معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از اعلام ساعات پر تصادفات شهر تهران خبر داد و به علل و عوامل این تصادفات اشاره کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وضعیت آب خیابان‌های اصلی با انتهای خیابان‌ها متفاوت است. از ساعت یک شب به بعد چهار الی پنج ساعت آب دارند و می‌توانند تانکر‌های خود را پر از آب کنند، منتهی به دنبال این هستیم تا سایر خیابان‌ها و کوچه‌ها آب پایدار شود.
به فال و فالگیری مطلقاً اعتقادی ندارم، ولی برای اینکه اطلاعات تازه‌تری از این پروسه پیدا کنم امتحانش می‌کنم، یک ربع ساعت فال تاروت ۲۵۰ هزار تومان. سریع حساب می‌کنم می‌گویند خانم فالگیر امروز و در همین چند ساعت ۲۰ نفر را دیده یعنی همین الان هم ۵ میلیون کاسب شده. وقت خانم فالگیر پر است و این بار لطف می‌کند که به من وقت می‌دهد، چون سریع باید خودش را به آرایشگاه دیگری برساند. هرکس پیش خانم فالگیر می‌رود با صورت برافروخته و هیجان‌زده برمی‌گردد.
یکی از محلی‌ها با عصبانیت و اندکی چاشنی درماندگی می‌گوید: «اینجا هیچ‌کس زندگی نمی‌کند که ما زندگی می‌کنیم. مسئولین در به در شوند. بهشان می‌گوییم آب‌مان، غذایمان اگر باشد پر از ریگ است. حتی حاضر نیستند یک ساعت بیایند و در منطقه حاضر شوند. نه شورای شهری هست نه مسئولی هیچ‌کس نیست. بمانیم چه کنیم؟ اگر کسی برایمان کاری کند می‌مانیم، اگر نه می‌رویم. اینجا زندگی نمی‌کنیم. اینجا مرده. زندگی نیست.»
رضا میرزایی در شرایطی امروز زیر تیغ جراحان رفت که پدرش و امید نورافکن، ساعات پر استرسی را پشت در اتاق عمل گذراندند.
مدیرعامل برق پایتخت با بیان اینکه به دنبال قطع برق ۱۵ نهاد عمومی پرمصرف در روز گذشته، امروز دوشنبه (۲۲ خردادماه) نیز، برق ۲۰ دستگاه اداری دیگر پایتخت شامل پنج بانک و یک وزارتخانه به دلیل بی‌توجهی به اخطار‌های داده شده قطع شده است و از مدیران و مسئولان ادارات شهر تهران درخواست کرد تا رعایت مصوبه هیات دولت و کاهش مصرف برق در ساعات اداری و غیراداری را با جدیت در دستور کار قرار داده و بر رعایت دقیق الزامات ابلاغی نظارت کنند.
زمان تقریبی درست کردن سیب زمینی شکم پر ۱ ساعت است. همه ما سیب زمینی را دوست داریم و می‌دانیم با سیب زمینی غذا‌های زیادی می‌توانیم درست کنیم.
مراسم با شکوه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور پر شور مردم مؤمن و انقلابی در روز فردا از ساعت ۸ صبح در مرقد مطهر ایشان برگزار خواهد شد.
با توجه به تصویب‌نامه هیئت وزیران در خصوص تغییر ساعت کاری در اوقات پر مصرف انرژی و ضرورت مشارکت همگانی ساعت آغاز به کار بدون استثنا از نیمه خرداد تا نیمه شهریور ساعت ۶ است.
در شرایطی که هنوز چند ساعت تا آغاز بازی نساجی و پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر باقی مانده، سکوهای ورزشگاه وطنی قائمشهر پر شده است. این موضوع باعث شده درگیری‌هایی هم بین هواداران دو تیم به وجو بیاید.
600 صندلی اختصاص داده شده به تیم پرسپولیس، در فاصله چهار ساعت تا شروع بازی پر شد.
پس از یک فصل پر هیجان، تکلیف قهرمان فوتبال ایران روز پنج‌شنبه مشخص خواهد شد. پنج‌شنبه از ساعت 18 می‌تونید تمام دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر رو از آنتن تماشا کنید.
ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، در جشن قهرمانی این تیم لحظات پر التهاب و ترسناکی را پشت سر گذاشت.
علیرضا بیگی نوشت: به فضل الهی ۱۰:۳۰ صبح در دادستانی کل و ساعت ۱۲:۳۰ در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان پاسخگو خواهم بود. می‌دانم پیمودن مسیر حق و عدالت پر مخاطره و آکنده از مشقت خواهد بود.
مسجد مشیرالسلطنه هنوز پابرجاست و اهالی محل برای نماز و انجام مراسم مذهبی به آنجا مراجعه می‌کنند، اما دیگر خبری از مدرسه نیست و حجره‌های این مسجد قدیمی تبدیل به انباری‌هایی پر از وسایل بدون کاربرد و مستعمل شده‌اند. لازم به ذکر است، واقف این مسجد و مدرسهٔ علمیه آن را مسجدالاقصی نامیده است. البته در زبان عموم مردم و همچنین رسانه‌ها اغلب آن را با نام واقفش، مسجد مشیرالسلطنه، می‌شناسند. همچنین به دلیل وجود ساعت قدیمی مسجد بالای ستون کنار خیابان، مردم ساکن محله‌های اطراف، آن را مسجد ساعت نیز می‌خوانند.
مسجد مشیرالسلطنه هنوز پابرجاست و اهالی محل برای نماز و انجام مراسم مذهبی به آنجا مراجعه می‌کنند، اما دیگر خبری از مدرسه نیست و حجره‌های این مسجد قدیمی تبدیل به انباری‌هایی پر از وسایل بدون کاربرد و مستعمل شده‌اند.
فضای بازار ارز و طلا و سکه این روزها با هیجان زیادی همراه است و هر زمان، بازار تحت تاثیر یک خبر، فراز و فرود را تجربه می کند. نمونه آن روز گذشته مشاهده شد و دلار در بازار غیررسمی در یک ساعت 4 تا 5 هزار تومان تومان ریزش داشت. در این میان، حباب سکه در سطحی است که وضعیت پر ریسکی را بر بازار حاکم کرده است.
حدود یک ساعت مانده به مسابقه حساس لیورپول - رئال در آنفیلد، هواداران قهرمان سابق اروپا آرام آرام سکوهای ورزشگاه را پر می‌کنند.
ایرباس ۳۴۰ از جمله بزرگ‌ترین هواپیما‌های تجاری دنیا محسوب می‌شود، اما باد آن را همچون پر کاه تکان می‌دهد. مهارت خلبان بر شرایط بد چوی غلبه کرد و او توانست هواپیمای غول پیکر ایرباس ۳۴۰ را در باد مخالفی که ۹۶ کیلومتر در ساعت سرعت داشت، فرود بیاورد./همشهری آنلاین
وقتی تصمیمی در شرایط اضطراری آلودگی هوا اتخاذ می‌شود، ولی در عمل نمی‌تواند تاثیر قابل توجهی بر بار آلودگی بگذارد قطعا باید تصمیمات سختگیرانه‌تری گرفته شود. بخش قابل توجهی از آلودگی هوای تهران مربوط به منابع ساکن است که در این خصوص استاندار تهران باید هرچه سریعتر دستور برخورد و قطع گاز ادارات و دستگاه‌های دولتی پر مصرف و آن‌هایی که پس از پایان ساعت کاری دستگاه‌های گرمایشی خود را روشن می‌گذارند صادر کند.
در چارچوب سوپرجام فوتبال ایران، استقلال توانست با ارائه نمایشی بهتر از سد نساجی عبور کند و فاتح این جام شود.
به دنبال بی‌توجهی مشترکان بدمصرف آب به اخطارها، آب این دسته از مشترکان از روز یکشنبه ۱۷ مهرماه در ساعاتی از روز قطع خواهد شد.
«ماشین طول عمر» در هر ساعت ده‌ها هزار حیوان یکسان را اسکن می‌کند تا متوجه شود چرا برخی از کرم‌ها بسیار طولانی‌تر از کرم‌های دیگر عمر می‌کنند.
دکتر ابراهیم قادری گفت: تفاوت آنفلوانزا با کرونا در این است که شیوع آنفلوانزا خیلی پر سر و صدا و ناگهانی و با بدن درد شدید، کوفتگی و تب بالا همراه است، اما کرونا خفیف‌تر شروع می‌شود و معمولاً علائم آن بعد از ۲۴ تا ۴۸ ساعت نمایان می‌شود.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریخ وضعیت ترافیکی معابر، گفت: آزادی، کارگر و بزرگراه نواب پر ترافیک هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ