یک منبع عراقی گفت تانکرهای سوختی هدف قرار گرفته شده در مرزهای سوریه و عراق متعلق به ایران بوده، که برای کمک به مردم لبنان در حال عبور از گذرگاه مرزی القائم بوده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر کل دفتر بازرسی سازمان امور مالیاتی در مکاتبه ای با رئیس فدراسیون فوتبال خواستار ارائه اطلاعات تکمیلی در مورد درآمد ۱۲۷ میلیارد تومانی یکی از دلالان فوتبال ایران شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان‌شمالی گفت: در بررسی‌های اولیه هیچ نشانه‌ای از اصابت گلوله و یا درگیری با سایر جانوران بر روی لاشه مشاهده نشده است تحقیقات در این خصوص ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی در این خصوص متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.
دادستان تهران با بیان اینکه تحقیقات مقدماتی در خصوص بررسی موضوع و علت وقوع حادثه انجام شده است، تصریح کرد: اطلاعات تکمیلی در رابطه با این پرونده به سمع و نظر شهروندان خواهد رسید.
بر اساس اطلاعات تکمیلی که تا الان صفحه پارک ملی توران منتشر کرده است، «یوزپلنگ آسیب‌دیده توران» نر بوده و برنامه قلاده‌گذاری یا تکثیر در اسارت برای این یوز نر تکذیب شده است.
رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ گفت: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد هر ۵ متهم شناسایی شده از بلاگر‌های معروف فضای مجازی به نام‌های پیمان، محمد، پویان، رضا و امیرحسین هستند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تحت پوشش قرار گرفتن فیبر نوری استان گلستان تا پاییز سال جاری خبر داد.
معاونت امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک طی اطلاعیه‌ای از پذیرفته شدگان آزمون سردفتری اسناد رسمی سال ۱۴۰۱ خواست تا نسبت به بارگذاری مدارک خود در درگاه ملی صدور مجوزها اقدام کنند.
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امیدواریم تا هفته دولت، شاهد پوشش صد درصدی فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در همه شهرهای استان گلستان و ارائه سرویس در شهرستان گرگان باشیم.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: به کلیه دستگاه‌های مربوطه چهار ماه فرصت داده شد تا نسبت به انجام وظایف قانونی خود برای تکمیل اطلاعات در سامانه سادا عمل کنند.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: دولت سیزدهم از ۲۳ درصد تکمیل شبکه ملی اطلاعات که از دولت قبل تحویل گرفت، به میانگین ۶۰ درصد ارتقا و تکمیل اطلاعات دست یافته است.
رئیس فراکسیون راهبردی مجلس از تغییر طرح دولت تحت عنوان «توسعه شبکه ملی اطلاعات» در لایحه بودجه ۱۴۰۲ به «حساب توسعه فیبر نوری» از سوی مجلس خبر داد.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با تایید مسمومیت دانش آموزان در مشهد گفت: هنوز اطلاعات تکمیلی به دست ما نرسیده است، شخصا در حال عزیمت به مدرسه هستم تا وضعیت آنجا را بررسی نمایم.
بلینکن در پاسخ به سوالی درباره ادعای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مبنی بر کشف اورانیوم غنی‌شده تا ۸۴ درصد در ایران، اظهار داشت: «ما با آژانس تماس می‌گیریم تا اطلاعات تکمیلی در مورد آنچه درباره غنی‌سازی اورانیوم در ایران گزارش شده را به دست آوریم».
برخی افراد و جریانات به جای پیگیری حقوقی موضوع، تصور می‌کردند از طریق خبرسازی‌های جعلی و فعالیت‌های رسانه‌ای می‌توانند موضوع را جمع کنند. به همین دلیل است که دو بار اعلام کردند قاتلان دستگیر شده‌اند، اما در ادامه اطلاعات تکمیلی ارایه نشد. موضوع قتل کیان و زخمی شدن برادرم روشن است، در خیابان محل حادثه دوربین‌های متعددی وجود دارند و با بررسی دقیق دوربین‌ها به راحتی می‌شد موضوع را روشن کرد. اگر اراده‌ای برای نمایان کردن حقیقت باشد به راحتی می‌توان این روند را برنامه‌ریزی کرد.
بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور اعتبارات بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات نشان می دهد دولت بهتر است برای توسعه و تکمیل زیرساخت یکپارچه اَبری دولت هوشمند از مشارکت بخش غیردولتی استفاده کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح مالیات بر سوداگری، سازوکار تکمیل اطلاعات سامانه ملی املاک و اسکان کشور را تعیین کردند.
اعضای شورای‌عالی فضای مجازی ضمن بررسی سند «ضوابط و شرایط انتشار محتوا در رسانه‌های اجتماعی» و نیز دیدگاه‌های اعضا درباره آن، مقرر کردند، این سند برای اصلاح و تکمیل به کمیسیون معین شورا ارجاع شود.
وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای درباره جنایت تروریستی شیراز جزئیات بیشتری از این واقعه را اعلام کرد.
وزیر اطلاعات در نهمین همایش ملی پدافند غیرعامل گفت: به دلیل رعایت یکی از اقدامات کوچک پدافندی در شیراز، شب گذشته همکاران شما و سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند، عامل دوم اقدام تروریستی شاهچراغ (ع) را دستگیر کنند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: وزیر اطلاعات گزارش کاملی از حوادث اخیر کشور و دستگیرشدگان اغتشاشات ارائه و نقش عناصر گروه های مختلف معاند را در این حوادث تشریح کرد.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: کمیته حقیقت‌یاب مجلس به اطلاعات خوبی در خصوص ابعاد پرونده پزشکی و فوت مهسا امینی دست یافته است اما هنوز گزارش پزشکی قانونی تکمیل نشده و منتظر دریافت گزارش نهایی پزشکی قانونی پس از روشن شدن نتایج آزمایش سم شناسی و پاتولوژی هستیم.
اعضای کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام در دو حوزه سایبری، فضای مجازی و همچنین نوآوری علمی و فناوری به بحث و تبادل نظر پرداختند.
سازمان حج و زیارت برای متقاضیان زیارت اربعین حسینی امسال که مرحله پیش ثبت نام را با موفقیت گذرانده اند، اطلاعیه ای صادر کرد.
سازمان حج و زیارت برای متقاضیان زیارت اربعین حسینی امسال که مرحله پیش ثبت نام را با موفقیت گذرانده اند، اطلاعیه ای صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ