مدیرعامل سازمان عمران مناطق شهرداری تهران گفت: به هیچ عنوان پر کردن گود برج میلاد به صرفه نبود همچنین نمی‌توان این پروژه را به همین شکل رها کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک روزنامه آمریکایی از مخالفت مقامات مصری با درخواست واشنگتن مبنی بر ارسال تسلیحات به اوکراین برای پر کردن انبارهای خالی از سلاح این کشور مقابل روسیه خبر داد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول برای راضی کردن کیلیان امباپه با پدر این ستاره به صورت تلفنی صحبت کرد.
با وجود جدایی چندین مهاجم از اردوی سرمه‌ای پوشان سیرجانی تنها امیر شهیم این روزها در بخش تهاجمی گل‌گهر در دسترس کادر فنی تیم است.
اقلام داخل چمدان نشان می‌دهد که کالا‌های مذکور برای اعمال حج است؛ زیرا در آن لباس احرام، کیسه برای جمع کردن سنگ برای رمی جمرات و دیگر ملزومات مناسک حج وجود دارد که مشخص می‌کند اگر چنین هدیه‌ای هم داده شده باشد برای پیش از عید قربان است.
معاون پیشین محاسبات و پایش عملکرد شورای شهر تهران گفت:‌ چوب حراج زدن به منابع مالی شهر و پر کردن خزانه با تخفیف 40 درصدی یکی از دستاوردهای غیر قابل انکارمدیریت شهری دوره ششم است.
بازسازی نوکمپ و انتقال بارسا به ورزشگاه مونتجوئیک که رفتن به آن مشکلات خاص خود را دارد، باعث شده تا درخواست بلیت از سوی هواداران با کاهش چشمگیری روبه‌رو شود.
هرچه بشقاب شما رنگارنگ‌تر باشد مغذی‌تر نیز خواهد بود. در ادامه نحوه خوردن گسترده‌ترین طیف سبزیجات در تابستان پیش رو را برایتان بیان خواهیم کرد.
یک رسانه فرانسوی می‌گوید پاری سن ژرمن مذاکرات شخصی با ایلکای گوندوگان، کاپیتان منچسترسیتی، را آغاز کرده است.
سرخیو بوسکتس، هافبک ارزشمند بارسا، در پایان فصل این باشگاه را ترک می کند و ژاوی باید به دنبال بهترین گزینه برای جانشینی او باشد.
با کاهش ذخایر تسلیحاتی اروپا در اثر جنگ‌افروزی در اوکراین، بروکسل بودجه بیشتری را به منظور تولید تسلیحات نظامی بیشتر اختصاص داد.
دو تیم مهم شرق آسیا، کره و ژاپن، به سرعت مشغول پر کردن تقویم فیفادی خود در ماه ژوئن هستند.
مشتری‌هایی داشتم و دارم که سال‌ها در محیط‌های مردانه کار کردن، یا در خانواده‌های سنتی، هرگز اجازه انجام این فعالیت رو نداشتن. به همین خاطر واقعا فراموش کرده بودن که یک زن هم می‌تونه با قوی‌بودن و رعایت حد و مرزها، زنانگی داشته باشه و حرکات ورزشی انجام بده. خانم‌های زیادی موقع تمرین‌ها، نمی‌تونستن به سادگی بخندن و بسیار عبوس و افسرده بودن که بعد از ماه‌ها تمرین احساس رهایی و شادی داشتن و تونستن به راحتی لبخند بزنن. همین زنان در محیط خانه تونستن بخندن و شاد باشن.
مسعود ریگی به دلیل محرومیت امکان حضور در مصاف مقابل مس رفسنجان را ندارد.
پیاز‌ها را پوست بگیرید و به اندازه دلخواه خرد کنید. یک ظرف بزرگ را با آب پر کنید و آن را روی اجاق گاز قرار دهید. اجازه دهید آب به جوش بیاید، تقریباً ۱۰ تا ۲۰ دقیقه طول می‌کشد.
ورزش کردن با معده خالی دارای فوایدی است که می‌تواند با فواید تمرینات ورزشی زمانی که قبل از ورزش بدنتان را تغذیه می‌کنید، متفاوت باشد.
حتی در روزی که استقلال نمی‌برد هم ستاره‌ای مثل کوین یامگا نقش خود را در این تیم به خوبی ایفا می‌کند.
بنابر پژوهش‌های تازه، حل کردن معما به تقویت ذهن و سلامتی مغز کمک می‌کند و جلوی ضعیف شدن مهارت‌های شناختی را می‌گیرد.
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم، جمعی از مردم این شهر در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم، جمعی از مردم این شهر در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
زمانی که همه گیری ویروس کرونا به کشورمان رسید و مشخص شد که با بحرانی فراگیر و جهانی مواجهیم و می‌بایست برای جلوگیری از خسارت‌های سنگین آن، محدودیت‌هایی وسیع را در دستور کار قرار دهیم و در این راستا توقف فعالیت حضوری در مدارس و آغاز آموزش مجازی در دستور کار قرار گرفت، به نظر می‌رسید که خیلی زود شاهد شکل گیری تغییراتی فراگیر در حوزه آموزش فراگیر در کشورمان باشیم، اما این گونه نشد.
زننده سه گل از شش گل پرتغال در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی یک رکورد قدیمی را مورد توجه قرار داد.
شهریار افندی‌زاده با اشاره به نقشه راه مصوب برای افزایش ایمنی جاده‌ها گفت: شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز و برطرف کردن آن‌ها با همکاری و کمک استان‌ها منجر به نزولی کردن روند تصادفات خواهد شد.
جلیل رحیمی جهان‌آبادی گفت: کاهش سرعت اینترنت و فیلتر نمودن برخی سایت‌های پر مخاطب فضای مجازی جز آسیب گسترده به اقتصاد دیجیتال و ایجاد مشکلات بیشتر برای کار روزانه مردم حاصلی ندارد.
بسیاری از ناظران، «ناتو» را متهم ردیف اول بحران اوکراین می‌دانند که برای پر کردن شکاف‌های درونی ائتلاف و یافتن بهانه برای گسترش، خلق شد اما اینکه چرا نوبت به تایوان رسیده، جای بررسی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ