رشت - مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از اجرای ۱۵ طرح عمرانی در حوزه ورزش گیلان خبر داد و گفت: این تعداد پروژه عمرانی با اعتبار حدود ۱۲۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از اجرای طرح ضربتی برخورد با اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۵ نفر در نخستین مرحله این طرح دستگیر شدند.
اصفهان- معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان از اجرای آزمایشی مالچ سازگار با محیط‌زیست در ۲ محدوده ۱۵ هکتاری از کانون‌های گردوغبار استان خبرداد.
اجرای طرح فراگیر حمایت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو آغاز شد.
اهواز- همزمان با سفر رئیس‌جمهور به خوزستان، سه میلیارد دلار پروژه در صنعت نفت در قالب ۱۵ طرح افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳ میلیارد دلار پروژه نفتی در قالب ۱۵ طرح همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان خوزستان خبر داد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳ میلیارد دلار پروژه نفتی در قالب ۱۵ طرح همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان خوزستان خبر داد.
عبور و مرور انواع موتور سیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها، محور‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و سایر محور‌هایی که ضرورت ایجاب کند ممنوع است.
با حمایت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام طرح غربالگری اسکلتی و حرکتی کودکان و نوجوانان مناطق محروم اجرایی خواهد شد.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد گفت: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام ۱۵ خوابگاه دانشجویی دخترانه را به بهره‌برداری رسانده یا در دست ساخت دارد.
کاشمر ـ مدیر جهاد کشاورزی کاشمر گفت: در ابتدای اجرای طرح هدفمندسازی آرد کمک هزینه نانوایی‌ها ۱۵ درصد فروش روزانه بوده که بعد از اجرای مرحله سوم این کمک هزینه به ۳۰ درصد افزایش پیدا کرد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: با اجرای طرح ۲ مرحله ای عملیات در پاتوق های عرضه مدارک جعلی در سراسر کشور منجر به کشف بیش از ۱۵ هزار فقره انواع اسناد جعلی رسمی، غیر رسمی و اقلام تقلبی شد.
نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: در شرایطی که میزان تورم کشور در برخی از شرایط به ۶۰ درصد می‌رسد، افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی حقوق و دستمزد کارکنان دولت کارساز نیست.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از افزایش ۱۵ درصدی آمار مسافران نسبت به‌روز گذشته با اجرای طرح ترافیک از درب منازل خبر داد.
معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام گفت: اجرای طرح ارتقای امنیت تغذیه‌ای مادران باردار در سراسر کشور به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام آغاز شد.
معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام بر حمایت از طرح جوانی جمعیت و فرزندآوری وایده‌های برتر در زمینه تسهیل فرزندپروری تاکید کرد.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد، از اجرای طرح پیشگیری از پوسیدگی دندان در مدارس حاشیه شهر تهران خبر داد.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد، از اجرای طرح پیشگیری از پوسیدگی دندان در مدارس خبر داد.
بندرعباس - معاون وزیر راه و شهرسازی از تعریف بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان طرح برای بنادر کوچک در استان هرمزگان خبر داد.
مشهد ـ کارشناس مسئول سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر بازار ویژه دهه آخر صفر در استان از ۱۵ شهریور خبر داد.
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از جانمایی ۴۲ شهرک جدید در اطراف شهرها و آماده سازی ۱۵ شهرک برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از تصویب آیین نامه های طرح جهش تولید دانش بنیان تا ۱۵ شهریور ماه خبر داد و گفت: همه دستگاههای اجرایی موظف به اجرای این قانون هستند.
مریخ نورد ناسا در حین کاوش در دهانه جیزرو مریخ عکسی از یک دسته کوچک ریسمان گرفته است.
در این مطلب قصد داریم فارغ از مشخصات سخت افزاری، به قابلیت‌های عکاسی و فیلم‌برداری گوشی نوا 9 اس ای بپردازیم.
همچنین در مورد رتبه‌بندی معلمان نیز ۱۵ مورد در آیین‌نامه دولت خلاف قانون مجلس است؛ دولت باید آیین‌نامه‌های اجرایی قوانین را تدوین کند، اما حق ندارد در اجرای قوانین دخالت کند؛ آیین‌نامه‌ای که دولت در مورد رتبه‌بندی تدوین کرده خلاف قانون مجلس است و می‌طلبد کمیسیون آموزش و مجلس به آیین‌نامه‌ای که بر اساس آن ۴۶۰ هزار معلم از شمول رتبه‌بندی خارج می‌شود، ورود کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ