اعلام دعوت شدن غفور از سوی رییس فدراسیون، آن هم یک هفته پیش از اعلام اسامی کادر فنی، خود ناگفته‌هایی از تحمیل و دخالت روسا در امور فنی تیم ملی دارد. این پازل با اضافه‌شدن افشاردوست به دستیاران عطایی کامل شده است...
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«ما در ایران دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم، شرایط جهان برای پرداختن به هوش مصنوعی، اقتصاد مبتنی بر هوش مصنوعی و تکنولوژی‌های پیشرو، جایی برای انتخاب افراد ناآگاه، یا کم اطلاع در مسند‌های تصمیم گیری کشور نمی‌گذارد. جهان منتظر آزمون و خطا‌های ما نمی‌ماند. اکنون همه کشور‌ها با نهایت توان خود در حوزه هوش مصنوعی سرمایه گذاری می‌کنند و سعی دارند به جایگاه ویژه‌ای برسند. در برخی کشور‌های حاشیه خلیج فارس «وزارت هوش مصنوعی» راه اندازی شده است. اما در ایران چنین نهاد متمرکز و تخصصی نداریم که به هوش مصنوعی به عنوان یک دغدغه مهم نگاه کند»
مرسدس بنز به این پرسش که آیا تغییر موقعیت کابین لوئیس همیلتون می‌تواند به تغییر شرایط این راننده انگلیسی برای رسیدن به قهرمانی فرمول یک کمک کند، پاسخ داد.
تصمیم رئیس جمهور آمریکا مبنی بر عدم حمایت از نامزدی وزیر دفاع انگلیس برای دبیرکلی ناتو، لندن را دلسرد کرد.
محسن رضایی در جایگاه معاونت اقتصادی نیز صندلی لرزانی داشت. هر چند اظهار نظر‌های اقتصادی وی هر از چندی خبرساز می‌شد، اما در نهایت وی با حکمی رسمی از حضور در جلسات دولت منع شد تا معلوم شود در حوزه مدیریت اقتصادی قافیه را به مخبر باخته است.
فرزاد حسین خانی با وجود بازی خوب تیمش مقابل سپاهان با دست خالی ورزشگاه را ترک کرد.
نامزد‌های نهایی جوایز کریستال کابین قرار است در ماه مه و برندگان آن در ماه ژوئن معرفی شوند.
آرش میراسماعیلی در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون جودو با کسب 54 رای به عنوان رییس فدراسیون برای 4 سال آینده انتخاب شد.
باشگاه پرسپولیس اجازه حضور هشت هزار نفر از هوادارانش برای بازی با سپاهان را کسب کرده است.
گفته می‌شود مهدی تاج برای مناصب آسیایی خود سالانه حدود ۲۰۰هزاردلار درآمد کسب می‌کند. این در حالیست که کرسی آسیایی تاج در مقاطع مختلف هیچ کمکی به منافع فوتبال ایران نکرده است.
نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین حالا رسانه‌های اروپایی به‌ویژه یکی، دو رسانه آلمانی از آن به‌عنوان جایگاه سیاسی علی دایی در مراسم فیفا حرف زده‌اند. روز گذشته «آگزبورگر» آلمان با اشاره به همین مراسم از انتخاب مسی و حضور علی دایی به‌عنوان دو اتفاق مهم در این مراسم یاد کرد و صندلی علی دایی را صندلی سیاسی فیفا توصیف کرد.
باشگاه سالرنیتانا برای دومین مرتبه در یک ماه سرمربی خود را اخراج کرد.
ما به ندرت پروازی را رزرو می‌کنیم که یکی از صندلی‌های وسط در ردیف آخر باشد. اما آیا باور میکنید که این صندلی‌ها از نظر آماری ایمن‌ترین صندلی‌ها در هواپیما هستند؟
علی‌رغم وجود برخی شایعات برای تغییر دبیرکل فدراسیون فوتبال، هدایت ممبینی در حال رسیدگی به امورات سازمانی خود است.
«زدن» شمخانی از آنجا آغاز شد که همان اکانت‌ها می‌گفتند اکبری نزدیک به یک شخصیت امنیتی بوده و در نقش معاون این فرد در زمان وزارت دفاع مشغول به کار بوده است. آدرسی که این اکانت‌ها می‌دادند به یک نام می‌رسید: «علی شمخانی»؛ دبیر شورای عالی امنیت ملی و وزیر دفاع در دولت‌های محمد خاتمی؛ ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۴.
پس از آنکه در سه دور رای‌گیری توافقی برای انتخاب ریاست مجلس نمایندگان حاصل نشد، قرار شد که امروز (چهارشنبه) جلسه‌ای دیگر برگزار شود.
در آستانه پنجاهمین سال سلطنت، ناصرالدین‌شاه هنگامی که به زیارت حرم حضرت عبدالعظیم (ع) رفته بود، هدف گلوله میرزا رضای کرمانی قرار گرفت و در دم جان سپرد. پس از مضروب شدن، پیکر ناصرالدین شاه را روی یک صندلی قرار دادند و دستمالی بر زخم او گذاشتند. این صندلی و دستمالی که بقایای خون خشک شده شاه قاجار پس از ۱۲۶ سال بر آن‌ها دیده می‌شود، هم اکنون در کاخ‌موزه گلستان نگهداری می‌شود.
شب گذشته استادیوم البیت محلی برای یادبود گرنت وال خبرنگار آمریکایی بود.
انتشار ویدیویی از یک فرد بر روی ویلچر با شباهت بی‌حد‌واندازه به مارادونا در توییتر واکنش‌برانگیز شد.
شب باشکوه دوحه برای میزبان چندان خوش‌یمن نبود و شکست مقابل اکوادور، امید آن‌ها برای صعود به مرحله بعد را کمرنگ کرد.
تلاش برای صندلی هیات نظارت بر مطبوعات، در روزهای کمبود دارو
هواداران آیندهوون جنجال بسیاری را در بازی شب گذشته برابر آرسنال ایجاد کردند.
درودگر از صندلی پُر پول سازمان لیگ برکنار شد
باستان‌شناسان این‌بار یک صندلی تاشو آهنین را در گور یک زن قرون‌وسطایی کشف کرده‌اند. این صندلی به حوالی سال ۶۰۰ میلادی تعلق دارد و دومین اثر تاریخی مشابهی است که تاکنون در آلمان کشف شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ