اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود پیروزی پر گل در دیدار روز گذشته، اما جواد نکونام همچنان تیمش را نیازمند تقویت می بیند.
وستهم با پیشنهاد بالاتر برای خرید هری مگوایر، کاپیتان برکنار شده منچستریونایتد بازگشت. این تیم همچنین علاقه‌مند است تا برای خرید اسکات مک‌تامینی، هافبک اسکاتلندی یونایتد‌ها هم تلاش کند.
وضعیت دفن بانو دای طوری بود که فضای اطراف پیکره تقریبا فاقد اکسیژن مانده بود و تابوت او نیز پر از مایع مومیایی بود. این وضعیت باعث حفظ جسد در وضعیتی خارق‌العاده شده بود. اعضای بدن او مثل دست و پا‌ها هنوز قابلیت انعطاف داشتند و پوستش همچنان نرم مانده بود.
مرسدس همچنین در نمایشگاه امسال تلاش‌های خود در زمینه تولید خودروهای برقی را به صورت پر رنگی مطرح خواهد کرد. این اولین باری خواهد بود که این شرکت کل مدل‌های برقی فعلی خود را در یک مکان در هر برندی در اختیار دارد. این نمایشگاه همچنین میزبان اولین نمایش جهانی E-Class All-Terrain (کلاس برقی) جدید خواهد بود
در شرایطی که سپاهان با جذب چند بازیکن حسابی در بازار تابستانی سر و صدا ایجاد کرده، اما همچنان این تیم آماده حضور در مسابقات نیست.
کوکوی این کدو را به روش‌های مختلف می‌توان پخت، ولی در این روش به خاطر استفاده از پنیر و همچنین سس تند کنار غذا طعم دیگری از کوکوی کدو را امتحان کنید.
مطالعات نشان می‌دهد مصرف روزانه یک یا ۲ نوشیدنی حاوی شکر باعث افزایش ۲۶ درصدی احتمال خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ می‌شود. از آن‌جا که برخی نوشابه‌های انرژی‌زا را شب برای بیدارماندن و انجام کار‌های باقی‌مانده‌شان می‌نوشند، این مقدار شکر و همچنین کافئین موجود در انرژی‌زا‌ها می‌تواند حسابی دردسرساز باشد و حتی در انگلیس مصرف نوشابه انر‌ژی‌زا به طورکلی برای زنان باردار ممنوع شده است.
راه تیم ملی آلمان برای رستگاری در آستانه مسابقات یورو 2024 همچنان پر از دست انداز است.
رضا میرزایی هم چنان به عنوان بازیکن تعویضی به ترکیب تیم استقلال راه پیدا می کند تا نقش پر رنگ خود را در بازی با گل گهر تکرار کند.
مدیرعامل سازمان عمران مناطق شهرداری تهران گفت: به هیچ عنوان پر کردن گود برج میلاد به صرفه نبود همچنین نمی‌توان این پروژه را به همین شکل رها کنیم.
محمد سعید احدیان: یک زمانی می‌گفتند که به خاطر فیلترینگ مشکلات داریم فیلتر کردیم و چندین ماه هم الان فیلتر بود، فرقی کرد؟ همچنان نرخ ارز را دارند کانال‌های تلگرامی پر قدرت‌تر از قبل بالا پایین می‌کنند، چون ما واتساپ را بستیم و مردم کوچ کردند به تلگرام، برخی به نرم‌افزار‌های داخلی رفتند خداروشکر، اما بخشی هم به تلگرام رفتند و قدرت تلگرام بیشتر شده است.
تیم فوتبال هوادار تهران، سه روز پس از پایان دیدار پر سر و صدا مقابل استقلال همچنان درگیر حواشی این مسابقه جنجالی است.
صمد مرفاوی با وجود اینکه سال های سال است وارد عرصه سرمربیگری شده، دوست دارد هم چنان در تیم های تحت هدایت مربی تمرین دهنده باشد.
سقط جنین در اسپانیا در سال ۱۹۸۵ جرم زدایی شد، سپس در سال ۲۰۱۰ قانونی شد، اما سقط جنین همچنان در این کشور کاتولیک حقی پر از مانع و دشواری است.
سومین تیم پر ستاره هم در مرحله گروهی با جام جهانی خداحافظی کرد تا اینگونه خلق شگفتی هم‌چنان ادامه داشته باشد.
دارو؛ قصه پرغصه این روز‌های مردم از زیر ذره‌بین نمایندگان مجلس پنهان نماند و پای وزیر بهداشت را به صحن علنی باز کرد تا نمایندگان بابت کنترل بازار دارو با او اتمام حجت کنند. همچنین وزیر ارتباطات خبر داد مبنی بر اینکه کسب و کار‌های خرد خانگی پس از پیوستن به شبکه‌های داخلی تا دو سال از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند بود.
دارو؛ قصه پرغصه این روزهای مردم از زیر ذره‌بین نمایندگان مجلس پنهان نماند و پای وزیر بهداشت را به صحن علنی باز کرد تا نمایندگان بابت کنترل بازار دارو با او اتمام حجت کنند، همچنین وزیر ارتباطات خبر داد مبنی بر اینکه کسب و کارهای خرد خانگی پس از پیوستن به شبکه های داخلی تا ۲ سال از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند بود.
دارو؛ قصه پرغصه این روزهای مردم از زیر ذره‌بین نمایندگان مجلس پنهان نماند و پای وزیر بهداشت را به صحن علنی باز کرد تا نمایندگان بابت کنترل بازار دارو با او اتمام حجت کنند، همچنین وزیر ارتباطات خبر داد مبنی بر اینکه کسب و کارهای خرد خانگی پس از پیوستن به شبکه های داخلی تا ۲ سال از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند بود.
فیروز کریمی هم‌چنان غیر قابل پیش بینی در کنفرانس مطبوعاتی شرکت می‌کند و هر لحظه باید در انتظار شنیدن حرف شوکه کننده‌ای از او بود.
ساری- فصل شالیکوبی در مازندران به روزهای آخر و پایانی رسید و با این حال حکایت و دغدغه کشاورزان همچنان باقی و انبارها با محصول دپو پر شده است و وعده های هرساله مسئولان هم راهگشا نیست.
با وجود غیبت کاوانی و گودین، اما اروگوئه همچنان ترکیب پرستاره‌ای را برای بازی با ایران در اختیار دارد.
مس کرمان هرچند در سه بازی بیرون از خانه خود سه شکست را برابر نفت مسجد سلیمان، استقلال تهران و نساجی تجربه کرده است، اما این تیم همچنان در خانه دست خود را برای کسب امتیاز پر می بیند.
معامله گران بازار سهام همسو با آخرین نوسانات بازار ارز و سکه درحالی اخبار برجامی را پیگیری می‌کنند که در این بین سهم‌های به اصطلاح ریالی همچنان پر تقاضا است.
بیات گفت: ایرلاین‌ها همچنان ضمن بی توجهی به افزایش عرضه صندلی پرواز، به دنبال افزایش سقف نرخی بلیط هستند، در واقع این چنین استنباط می‌شود محدودیت عرضه صندلی به دلایل فنی همچون فقدان قطعات، وابستگی ارزی و تحریم و یا غیر فنی و پائین نگاه داشتن میزان عرضه صندلی در فصل تابستان به عنوان دوره زمانی پر تقاضا، نشان از آن دارد که به دنبال ایجاد التهاب تقاضا و نهایتاً فروش بلیط پرواز با حداکثر نرخ تصویب شده هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ