یحیی گل‌محمدی از ثانیه‌های ابتدایی دربی صدم تا زمانی که پیام حیدری سوت پایان را بزند آرام و قرار نداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابراهیم فیروزی داور بین‌المللی والیبال ایران تا کنون چهار قضاوت در هفته سوم لیگ ملت‌ها در شهر پاسای فیلیپین انجام داده است.
سومین تمرین توپی تیم ملی والیبال ایران عصر امروز در شهر فرانکفورت برگزار شد و ملی‌پوشان در این تمرین تحت فشار قرار گرفتند.
سفر به دبی، شهری که با زیبایی های فراوان، فرهنگ چندگانه، و زندگی شبانه پر جنب و جوشش مشهور است، همیشه یک تجربه جذاب و هیجان انگیز است. در هر صورت، برای رفتن به این شهر فوق العاده، باید در نظر داشته باشید که ویزای لازم را اخذ کنید. یکی از نکات مهم درباره ویزای دبی، مدت زمان اعتبار آن است.
دهانه آمگوید (Amguid Crater) یک دهانه نسبتاً جوان است که در نتیجه برخورد شهاب‌سنگی در حدود ۱۰۰۰۰۰ سال پیش شکل گرفته و در منطقه‌ای دور افتاده در جنوب غربی الجزایر قرار دارد. دهانه برخوردی شهاب‌سنگ کاملاً دایره‌ای است و قطر ۴۵۰ متری و عمق ۳۰ متری دارد. قسمت‌های لبه را بلوک‎‌های ماسه‌سنگی به قطر چند متر پوشانده‌اند و این در حالی است مرکز دهانه مسطح است و توسط سیلت‌های بادی متراکم پر شده است.
شهردار منطقه ۵ تهران از جمع‌آوری سازه‌های غیر مجاز و پر تخلف جنب شهر سنگ خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از صبح امروز و در مسیر جنوب به شمال بزرگراه مدرس مقابل خیابان ظفر، با توجه به ترکیدگی لوله آب شاهد بار پر حجم ترافیک در این محدوده هستیم.
اگر هوا خوب بود نتیجه‌ای رویایی برابر پیکان ثبت می‌شد، این ادعای وینگر جوان و پرجنب و جوش تراکتوری‌هاست.
ریکاردو ساپینتو دردربی هم در کنار خط پر جنب و جوش بود و ایضا به تصمیمات داور معترض بود، به خصوص جایی که توپ به دست ولسیانی خورد.
ژوزه مورینیو پس از برتری رم مقابل فاینورد صحبت های جالبی با خبرنگاران داشت و البته سرمربی حریف را تا رختکن تعقیب کرد.
سرهنگ ایرج کهریزی در خصوص اوضاع ترافیکی محور‌های مواصلاتی شرق استان تهران اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز پر حجم، اما روان است و گره ترافیکی نداریم.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج تاکید کرد که امت اسلامی و عربی باید اختلافات داخلی خود را با گفتگو و برادری کنار بگذارد.
سرمربی جدید فولاد به مانند گذشته و طبق روال همیشگی، روز پر جنب و جوشی را کنار خط زمین سبز فولاد آر‌نا پشت سر گذاشت.
با وجود غیبت در کنار زمین به دلیل محرومیت اما ساپینتو روی سکوهای آزادی پر جنب و جوش بود.
ساکت الهامی و جواد نکونام قبل از شروع بازی دو تیم برخورد گرمی با هم داشتند.
ریکاردو ساپینتو بر خلاف اینکه در روز مسابقه و در کنار خط پر جنب و جوش و البته عصبانی است در تمرینات چهره شادی دارد و به جا با بازیکنان شوخی هم می کند.
کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی یونایتد بر سوسیداد یک پاس گل داد و یک کارت زرد دریافت کرد تا شب پر جنب و جوشی را پشت سر بگذارد.
ریکاردو ساپینتو از آن دسته مربیان پرجنب و جوش و بیش فعال در کنار خط است.
در این اصلاح قانون وظایفی بر عهده بانک مرکزی گذاشته شده که به هیج عنوان اصولا به وظایف ذاتی این نهاد ارتباط ندارد، رشد اقتصادی ۸ درصدی مرتبط به وزارت اقتصاد است، نه سیاست گذار پولی کشور، در مقابل کنترل تورم که ابزار‌های آن در دست بانک مرکزی است، هیچ اشاره به آن‌ها نشده است، از سوی دیگر شورای فقهی در این اصلاح قانون قدرت زیادی گرفته و در مسائلی که هیچگونه جنبه شرعی ندارد و مرتبط به سیاست گذاری‌های پولی است، شورای فقهی دارای اختیار است.
شفق‌های قطبی نمایش پر جنب و جوش نور هستند که در اثر تعامل ذرات پر انرژی و باردار ساطع شده از خورشید با میدان مغناطیسی محافظ زمین یا مگنتوسفر ایجاد می‌شوند.
این روزها محله گلشهر مشهد از همیشه شلوغ‌تر و پر جنب و جوش‌تر است؛ چون زائرین افغانستانی اربعین در تکاپوی رفتن به کربلا هستند و هر یک دنبال کاری. مجله مهر از فلکه دوم گلشهر گزارش می‌دهد.
«حسین توکلی» گفت: راستش را بخواهید از قدیم آلبوم تمبر کوچکی داشتم که خودم تمبرهایش را جمع نکرده بودم، برای همین همان کسی که آن را به من داده بود از من گرفتش. این بود که بعد از مدتی در من انگیزه‌ای ایجاد شد که خودم تمبر جمع کنم. این ماجرا به بیش از ٢٠سال قبل برمی‌گردد. اوایل این کار برایم سرگرم‌کننده بود و جنبه تفریح داشت، اما کم‌کم علاقه‌مند شدم و هدفمند تمبر‌های مختلفی جمع کردم. بعد‌ها هم به جمع‌آوری انواع سکه و برگ حبوبات علاقه‌مند شدم.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری به شهروندان توصیه کرد نسبت به مستحکم سازی سازه‌های موقت و تبلیغاتی، محافظت از تأسیسات و حساس نسبت به گرد و خاک و عدم پارک خودرو در کنار محل‌های پر خطر توجه جدی داشته باشند تا شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.
پژوهشگران دانشگاه استکهلم مواد پر و پلی فلوروآلکیل (PFAS) را در آب باران در اکثر نقاط سیاره زمین از جمله در قطب جنوب پیدا کرده اند که نشان می‌دهد هیچ فضای امنی برای فرار از این مواد وجود ندارد.
اکنون که بیش از 110 سال از اکتشاف این کالای راهبردی در جنوب ایران می گذرد، واحد انتشارات اداره کل روابط عمومی وزارت نفت با درک عمیق از لزوم توجه به تاریخ پر فراز و نشیب صنعت نفت ایران و نیاز به روایت یک دست، جامع و مستند، چند سال است که با تکیه بر تحقیقات تاریخی-علمی، محصولات فرهنگی در زمینه «تاریخ صنعت نفت ایران» را تولید کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ