سومین تمرین توپی تیم ملی والیبال ایران عصر امروز در شهر فرانکفورت برگزار شد و ملی‌پوشان در این تمرین تحت فشار قرار گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین نوبت صبح امروز خود را در سالن بدنسازی انجام داد.
هزینه‌های گزاف صورت گرفته از سوی باشگاه‌های لیگ برتری نشان می‌دهد که فقط پاری سن ژرمن قدرت رقابت با این تیم را دارد.
در نگاه وزارت راه و شهرسازی، اولویت ساخت مسکن، به خاطر سهولت بازسازی بافت فرسوده، نادیده گرفته شده است و به نظر میرسد با این نوع مواجهه با نیاز مسکن، شاهد تولید مسائل جدید خواهیم بود.
ما لیونل مسی را نداریم، کریستیانو رونالدو را هم نداریم اما ورزشگاه‌های ما پر هستند. در فصل ۲۰۲۳ ما بالاترین فروش بلیت در تاریخ بوندسلیگا را داشتیم.
الهلال موفق شد به لطف درخشش بازیکنان خارجی خود، از سد الاتحاد گذشته و راهی مرحله نیمه نهایی جام ملک سلمان شود.
آبادان- تیم صنعت نفت آبادان در یک بازی تدارکاتی به پیروزی پر گل دست یافت‌.
استقلال خوزستان در یک بازی دوستانه موفق شد با چهار گل از سد احسان ری عبور کند.
یکی از بازیکنان سابق منچسترسیتی درباره روش‌های ویژه پپ گواردیولا در تمرین‌ها صحبت کرده و می‌گوید تمرین‌های تیم‌های پپ سخت‌ترین و پرفشارترین تمرین‌های تاریخ فوتبال هستند.
شاگردان عبدالله ویسی موفق شدند در دومین دیدار دوستانه خود به پیروزی دست یابند.
ابراهیم فیروزی داور بین‌المللی والیبال ایران تا کنون چهار قضاوت در هفته سوم لیگ ملت‌ها در شهر پاسای فیلیپین انجام داده است.
در حالی که هنوز هیچ یک از بازیکنان کلیدی فصل گذشته گل‌گهر از این تیم جدا نشده‌اند، مدیران این باشگاه سیرجانی فعالیت خود را در بازار آغاز کرده اند.
ایران با در اختیار داشتن مرغ لاین آرین، یکی از معدود کشورهای صاحب این فناوری در جهان است، اما هنوز ۸۵ درصد از این مرغ وارد می شود.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از اعلام ساعات پر تصادفات شهر تهران خبر داد و به علل و عوامل این تصادفات اشاره کرد.
بازی دربی با حواشی پیرامون علیرضا بیرانوند شروع شد و در پایان بیرو روی هوا بود و آسمان آزادی را روی دست پرسپولیسی‌ها تماشا می‌‌کرد.
پردیس- سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: اینترنت پر سرعت بستر هوش مصنوعی در مدارس را ایجاد می کند.
قیمت سنگ آهن در روز پنجشنبه کاهش یافت و معاملات آتی دالیان از بالاترین سطح بیش از دو هفته اخیر خود عقب نشینی کرد و قرارداد معیار سنگاپور به دلیل تردید نسبت به چشم انداز بهبود تقاضا در چین، به زیر ۱۰۰ دلار در هر تن رسید.
مدیرعامل سازمان عمران مناطق شهرداری تهران گفت: به هیچ عنوان پر کردن گود برج میلاد به صرفه نبود همچنین نمی‌توان این پروژه را به همین شکل رها کنیم.
یحیی گل‌محمدی از ثانیه‌های ابتدایی دربی صدم تا زمانی که پیام حیدری سوت پایان را بزند آرام و قرار نداشت.
صمد مرفاوی با وجود اینکه سال های سال است وارد عرصه سرمربیگری شده، دوست دارد هم چنان در تیم های تحت هدایت مربی تمرین دهنده باشد.
سرمربی نساجی یکی از پرفشارترین تجربه‌های سرمربیگری خود را در بازی با پیکان پشت سر گذاشت.
تیم ملی ایران علی‌رغم غیبت بازیکنان لژیونر و مصدومیت نگران کننده ابراهیمی به برد روحیه‌بخش مقابل نیکاراگوئه رسید.
تیم ملی ایران علی‌رغم غیبت بازیکنان لژیونر و مصدومیت نگران کننده ابراهیمی به برد روحیه‌بخش مقابل نیکاراگوئه رسید.
اگرچه انفجار پرتو گامایی که به تازگی مشاهده شده و "GRB۲۲۱۰۰۹A" نام گرفته است، ۲۰ برابر بیشتر از یک انفجار متوسط ‌پرتو گاما به زمین نزدیک است اما هنوز به اندازه کافی دور است که بیشتر موجب هیجان باشد تا نگرانی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ