کمالوندی خاطرنشان کرد: این ماشین‌ها را نصب کرده بودیم و شروع عملیات بهره برداری از ۵۰۰ ماشین IR۶ پروسه‌ای ۱۰ تا ۱۵ روزه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت دستور داد وام اربعین به صورت قرضی الحسنه به زائرین پرداخت و با سوداگری و دلالی در زمینه بلیط اربعین برخورد شود.
رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت دستور داد وام اربعین به صورت قرضی الحسنه به زائرین پرداخت و با سوداگری و دلالی در زمینه بلیط اربعین برخورد شود.
رئیسی برگزاری جلسات برای همکاری، ‌ همگرایی و ایجاد فهم مشترک میان مسئولان دستگاه ها را لازم دانست و به مسئولان دستگاه های دولتی توصیه کرد با کاستن از برگزاری جلسات غیرضرور و تمرکز بر سامان دادن طرح ها و پروژه ها بر کار عملیاتی و اجرائی بدنبال تحقق اثرات جلسات در کار و معیشت مردم باشند.
شعبانیان اظهار کرد: در سال‌های پس از جنگ و در این ۴۴ سال بعد از انقلاب پیشرفت‌های بسیار زیادی در عرصه‌های دفاعی شاهد بودیم؛ برای مثال در عرصه هوایی هوایپما کوثر، یاسین، صاعقه، آذرخش و در عرصه مسافربری هوایپما سیمرغ بال‌گشایی شده‌اند و به زودی نیز شاهد راه‌اندازی هوایپمای ۱۰۰ نفره به دستور ریاست جمهور هستیم.
کیومرث هاشمی از محسن زمانی از پیشکسوتان داوری فوتبال ایران که به دليل بیماری بستری است، عیادت کرد.
کیومرث هاشمی از محسن زمانی از پیشکسوتان داوری فوتبال ایران که بدلیل بیماری بستری است، عیادت کرد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از دستور قضایی جهت جمع‌آوری بیلبوردهای تبلیغات پیش فروش خودرو خبر داد.
مدیران رم مذاکراتی را با چلسی برای جذب آرماندو بروخا، مهاجم این تیم، آغاز کرده‌اند.
زهره الهیان رئیس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی از دستور رئیس جمهور برای تعیین خسارات وارده به خانواده‌هایی که در جریان ناآرامی‌های سال گذشته مورد ظلمی قرار گرفته‌اند، خبر داد.
عضو هیئت مدیره استقلال مدعی شد که مدیران بالا رده پگاه مانع از توافق آنها با آبی پوشان شدند.
رئیس‌جمهور همچنین بر ضرورت شناسایی و مجازات همه عوامل دخیل در این جنایت نیز تأکید کرد.
رئیس‌جمهور در تماس‌های تلفنی با وزیر کشور و استاندار فارس بر بکارگیری همه امکانات درمانی برای مداوای مجروحان و همچنین شناسایی و تعقیب همه عوامل این جنایت تأکید کرد.
قائم مقام سازمان سنجش آموزش کشور با اظهار شگفتی از برخی ادعا‌های مطرح شده در یکی از بخش‌های خبری، گفت: موضوع بازگشت به تحصیل این داوطلبان که صلاحیت علمی آن‌ها رد شده است، مربوط به تعداد زیادی از داوطلبان خواهد بود و فقط در روز‌های اخیر ۵ دستور موقت جدید برای بازگشت به تحصیل داوطلبان شبهه‌دار که در هیأت‌های بدوی و تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات آزمون‌های سراسری رأی قطعی مردود علمی دریافت کرده‌اند؛ توسط شعبه ۲۸ دیوان عدالت اداری صادر شده است.
قائم‌مقام میراث‌فرهنگی گفت: امیدواریم شاهد افتتاح رسمی دو موزه«امیرکبیر» و «مشروطه» باشیم، چرا که مجموعه کاخ گلستان با امیرکبیر و مشروطه معنا و مفهوم کامل خود را باز می‌یابد.
فرایند برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه با دستور وزیر کشور به فرمانداران و بخشداران سراسر کشور، آغاز شد.
القاصی دستور داد تمام ابعاد این سرقت مسلحانه و به عنف این افراد مورد بررسی و اتهامات متهمان ضمن تشکیل سریع پرونده قضایی تعیین، نسبت به تحقیقات دقیق مقدماتی اقدام و پرونده جهت رسیدگی به مرجع قضایی مربوطه ارسال شود.
سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: تأسیس و راه‌اندازی رصدخانه علم و فناوری و ایجاد نمایشگاه دائمی فناوری در دستور کار وزارت علوم قرار دارد.
رئیس بازرسی کل فراجا گفت: حسب تدابیر سردار فرمانده کل انتظامی کشور، راه‌اندازی مرکز جامع تربیت و آموزش مدیران در دستور کار قرار دارد.
«تورج فرهادی»، شهردار منطقه ۱۹ می‌گوید: «با هدف هم‌افزایی، ایجاد فضا و امکانات مطلوب‌تر و خدمت‌رسانی به شهروندان، به‌خصوص ساکنان مناطق جنوبی شهر، و ایجاد روحیه نشاط و تقویت سلامت جسم و روح بانوان، راه‌اندازی فضای آموزش چوگان در دستور کار قرار دارد.»
معاونت زنان حتی آماده سازی محتوای اپلیکیشن را هم در دستور کار دارد تا جایی که با کلیدواژه «ویترین محتوای مناسب دختران» به مذاکره با پیام‌رسان‌های داخلی مشغول است و دلیل آنکه فعلا جامعه هدف ۱۲ تا ۱۸ سال را در فاز نخست مدنظر قرار داده، آماده نبودن برنامه‌ها و بارگزاری نشدن آن‌ها برای گروه سنی زنان بالای ۱۸ سال است!
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به‌منظور اطلاع از زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه کد دستوری #۲۲*۱۳۷* را راه‌اندازی کرده است.
مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در سنوات گذشته هم آنفلوآنزا و سرماخوردگی وجود داشته و علتی برای تعطیلی مدارس نیست گفت: سامانه‌ای را راه‌اندازی کرده‌ایم تا آمار را دریافت کنیم که هنوز به صورت مستند قابل احصاء نشده تا بتوانیم اعلام کنیم.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، دارای ترافیک هستند.
سازمان صداوسیما در حال حاضر سیاست و برنامه‌ای برای راه‌اندازی شبکه اختصاصی موسیقی، چه در بستر شبکه‌های سراسری و چه پلتفرم‌های مجازی ندارد و در آینده نیز چنین موضوعی در دستورکار نخواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ