کارلو ماتزونه، مربی مشهور ایتالیایی، در 86 سالگی درگذشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم شباب الاهلی می گوید که این تیم برای کسب پیروزی برابر النصر، راهی عربستان می شود.
قرار نیست که هاشم بیگ زاده به عنوان مربی روی نیمکت آبی ها بنشیند.
کمیته تعیین وضعیت در مورد پرونده محمد نصرتی، سرمربی سابق پارس جنوبی، حکم داد.
کمک امیر قلعه‌نویی بازی فولاد خوزستان و صنعت نفت را زیر نظر می‌گیرد.
مربی سابق تیم ملی والیبال در اردوی تمرینی باشگاهش حضور پیدا کرد.
آرسنال از مجسمه آرسن ونگر در خارج از ورزشگاه امارات رونمایی کرد.
در مراسم رونمایی از پیراهن ویژه بایرن مونیخ به مناسبت صد و بیست و سومین سال تاسیس باشگاه برگزار شد حضور یوپ هاینکس در کنار مدیران ارشد بایرن مورد توجه قرار گرفت.
آریگو ساکی، مربی سابق میلان و تیم ملی ایتالیا معتقد است روسونری باید بازیکنان ایتالیایی بیشتری بخرد چون خارجی‌ها نمی‌توانند به سرعت در فوتبال ایتالیا جا بیفتند.
باشگاه آرسنال به یادبود مربی افسانه‌ایش آرسن ونگر مجسمه او را مقابل ورزشگاه امارات نصب خواهد کرد.
اف‌ث ریچموند تیمی است که محور سریال مشهور تدلاسو در بطن آن می‌گذرد، اما چنین باشگاهی در فوتبال انگلیس وجود خارجی ندارد.
عبدالعزیز الحبسی، مربی و تحلیلگر فوتبال عمانی، گروه تیم ملی کشورش در جام ملت‌های آسیا 2023 را خوب و مناسب برای جاه‌طلبی‌های الاحمر توصیف کرد.
مربی تیم ملی والیبال ایران با بیان این که تیم‌های بزرگ دنیا به موضوعات پیش پا افتاده‌ای که ما فراموش می‌کنیم توجه دارند، گفت: امیدوارم بتوانیم بازیکنان را برای لیگ ملت‌ها هماهنگ کنیم.
مراسم تشییع جنازه آرسنیو ایگلسیاس، بازیکن و مربی سابق دپورتیوو لاکرونیا برگزار شد. جسد او ساعت یک بعد از ظهر از ورزشگاه ریازور لاکرونیا تشییع شد.
مراسم تشییع جنازه آرسنیو ایگلسیاس، بازیکن و مربی سابق دپورتیوو لاکرونیا برگزار شد. جسد او ساعت یک بعد از ظهر از ورزشگاه ریازور لاکرونیا تشییع شد.
آریگو ساکی، مربی افسانه‌ای فوتبال ایتالیا، از سرمربیان هر سه تیم ایتالیایی حاضر در لیگ قهرمانان تمجید کرد.
آندریاس کوپکه دروازه‌بان سابق و مربی پیشین تیم‌ملی آلمان، مربی گلرهای تیم کره خواهد بود.
ستاره نیمکت‌های فوتبال آلمان، حضوری غافلگیرکننده در یک برنامه تلویزیونی داشت.
مطرح‌شدن چنین واژگانی از سوی این دو چهره فوتبالی جای تعجب دارد. فارغ از مسائلی که مربوط به حوزه فنی می‌شود، هر دو مربی در زمره انسان‌های بااخلاقی نشان داده‌اند که الگویی برای بقیه بوده‌اند. البته جبهه‌گیری مشترک آن‌ها در قبال اتفاقات اخیر در ایران هم مردمی‌بودن هر دو را ثابت کرده است، ولی چه شده که این دو نفر که تا چند هفته قبل می‌گفتند در این شرایط فوتبال اهمیتی ندارد یکباره برای یک بازی مخاطبان را غافلگیر کرده و از واژگانی استفاده می‌کنند که چندان جایگاه، شأن و منزلتی ندارد؟
میروسلاو بلاژویچ، مربی افسانه‌ای فوتبال کرواسی، در پیامی به زلاتکو دالیچ کسب مدال برنز جام جهانی 2022 قطر را به او و تیمش تبریک گفت.
لوئیس سزار منوتی، مربی افسانه‌ای آرژانتین، ضمن ستایش از تیم فعلی آلبی‌سلسته و لیونل مسی، حمله شدیدالحنی علیه لوئیس فن‌خال، سرمربی تیم ملی هلند، انجام داد.
کارلو آنچلوتی از طرف رسانه ایتالیایی توتواسپورت به عنوان بهترین مربی سال 2022 انتخاب شد و جایزه ویتوریو پوزو را دریافت کرد.
اسب مسابقه معروفی که بخشی از سهام آن به سر الکس فرگوسن، مربی‌افسانه‌ای منچستریونایتد، تعلق داشت نقش مهمی را در آینده این باشگاه ایفا کرد.
آرسن ونگر، مربی افسانه‌ای آرسنال، با ستایش از درخشش تیم میکل آرتتا در فصل جاری می‌گوید توپچی‌ها امسال می‌توانند مدعی جدی قهرمانی در لیگ برتر باشند.
میرسلاو بلاژویچ، مربی افسانه‌ای فوتبال، با انتشاری پستی در فیس بوک اعلام کرد که از شرایط جسمی خوبی برخوردار نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ