مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳ میلیارد دلار پروژه نفتی در قالب ۱۵ طرح همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان خوزستان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان سپاه، کلنگ آغاز عملیات اجرایی گسترش، نوسازی و بهسازی مرکز بزرگ تداوم آموزش‌های عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه در مشهد مقدس به زمین زده شد.
در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان سپاه، کلنگ آغاز عملیات اجرایی گسترش، نوسازی و بهسازی مرکز بزرگ تداوم آموزش‌های عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه در مشهد مقدس به زمین زده شد.
عملیات اجرایی مجتمع معدنی و صنعتی شهید مهدی باکری در محدوده معدنی جنگسر با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در شهرستان خوی آغاز شد.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری دو شهر بندر لنگه و بندر کنگ خبر داد.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی باند دوم مسیر اصفهان به اردستان خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود عملیات اجرایی این پروژه در سال ۱۴۰۳ به پایان برسد.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد از افزایش سرفاصله زمانی رسیدن قطارهای خط یک به ایستگاه به دلیل اجرای عملیات تعمیر و نگهداری ناوگان خط یک خبرداد.
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری گلستان از آغاز عملیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری خبر داد.
منصور بیجار بیان کرد: عملیات اجرایی این طرح ملی که از مهر ماه سال ۱۴۰۰ آغاز شد شامل سامانه آبگیر و تأسیسات شیرین سازی و نمک زدایی برای ظرفیت نهایی۲.۴ میلیون متر مکعب در روز آب شیرین، سامانه انتقال آب به طول خط ۷۱۸ کیلومتر در سیستان و بلوچستان برای ظرفیت ٢٨٠ میلیون متر مکعب در سال، اجرای مسیر و تونل برای احداث سه خط لوله برای ظرفیت نهایی انتقال ٨٠٠ میلیون متر مکعب آب در سال و احداث نیروگاه سیکل ترکیبی یک‌هزار مگاواتی برای تأمین انرژی بوده است.
معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: به زودی عملیات اجرایی ۷۰۰ کیلومتر راه آهن در کشور آغاز می‌شود.
اهواز- همزمان با سفر رئیس‌جمهور به خوزستان، سه میلیارد دلار پروژه در صنعت نفت در قالب ۱۵ طرح افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳ میلیارد دلار پروژه نفتی در قالب ۱۵ طرح همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان خوزستان خبر داد.
زلفی گل در این ابلاغ تاکید کرده است: مقتضی است که اقدامات لازم برای دستیابی به اعزام سالیانه دست‌کم ۱۰ درصد از دانشجویان به اردو‌های راهیان نور (مطابق با هدف عملیاتی مندرج در مادۀ ۳ آیین‌نامه اجرایی اردو‌های راهیان نور دانشجویی کشور، مصوبۀ مورخ ۱۰ دی ۱۳۹۴ شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور) صورت گیرد و از حداکثر ظرفیت موجود در آن دانشگاه/ مرکز برای اعزام دانشجویان (با اولویت دانشجویان جدید الورود و زیارت اولی) بهره‌برداری شود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: عملیات اجرایی فاز دوم پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی، متعاقب اجرای عملیات انحراف ترافیک در محدوده بازار آهن تسریع خواهد شد.
شرکت عمران شهرهای جدید از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی تعداد ۱۵۳ پروژه روبنایی و زیربنایی طی یک سال گذشته در شهرهای جدید خبر داد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به تردد روزانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در خطوط مترو تهران، از آغاز عملیات اجرایی خط ۱۰ به طول ۴۴ کیلومتر خبر داد.
واحد شماره یک پروژه تغلیظ گاز اسیدی پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی واحد شماره ۲ این پروژه در این شرکت آغاز شد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت: احداث یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان خراسان رضوی با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی مواجه شده است.
مجری طرح آبرسانی به سنندج از پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی عملیات اجرایی سامانه انتقال آب به سنندج خبر داد و گفت: این طرح بزرگ آبرسانی به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
سبزوار ـ مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان رضوی گفت: ساختمان زندان کنونی شهر سبزوار فرسوده شده باید عملیات اجرایی ساخت زندان جدید سبزوار شتاب بگیرد.
بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۷۱ پروژه سرمایه گذاری صنعتی و عمرانی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی امروز ۱۰ شهریور با حضور معاون اول رئیس جمهور اغاز شد.
الیگودرز- معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی قطعه دوم راه اصلی الیگودرز - مسجد سلیمان خبر داد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: به دستور وزیر راه و شهرسازی برای تسریع در عملیات اجرایی راه‌آهن رشت- آستارا باید از روش‌های نوین و فناوری‌های روز دنیا بهره‌مند شویم.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از آغاز عملیات اجرایی توسعه میدان‌های مشترک نفت و گاز در هفته دولت خبر داد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ایراد آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان رفع و فرایند اجرای طرح نظام رتبه‌بندی معلمان شروع شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ