مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از افزایش ۱۵ درصدی آمار مسافران نسبت به‌روز گذشته با اجرای طرح ترافیک از درب منازل خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از امروز اول اردیبهشت و مطابق با مصوبه شورای شهر تهران کرایه تاکسی و قیمت بلیت مترو و اتوبوس افزایش یافت.
اصفهان- رئیس شورای اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بیش از ۲۳هزار مسافر در اصفهان نوروز امسال با قطار سفر کردند که این آمار حاکی از افزایش ۱۸ درصدی سفرها با ناوگان ریلی استان است.
شهریار افندی‌زاده تعداد مسافر جابجا شده در سطح کشور توسط حمل‌ونقل عمومی از ابتدای طرح نوروزی و در بازه ۱۲ روز را بیش از ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر اعلام کرد.
افزایش قیمت دلار موجب شده است تا بسیاری از شهروندانی که در سال‌های قبل به کشور‌هایی همچون امارات، ترکیه و ارمنستان سفر می‌کردند، امسال راهی مناطق توریستی و شمالی ایران شوند و حجم مسافران نوروزی در این مناطق نسبت به سال‌های گذشته افزایش یابد.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی میزان و نوع تردد مسافران نوروزی از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۳ فروردین ۱۴۰۲ را تشریح کرد.
به دلیل بارندگی و تغییر آب و هوا، ۱۰ درصد از مدارس پیش بینی شده برای پذیرایی مسافران نوروزی به چرخه ستاد اسکان فرهنگیان اضافه شد.
به دلیل بارندگی و تغییر آب و هوا، ده درصد از مدارس پیش بینی شده برای پذیرایی مسافران نوروزی به چرخه ستاد اسکان فرهنگیان اضافه شد.
بر اساس تصویب اعضای شورای شهر تهران از اول اردیبهشت ۱۴۰۱ نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی ۲۵ درصد افزایش یافت و کرایه تاکسی میان مسافران تقسیم شد.
با افزایش تعداد ایستگاه‌های خط ۶ به ۱۷ ایستگاه، امکان تبادل سفر مسافران این خط با سایر خطوط در ۵ ایستگاه شامل ایستگاه میدان شهدای هفتم تیر (خط یک)، ایستگاه میدان امام حسین (ع) (خط ۲)، ایستگاه میدان حضرت ولیعصر (عج) (خط ۳)، ایستگاه میدان شهدا (خط ۴) و ایستگاه دانشگاه تربیت مدرس (خط ۷) فراهم خواهد شد.
افزایش قیمت بلیت مترو به طور متوسط با طرح شناوری که در شورا تصویب شد، ۲۵ درصد است که شامل ۱۰ درصد تخفیف در زمان های غیرپیک و ۱۰ درصد نیز تخفیف برای شارژ بلیت غیرحضوری است به طوری که در برخی ساعات با خرید بلیت مترو تا ۲۰ درصد تخفیف شامل حال مسافران مترو می شود.
تصویری از داخل یک واگن متروی تهران با عنوان «تنهاییِ دسته‌جمعیِ آدم‌ها!» در فضای مجازی پربازدید شده است. در جهان امروز، جمعیت انسان‌ها از هر زمان دیگری در طول تاریخ بیشتر شده است. شهر‌های شلوغ نشانه‌ی آشکاری از این افزایش چشمگیر جمعیت است. اما برخلاف گذشته، این جمعیت بزرگ نه تنها در ارتباط با یکدیگر نیستند بلکه بیش از پیش از هم دور افتاده‌اند.
اعزام و پذیرش مسافران هوایی در ۹ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است.
جنبه های زیادی از سفر با هواپیما وجود دارد که برای یک مسافر معمولی منطقی نیست، از هزینه هایی که باعث افزایش قیمت بلیط می شود تا کدهای مبهم فرودگاه. با این حال، یکی از بزرگترین رازها این است که چرا مسافران از در جلوی هواپیماها سوار می شوند نه از عقب.
پس از اینکه دومین اقتصاد بزرگ جهان اعلام کرد که از هشتم ژانویه، قرنطینه مسافران ورودی را متوقف می‌کند، قیمت آتی مس به ۳.۹ دلار در هر پوند رسید که بالاترین سطح از ۲۲ ژوئن تاکنون بود.
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: خوشبختانه طی یکسال اخیر مجدداً به بخش مسافری راه‌آهن بها داده شده است و تعداد مسافران ریلی امسال در مقایسه با سال گذشته، بیش از ۵۰ درصد رشد داشته است.
محمد محمدی‌بخش گفت: افزایش جرایم ایرلاین‌ها در دستورالعمل جدید حقوق مسافران قرار دارد.
محمد محمدی‌بخش گفت: افزایش جرایم ایرلاین‌ها در دستورالعمل جدید حقوق مسافران قرار دارد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به افزایش آمار مسافران مترو گفت: امسال بعد از گذر از کرونا در ۲۲ آبان‌، آمار سفر با مترو به عدد یک میلیون و ۵۱۲ هزار مسافر رسید.
سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به افزایش آمار تردد مسافران نسبت به سال گذشته گفت: خط یک شلوغ‌ترین خط مترو تهران است.
متروی تهران در یک روز، سه میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر را هم جابه‌جا کرده است. از طرفی باید تأکید کرد اگرچه متروی تهران در دوران کرونا با یک رکود ۶۰ تا ۷۰ درصدی کم‌سابقه مواجه شد که از نظر مالی مدیریت مترو را با چالش‌هایی مواجه کرده بود، اما افزایش مسافران در روز‌های اخیر هم نمی‌تواند یک پیام مثبت به مدیران مترو تلقی شود.
سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از افزایش ۳۰ درصدی آمار مسافران مترو در مهر امسال نسبت به مهر سال گذشته خبر داد.
در چهار ماهه نخست امسال تخلیه و بارگیری کالاها در بخش دریایی و بندری ۴ درصد و جابه‌جایی مسافران دریایی نیز ۸۱ درصد در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته است.
تهدید و برخورد با مسافران ایرانی بلغارستان، افزایش ۴۰ درصدی گردشگری داخلی بعد از کرونا، انتقاد مدیران پایگاههای میراثی از وضعیت موجود خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
رئیس هیأت مدیره شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: اورهال ناوگان و افزایش رضایتمندی مسافران برای ما در اولویت قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ