یکی از بازیکنان سابق منچسترسیتی درباره روش‌های ویژه پپ گواردیولا در تمرین‌ها صحبت کرده و می‌گوید تمرین‌های تیم‌های پپ سخت‌ترین و پرفشارترین تمرین‌های تاریخ فوتبال هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، هم به جمع منتقدان کاسمیرو اضافه شد و از اریک تن‌هاخ خواست هافبک دیگری به خدمت بگیرد.
باشگاه ملوان رمز و رازهای کیت جدید خود را عنوان کرده است، پیراهنی که به تازگی رونمایی شده است.
توماس توخل اعتراف کرد که در تابستان امسال به دنبال جذب یک مهاجم جدید است.
«کشور افغانستان، دولت بزرگ با هزینه‌های فزاینده ندارد، در ضمن، وام بانکی افغانستان مثل ایران نیست و مانند نظام بانکی ایران درگیر ناترازی فزاینده بانکی نشده است. متاسفانه ساختار نظام بانکی ما که درگیر بنگاه داری هم شده است، موجبات انجماد منابع را ایجاد می‌کند و هرچه انجماد منابع بانکی بالاتر می‌رود، اضافه برداشت بانک‌ها از بانک مرکزی نیز بیشتر می‌شود و خود تبدیل به ابزار تشدید ناترازی بانک‌ها و رشد نقدینگی را فراهم می‌کند.»
خداداد عزیزی در کتاب «تو خداداد عزیزی هستی» از فراز و فرودهای زندگی خود و دلایل ترک زودهنگام تیم ملی پرده برداشته است.
زندگی پر از رازهای عجیب است که شاید هیچ‌گاه اسرار آن فاش نشود. اما به جرات می‌توان گفت که والتر سامرفولد که سه بار در طول زندگی و یک بار پس از مرگ مورد اصابت صاعقه قرار گرفت یکی از بدشانس‌ترین مردم تاریخ بوده است!
رئیس بنیاد تاریخ پژوهی ایران معاصر با بیان اینکه راه امام، اندیشه‌ها و آرمان‌های ایشان برگرفته از قرآن بود، گفت: متأسفانه بسیاری از متولیان امور و متصدیان امر شناختی از امام ندارند.
یکی از رازهای سلامتی و قدرت کریستیانو، لئو مسی و کریم بنزما حتی در 35 سالگی و بالاتر، رژیم غذایی خوب و متفاوت آنهاست. نقطه مشترک رژیم غذایی این سه بازیکن استفاده از یک ماده غذایی خاص است.
یکی از رازهای سلامتی و قدرت کریستیانو، لئو مسی و کریم بنزما حتی در 35 سالگی و بالاتر، رژیم غذایی خوب و متفاوت آنهاست. نقطه مشترک رژیم غذایی این سه بازیکن استفاده از یک ماده غذایی خاص است.
بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران با فراز و فرودهای فنی و غیر فنی بسیار به پایان رسید.
آلیو سیسه، مربی سنگال، از اینکه درگیری سادیو مانه با سانه در رختکن بایرن به بیرون درز کرده، ابراز تاسف کرد.
از آنجایی که سکسکه می‌تواند بی ضرر به نظر برسد، مرموز باقی می‌ماند و به طور شگفت انگیزی مورد مطالعه قرار نمی‌گیرد.
ویدیویی جالب از پپ گواردیولا سرمربی این روزهای تیم لیگ برتری منچسترسیتی ریش پرفسوری روی صحنه نمایش مُد لباس را ببینید.
بارسلونا با پیروزی مقابل رئال مادرید، فاصله‌ با این تیم در صدر جدول لالیگا را به ۱۲ امتیاز افزایش داد.
امیلیانو مارتینز سه سال قبل وعده دریافت دستکش طلایی فوتبال جهان را به خود داده بود و سرانجام توانست این هدف را محقق کند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که فیل فودن الماس این تیم است و به زودی بار دیگر به روزهای اوجش بازخواهد گشت.
یک کارشناس روش‌های افزایش طول عمر افراد را توضیح داد. سن هر فردی وابسته به متغیرهای زیادی است که می‌تواند بر آن تاثیر بگذارد. در ویدئوی زیر یک کارشناس طب سنتی راهکارهایی را که می‌تواند به افزایش طول عمر افراد منجر شود، بیان کرده است.
وحید امیری در پرسپولیس به همان پستی بازگشته که در فوتبال ایران با آن شناخته شد؛ یک مهاجم کاذب که متمایل به چپ بازی می‌کند.
سازه‌های عظیم باستانی در مناطق دورافتاده مثل قطب جنوب، همیشه محل تئوری‌های مختلف بوده‌اند. اهرام مصر یکی از این سازه‌های کم‌نظیر است، ولی باید به این نکته توجه داشت که هنگام ساخت آن‌ها در بیش از ۴ هزار سال قبل مصر غنی‌ترین تمدن کل کره زمین تلقی می‌شد.
پوستر جام جهانی توسط یک هنرمند زن طراحی شده است. "بوثینه المفتاح"، هنرمند زن قطری از پوسترهای جام جهانی که نماد جشن و هواداری فوتبال در سراسر قطر و جهان عرب است رونمایی کرده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به ارلینگ هالند درباره روزهای دشوار پیش‌رو هشدار داد.
سیدحسین حسینی یکی از بهتری بازیکنان تیم‌ملی در دیدار مقابل سنگال بود و با این نمایش خود را به عنوان آلترناتیو علیرضا بیرانوند در جام جهانی مطرح کرد.
هادر در ادامه به این نکته اشاره کرد که از اینکه مهندسان باهوش در دوران پادشاهی آن دوره که می‌توانستند کاملا محیط اطراف خود و دینامیک رود نیل را برای تبدیل غیرممکن‌ها به واقعیت مهار کنند، حیرت زده و متعجب شده است.
در ابتدای فیلم می‌بینیم که رحیم به دیدار حسین در محل کارش که یک بنای تاریخی در کنار صخره‌ای بزرگ است، می‌رود. این بنا با داربست پوشانده شده (که چیزی شبیه به استعاره در این فیلم نبوغ‌آمیز است)؛ پوششی که مجموعه‌ای از نردبان‌ها و پله‌هایی‌‌ست که هم رازهای مرگ و زندگی را می‌پوشانند و هم به آن‌ها دسترسی می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ