار منطقه ۱۳ از پاکسازی حاشیه رودخانه جاجرود در محدوده پارک ملی خجیر و ورودی سد ماملو همزمان با گرامیداشت هفته زمین پاک خبر داد.
فصل سرما به سبب پرخوری و کم تحرکی شرایط دفع کامل سموم را از بدن ضعیف می‌سازد به همین دلیل فصل بهار فرصتی عالی برای پاکسازی بدن می‌باشد.
یک متخصص طب ایرانی، با اشاره به مزیت‌های روزه‌داری برای سلامت جسم، گفت: روزه‌داری سبب پاکسازی بدن می‌شود.
بهترین شربت برای پذیرایی از مهمان ها در ایام نوروز شربت سکنجبین است. این معجون هزار خواص معروف طب سنتی ایرانی می تواند بدن را پاکسازی نماید.
اهواز- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان گفت: طرح پاکسازی مناطق آلوده و تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر به منظور افزایش رضایتمندی مردمی در سطح شهرستان اهواز اجرا شد.
اهواز- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان گفت: طرح پاکسازی مناطق آلوده و تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر به منظور افزایش رضایتمندی مردمی در سطح شهرستان اهواز به اجرا درآمد.
یک موسسه بلژیکی در پروژه ای به نام بازیافت مو از موی انسان برای جذب آلاینده های محیطی استفاده می کند.
افکار عمومی در سال‌های اخیر نسبت به حضور زنان در صندلی‌های شورای شهر، پارلمان تصمیم‌گیر شهری نیز حساس‌تر شده است. اصلاح‌طلبان شش‌زن را با خود در شورای‌شهر همراه کردند و اصولگرا‌ها در شورای پنجم، چهارزن.
شرکلیف در توئیتی چند عکس از پاکسازی دیوار سفارت منتشر کرد و از سفارتخانه‌های آلمان، کره جنوبی، فرانسه، ایتالیا، برزیل و ... که در این عملیات به او کمک کرده بودند تشکر کرد. شرکلیف همچنین از برخی عابران نیز قدردانی کرد.
رشت- رئیس اداره حفاظت و احیای تالاب‌های اداره کل محیط زیست گیلان با اشاره به آغاز مرحله سوم پاکسازی تالاب انزلی از «سنبل آبی» گفت: بر اساس پیش بینی ها ۷۰ هکتار پاکسازی می شود.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن تشریح اقدامات پلیس در رابطه با مبارزه با مواد مخدر، گفت:اقدامات پلیس در برخوردها و پاکسازی ناهنجاری ها ادامه دارد.
سفیر و نماینده دائم ایران در ژنو گفت: پاکسازی قومی در فلسطین اشغالی، تبدیل به سیاست دائمی و عامدانه رژیم صهیونیستی شده است.
رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: اغتشاشگران مانند داعشی ها از هر فرصتی برای خیانت و ضربه زدن به ملت و مملکت استفاده می کنند و اگر به این داعشی های داخلی فرصت و میدان دهیم در همه حوزه ها با چنین رویکرد اقدام خواهند کرد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه، از پاکسازی مسیر زوار اربعین با همکاری و مشارکت دادگستری کرمانشاه و سمن های محیط زیستی خبر داد.
شهردار منطقه ۱۳ از اجرای طرح ضربتی لایروبی و پاکسازی شبکه‌های اصلی جمع آوری آب‌های های سطحی با توجه به در پیش بودن فصل بارندگی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ