معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: همزمان با هفته دولت، ۱۵ هزار و ۸۳۰ پروژه عمرانی در کشور، افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فاز اول پروژه ۳۰۰ مگاواتی تامین برق خورشیدی وزارت دفاع در راستای استفاده از انرژی برق پاک و صیانت از محیط زیست به بهره برداری رسید.
معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد اعلام کرد:دومین مرکز درمانی شهدای ۱۵ خرداد در محلات کم‌برخوردار تهران به بهره‌برداری می‌رسد.
روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان بر تکمیل زیرساخت‌های پل آستاراچای و بهره برداری از آن تا چهار ماه آینده توافق کردند.
مشکل ناترازی گاز که به دلیل افزایش میزان مصرف آن ایجاد شده در سال‌های اخیر پررنگ بوده است. وزیر نفت در این باره گفته است: بهره‌برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی به کاهش ناترازی گاز در زمستان کمک خواهد کرد. او همچنین می‌گوید: پارسال ۱۲ میلیارد دلار پروژه‌های نیمه‌تمام نفتی به بهره‌برداری رسید و امسال ۶۸ پروژه نیمه‌تمام نفتی به ارزش ۱۵ میلیارد دلار بهره‌برداری خواهد شد.
وزیر نفت گفت: امروز شاهد عملیات موفقیت آمیز نصب سکو بودیم و ظرف چند هفته آینده با حضور رئیس جمهور این فاز با تولید روزانه ۱۲ تا ۱۵ میلیون متر مکعب به بهره برداری می‌رسد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از توافق شهرداری تهران و سازمان صدا و سیما برای بهره برداری از طبقه تلویزیونی برج میلاد تهران پس از ۱۵ سال خبر داد.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد گفت: بنیاد در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود نسبت به ساخت خوابگاه‌ برای دانشجویان دختر اقدام کرده و تاکنون ۱۰خوابگاه را در سراسر کشور به بهره‌برداری رساند.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳ میلیارد دلار پروژه نفتی در قالب ۱۵ طرح همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان خوزستان خبر داد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳ میلیارد دلار پروژه نفتی در قالب ۱۵ طرح همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان خوزستان خبر داد.
رشت - مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از اجرای ۱۵ طرح عمرانی در حوزه ورزش گیلان خبر داد و گفت: این تعداد پروژه عمرانی با اعتبار حدود ۱۲۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.
۸۸۸طرح تعاونی به ارزش ۵هزار میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۱۶هزار نفر با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت ویدیو کنفرانسی به بهره‌برداری رسید.
رشت- ۱۵ طرح عمرانی نیروی انتظامی استان گیلان با حضور فرمانده فراجا به صورت همزمان در شهرستان انزلی به بهره برداری رسید.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد گفت: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام ۱۵ خوابگاه دانشجویی دخترانه را به بهره‌برداری رسانده یا در دست ساخت دارد.
بندرعباس - وزیر نفت، با بیان‌اینکه در این دولت ۱۴هزار میلیارد تومان اعتبار برای مسئولیت‌های اجتماعی اختصاص داده شده است، گفت: ۸ میلیارد دلار طرح جدید در حوزه نفت و گاز به بهره‌برداری می رسد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از افزایش ۱۵ درصدی آمار مسافران نسبت به‌روز گذشته با اجرای طرح ترافیک از درب منازل خبر داد.
خادمی در نشست خبری نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته گفت: در بخش کلان در دو بخش آزادراهی و ریلی و بزرگراهی هرکدام ۵ پروژه برای بهره برداری آماده است
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: ۳۷ حرکت به مجموع حرکت‌ها در ۱۵ روز اخیر اضافه شده است.
شهردار منطقه ۴ تهران از پیش‌بینی برای کاهش بار ترافیکی در پی بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام خبر داد.
ساماندهی مدارس سنگی و کانکسی در کشور در ۱۵ استان کشور عملیاتی شده است، به طوری که تاکنون ۷۳ کلاس درس سنگی و کانکسی ساماندهی شده و با فضاهای جدید و ایمن جایگزین شده است.
مدیر کل حوزه ریاست سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: پیش بینی می کنیم تا مهر ۱۴۰۲ حدود ۱۵ هزار کلاس درس جدید آماده بهره‌برداری و تحویل به ادارات آموزش و پرورش شود.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور گفت: بیش از ۱۱۷ هزار واحد مسکن روستاییان در مناطق مختلف کشور امروز جمعه ۱۵ مهر آماده بهره برداری است.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: همزمان با هفته دولت، ۱۵ هزار و ۸۳۰ پروژه عمرانی در کشور، افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.
مدیرکل سرمایه گذاری گردشگری گفت: پروژه‌های سرمایه‌گذاری با پیشرفت ۷۰درصد،تأمین منابع مالی دو هزار میلیارد تومان، با قابلیت بهره‌برداری و ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۸هزار نفر ،حمایت‌ می شوند.
کمالوندی خاطرنشان کرد: این ماشین‌ها را نصب کرده بودیم و شروع عملیات بهره برداری از ۵۰۰ ماشین IR۶ پروسه‌ای ۱۰ تا ۱۵ روزه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ