بازی دربی با حواشی پیرامون علیرضا بیرانوند شروع شد و در پایان بیرو روی هوا بود و آسمان آزادی را روی دست پرسپولیسی‌ها تماشا می‌‌کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربیان استقلال و صنعت با چهره‌ای بشاش جلوی دوربین‌ها حاضر شدند تا رسما کینه‌ها را کنار بگذارند.
پس از آنکه باران کوثری در نقش پروین اعتصامی در یک سریال شبکه نمایش خانگی ظاهر شد، اکنون با همان شمایل در نقش فروغ فرخزاد در فیلمی به کارگردانی پدرش ظاهر شده است اما نکته قابل تامل اینکه اگرچه چهره او تا حدودی شبیه پروین اعتصامی بود اما نه چهره و نه فرم او شباهتی به فروغ فرخزاد ندارد.
جو بارون، مدیر فیورنتینا، پس از حضور در لیگ کنفرانس، در جملاتی طعنه آمیز خطاب به یوونتوس گفت که ما به قوانین احترام می گذاریم.
هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال وضعیت این باشگاه را بحرانی دانست و گفت: استقلال دچار یک بحران ناخواسته شده که بیرون آمدن از آن بسیار مشکل است.
پس از عقب‌نشینی خفت‌بار اشغالگران از جنین، منابع محلی فلسطینی اعلام کردند که مقاومت فلسطین در غزه بامداد چهارشنبه، اراضی اشغالی را آماج حمله راکتی قرار داده است.
با اعلام رسمی باشگاه هلاس ورونا، مارکو بارونی که فصل گذشته هدایت لچه را بر عهده داشت به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.
جاده چالوس دارای ۲۰۶ «نقطه پرخطر» به لحاظ استعداد بالای بروز حوادث طبیعی است؛ به‌طوری‌که در هر کیلومتر از این مسیر، ۳۳/ ۱موقعیت ریزش سنگ و بروز سیل، شناسایی شده است. با وجود این «ریسک بالای تردد در محور چالوس»، سال۹۸ یک تیم مطالعه فنی از دولت، با تشخیص «خوردگی، نم‌زدگی و تخریب ۴۵درصد از پل‌های مسیر» و اعلام آدرس پهنه‌های در خطر ریزش دیواره‌کوه، «شرط ادامه استفاده از جاده را به انجام دو عملیات منوط می‌کند.» آیا باران سنگ در حال‌حاضر و تلفات انسانی به معنای نتیجه منفی عملیات است یا بیانگر عدم انجام عملیات؟
زلاتان ابراهیموویچ، ستاره میلان، فاش کرد که هیچکس از تصمیمش برای خداحافظی از دنیای فوتبال خبر نداشت.
بیرانوند واکنش‌های جالبی را به شعارهای تند و باران سنگ و بطری هواداران استقلال نشان داد.
اصفهان- رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری وصنایع دستی شهرستان گلپایگان قدمت باستانی باروی تخریب شده در این شهر را رد کرد.
نزدیک بودن این بالون‌ها به زمین در مقایسه با پرتاب‌های مداری باعث صرفه‌جویی زیادی می‌شود. EUSO-۲ حدود دو تُن وزن داشت و بنابراین پرتاب آن به فضا بسیار هزینه‌بر بود.
جان الکان معتقد است با همه گمانه‌زنی‌ها و شایعات در مورد کسر امتیاز مجدد از یوونتوس، این تیم توانسته درون میدان قدرتش را به رخ بکشد.
رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، تاکید کرد: ثبت فرهنگ ورزش‌های زورخانه‌ای به نام آذربایجان نتیجه کوتاهی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری بود.
با مشخص شدن آزادکاران آمریکا برای مسابقات پان آمریکن به نظر می‌رسد جردن باروز قصدی برای بازنشستگی از کشتی ندارد.
در شبکه‌های اجتماعی عراق فیلم‌هایی از جاری شدن سیل در بسیاری مناطق و تخریب برخی ساختمان‌ها بر اثر شدت بارندگی منتشر شده است.
کشمکش بر سر شال و روسری و مانتوست. حجاب زنان از شهریورماه ۱۴۰۱ در ایران و همزمان با اعتراض به مرگ «مهسا امینی»، تغییر کرد و حالا به‌دلیل همین تغییر شکل، برخی زنان از حقوقی محروم می‌شوند و کافه‌ها و رستوران‌ها هم بسته می‌شوند. دولتمردان این روز‌ها تلاش می‌کنند با قوانین یا دستورالعمل‌هایی بتوانند پوشش زنان را شبیه به قبل از شهریورماه ۱۴۰۱ کنند. جامعه‌شناسان و فعالان سیاسی، اما به عاقبت این تلاش‌ها نگاه‌های متفاوتی دارند.
رییس‌کل اسبق بلنک مرکزی نوشت: کاهش شدید تورم، باروند کنونی متغیر‌های پولی، غیرممکن است.
باران و رعد و برق در ۹ استان
فرمانده مسؤول ساقط کردن بالون چینی به خبرنگار پولیتیکو گفت که بالون تا ۲۰۰ فوت (۶۱ متر) ارتفاع داشت و محموله‌ای بیش از چند هزار پوند حمل می‌کرد. این ژنرال نیروی هوایی آمریکا اضافه کرد که بالون به طور بالقوه مواد منفجره حمل می‌کرد تا در صورت لزوم «بالون را منفجر و نابود کند.»
تنش‌ها بین دو کره همزمان با آزمایش‌های اتمی کره شمالی در سال گذشته میلادی و رزمایش‌های مشترک سئول و واشنگتن تشدید شده است.
اعضای تیم استقلال تمرین شاد و مفرحی را پشت سر گذاشتند.
امسال نیز با وجود شرایط اقتصادی، در فضای عمومی کوشش برای تداوم این دورهمی در پایان پاییز و آغاز زمستان مشهود است و امشب بسیاری از فرزندان خودشان را به پدران و مادرانشان‌ رسانده‌اند که شبی را دورهم به خوشی بگذارنند.
امسال نیز با وجود شرایط اقتصادی، در فضای عمومی کوشش برای تداوم این دورهمی در انتهای پاییز و آغاز زمستان مشهود است و امشب بسیاری از فرزندان خودشان را به پدران و مادرانشان‌ رسانده‌اند که شبی را دور هم به خوشی بگذارنند.
ناتانیل بارونه، وکیل تسخیری «هادی مطر»، ضارب سلمان رشدی در دادگاه منطقه‌ای نیویورک اعلام کرد که موکلش دادخواست بی‌گناهی را در دادگاه پر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ