صمد مرفاوی با وجود اینکه سال های سال است وارد عرصه سرمربیگری شده، دوست دارد هم چنان در تیم های تحت هدایت مربی تمرین دهنده باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چهره آشنای فوتبال ایران این روزها در شرکت ملی صنایع مس به عنوان عضو ورزشی حضور یافته و روز گذشته نیز در یک بازی دوستانه دیده شد.
فرزند آیت‌الله مصباح یزدی (ره) در آیین افتتاحیه بیست و هشتمین دوره طرح ولایت گفت: در جریان انقلاب دانشجویانی داشتیم که انقلابی بودند و بسیار پر شور ظاهر شدند و از دیوار سفارتخانه آمریکا بالا رفته و این مرکز جاسوسی را با قاطعیت تسخیر کردند، ولی چند سالی نگذشت که از کار خود توبه کردند و با همان آمریکا دست سازش و دوستی دادند.
تربت حیدریه ـ نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت پرکار و بی ادعای سیزدهم در طول عمر کاری خود اقدامات مهم و خوبی انجام داد که شایسته تبیین و تنویر بیشتر افکار عمومی است.
موز معروف‌ترین میوه انرژی‌زاست که علت این شهرت، به پتاسیم مربوط می‌شود. خوردن موز خیلی زود انرژی در بدن ایجاد می‌کند و از طرفی در پیشگیری از گرفتگی عضلانی و بعضی آسیب‌های ماهیچه‌ای نیز نقش دارد. گنجاندن موز در صبحانه به تامین انرژی طول روز کمک می‌کند و هضم راحتی دارد.
حمید مطهری و رحمان رضایی، اولین تمرین خود به عنوان مربی در تیم ملی را پشت سر گذاشتند.
مدیرعامل جدید باشگاه خیبر خرم‌آباد گفت: بعد از بیست و دو سال کار مداوم در لیگ می‌خواهم کمی استراحت کنم و به دلیل دوستی عمیقی که با مالک باشگاه خیبر دارم به پیشنهاد ایشان جواب مثبت دادم.
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کردند: از اول تشکیل این مجلس بنابر اطلاع، اعتقاد داشتم که این مجلس انقلابی است؛ الان هم بعد از سه سال همین را تکرار می‌کنم.
تیم فوتبال گل‌گهر نتوانسته در بازی‌های گذشته نتایج خوبی کسب کند و برای اعاده حیثیت تمام توانش را برای دیدار روز جمعه به کار خواهد گرفت.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: در پاکدستی وزیر صنعت، معدن و تجارت هیچ تردیدی وجود ندارد و وی وزیری پرکار است.
مشتری‌هایی داشتم و دارم که سال‌ها در محیط‌های مردانه کار کردن، یا در خانواده‌های سنتی، هرگز اجازه انجام این فعالیت رو نداشتن. به همین خاطر واقعا فراموش کرده بودن که یک زن هم می‌تونه با قوی‌بودن و رعایت حد و مرزها، زنانگی داشته باشه و حرکات ورزشی انجام بده. خانم‌های زیادی موقع تمرین‌ها، نمی‌تونستن به سادگی بخندن و بسیار عبوس و افسرده بودن که بعد از ماه‌ها تمرین احساس رهایی و شادی داشتن و تونستن به راحتی لبخند بزنن. همین زنان در محیط خانه تونستن بخندن و شاد باشن.
گزینه هدایت تیم ملی ایران، با پیشنهاد جذابی از آمریکای جنوبی مواجه شده و ممکن است پس از ۱۶ سال کار در قطر با چالش بزرگی رو به رو شود.
شمس آذر قزوین با کسب یک برد پر گل فاصله اش با دیگر رقبا را حفظ و شاید صعود خود را به لیگ برتر قطعی کرد.
گواتر معمولاً در زمان معاینه بالینی و زمانی که بزرگی غده تیرویید در معاینه مشخص باشد، تشخیص داده می‌شود. مهم است که علت گواتر مشخص شود. در قدم اول فعالیت تیرویید شما مورد بررسی قرار می‌گیرد. اینکه آیا تیرویید شما پرکار یا کم‌کار است و هر آزمایش بعدی بستگی به نتایج آزمایشات فعالیت تیرویید دارد.
شاخص کل تا این لحظه از معاملات با ریزش بیش از ۴۸ هزار واحدی کار خود را ادامه داده است.
شاید پر حاشیه‌ترین قسمت از گفت و گوی شب گذشته محمدحسین میثاقی با رئیس هیئت فوتبال تهران، مربوط به حضور خانواده شیرازی در هیئت بود.
برنامه و اسامی داوران هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال اعلام شد.
زمانی که از شخصی که به فوتبال ما خدمت کرده، تشکر می‌کنم و هموطن من، من را مورد هجمه قرار می‌‌دهد، پس چه بهتر که اصلا در فضای مجازی نباشم.
اعتقاد افراطی به یک بازیکن به شدت سرمربی تیم ملی انگلیس را تحت فشار قرار داده است.
در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، دولت این اختیار را به برخی از افراد و دستگاه‌ها داد که نفت بفروشند، اما ایران باری این تجریه ناکام را به دوش کشیده است.حالا باید منتظر بابک زنجانی‌های دیگری باشیم؟
در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، دولت این اختیار را به برخی از افراد و دستگاه‌ها داد که نفت بفروشند، اما ایران باری این تجریه نا کام را به دوش کشیده است.حالا باید منتظر بابک زنجانی های دیگری باشیم؟
خاتم اردکان یک شکست دیگر را متحمل شد و این بار کار را به شهرداری گنبد واگذار کرد.
«حسین توکلی» گفت: راستش را بخواهید از قدیم آلبوم تمبر کوچکی داشتم که خودم تمبرهایش را جمع نکرده بودم، برای همین همان کسی که آن را به من داده بود از من گرفتش. این بود که بعد از مدتی در من انگیزه‌ای ایجاد شد که خودم تمبر جمع کنم. این ماجرا به بیش از ٢٠سال قبل برمی‌گردد. اوایل این کار برایم سرگرم‌کننده بود و جنبه تفریح داشت، اما کم‌کم علاقه‌مند شدم و هدفمند تمبر‌های مختلفی جمع کردم. بعد‌ها هم به جمع‌آوری انواع سکه و برگ حبوبات علاقه‌مند شدم.
مدافع سال‌های گذشته تیم فوتبال سپاهان با انتشار پستی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.
مهاجم اول تیم فوتبال سپاهان مقابل استقلال تمام تلاش خود را برای گلزنی به کار گرفت ولی در این امر موفق نبود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ