مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: ۳۷ حرکت به مجموع حرکت‌ها در ۱۵ روز اخیر اضافه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بهره‌برداری شرکت تامین و تصفیه آب و فاضلاب تهران گفت: ۲۳ حلقه چاه با هدف تامین و افزایش تولید آب شرب پایتخت احیا و راه‌اندازی شد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روزجاری افزایش ابر و رگبار پراکنده در استان‌های شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روزجاری افزایش ابر و رگبار پراکنده در نیمه شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از فردا ۳۰ مردادماه روند افزایش تدریجی دما در سطح استان را خواهیم داشت.
امروز مطالبی همچون کاهش نرخ یورو به کانال 44 هزار تومان، پیش‌ بینی بورس فردا ۲۹ مرداد | بازار همچنان به مسیر نزولی خود ادامه خواهد داد؟، زمان پرداخت سود کدام شاخص ساز مشخص شد؟، اخباری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، مجمع خودرو ۱۴۰۲ | آیا شرکت به فعالیت ادامه دهد یا منحل شود؟ + فیلم مجمع، تحلیل تکنیکال شاخص کل، سکه و طلا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۱ مرداد) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۸ و روز یکشنبه (۲۲ مرداد) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
صادرات فولاد ایران در ۴ ماه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۷ درصد رشد کرد.
اداره پلیس واشنگتن فاش کرد که جنایات خشونت بار در واشنگتن نسبت به سال گذشته میلادی ۳۷ درصد افزایش یافته و از ۲۳۵۰ مورد در سال ۲۰۲۲ به ۳۲۱۶ مورد در سال جاری رسیده است.
اداره پلیس واشنگتن فاش کرد که جنایات خشونت بار در واشنگتن نسبت به سال گذشته میلادی ۳۷ درصد افزایش یافته و از ۲۳۵۰ مورد در سال ۲۰۲۲ به ۳۲۱۶ مورد در سال جاری رسیده است.
چگنی گفت:حجم گاز ارسالی به نیروگاه‌ها از ابتدای امسال تا پایان بهار، ۲۱ میلیارد و ۸۱۴ میلیون متر مکعب بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیش از ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون مترمکعب افزایش داشت.
آسمان تهران فردا (۱۳ تیر) صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (۱۴ تیر) قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد از بعد از ظهر صاف با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۶تیر) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۵ تیر) صاف همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه (۶ تیر) صاف همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید، در بعضی ساعت‌ها غبار رقیق و افزایش محسوس دما با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
ارتباط تمامی کلانتری‌های سراسر کشور با مراجع قضایی به صورت برخط والکترونیک است. در این طرح امکان دریافت مستقیم و برخط شکوائیه در راستای اجرای ماده ۳۷ آیین دادرسی کیفری فراهم‌شده است. با اجرای این طرح موجب کاهش زمان رسیدگی و خطرات مربوط به جعل یا مفقود شدن پرونده ها، افزایش دقت رسیدگی‌ها و درنهایت افزایش رضایت مندی عمومی مراجعان به هر دو نهاد شده است.
اصفهان- بررسی آمار هواشناسی استان اصفهان نشان می‌دهد که میانگین بارش این استان در سال زراعی کنونی نسبت به سال گذشته ۵۳ درصد و در مقایسه با بلندمدت ۳۷ درصد افزایش یافته است.
امروز خودرویی ها با افزایش عرضه مواجه شده ولی گروه کانه های فلزی بسیار پرقدرت ظاهر شدند.
بورس اوراق بهادار تهران طی معاملات روز شنبه که اولین روز معاملات فصل زمستان بود، با رشد قابل‌توجه قیمت‌ها و در نهایت نماگر‌های بازار همراه بود. به طوری که شاخص کل بورس روز گذشته ۷۹/ ۲‌درصد افزایش یافت و تا ارتفاع یک میلیون و ۵۳۸‌هزار واحد صعود کرد. علاوه بر این شاخص هموزن با رشد ۳۷/ ۲ درصدی رنگ سبز را از آن خود کرد.
شمار تلفات انفجار تانکر سوخت در تونلی در شمال کابل پایتخت افغانستان، به ۳۱ کشته افزایش یافت.
شمار تلفات انفجار تانکر سوخت در تونلی در شمال کابل پایتخت افغانستان، به ۳۱ کشته و ۳۷ زخمی افزایش یافت.
شمار قربانیان انفجار تانکر سوخت در تونلی در شمال کابل پایتخت افغانستان، به ۳۱ کشته و ۳۷ زخمی افزایش یافت.
سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی گفت: بعد از سال ۹۷ و با افزایش قیمت‌ها به یکباره ۳۷ درصد افزایش سرقت‌ها را شاهد بودیم. به پلیس هیچ امکاناتی برای کشف سرقت و مقابله با آن اضافه نشده است، اما جرایم به روز شده است.
سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی گفت: بعد از سال ۹۷ و با افزایش قیمت‌ها به یکباره ۳۷ درصد افزایش سرقت‌ها را شاهد بودیم. به پلیس هیچ امکاناتی برای کشف سرقت و مقابله با آن اضافه نشده است، اما جرایم به روز شده است.
فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه زورگیر اتوبان نیایش باید در همان محل اعدام شود، گفت: بعد از سال ۹۷ و با افزایش قیمت‌ها به یکباره ۳۷ درصد افزایش سرقت‌ها را شاهد بودیم.
فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه افراد زورگیر اتوبان نیایش باید در همان محل اعدام شوند، گفت: بعد از سال ۹۷ و با افزایش قسمت‌ها به یکباره ۳۷ درصد افزایش سرقت‌ها را شاهد بودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ