شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی طی اطلاعیه‌ای شرایط جدید ثبت درخواست و پیگیری کارت هوشمند سوخت وسایل نقلیه نوشماره و نوپلاک را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق مصوبه سازمان لیگ بسکتبال، به خدمت گرفتن بازیکن خارجی برای فصل جدید رقابت های لیگ برتر با شرایطی ویژه خواهد بود.
با اجرای قانون جدید تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری، اشخاص قبل از طرح شکایت در دیوان باید خواسته خود را به دستگاه مربوطه ارائه دهند.
وزارت بهداشت عربستان سعودی اعلام کرد، کسانی که قصد ادای مناسک حج امسال را دارند، باید واکسن‌های مننژیت، آنفولانزای فصلی و دُزهای جدید واکسن‌های ویروس کرونا را دریافت کنند.
مهدی تاج می‌گوید پرسپولیس با پرداخت مطالبات رادوشویچ مشکل خاصی برای دریافت مجوز حرفه‌ای نخواهد داشت.
قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب وزنه گفت: با وجود این که شانس کسب مدال طلای بازیهای پارالمپیک پاریس هستم، اما برای کسب مجوز جهت شرکت در مسابقات جهانی پاریس و بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین باید در انتخابی تیم ملی دوومیدانی شرکت کنم.
بورس برای این که بتواند وضعیت متفاوت از دو هفته اخیر را تجربه کند باید با ورود پول جدید همراه شود.
طبق تصمیم جدید بانک‌مرکزی؛ برای مسافرت‌های زمینی ۳۰۰ یورو و مسافرت‌های هوایی ۵۰۰ یورو اختصاص داده شده است.
هفته آینده بورس کالا در کنار خودروهایی مانند فیدلیتی، کامیونت فورس، کامیون کشنده امپاور و کامیون کشنده فاو برای نخستین مرتبه میزبان خودروی ریسپکت نیز خواهد بود و هرکدام از این خودروها شرایط متفاوتی برای عرضه دارند.
در کنار تمام هیاهوهای رسانه‌ای پیرامون جدایی جرارد پیکه و شکیرا، کلارا چیا یکی از شخصیت‌های اصلی داستان بوده است.
روز گذشته برخی ها براساس برداشتی که از مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی داشتند، ادعا کردند که براساس این مصوبه همه زنان برای خروج از کشور باید از «سرپرست» خود کسب اجازه کنند، درحالی که این برداشت بر اساس انچه که از مصوبه منتشر شده خلاف واقع بوده است
روز گذشته برخیها براساس برداشتی که از مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی داشتند، ادعا کردند که براساس این مصوبه همه زنان برای خروج از کشور باید از «سرپرست» خود کسب اجازه کنند، درحالی که این برداشت بر اساس انچه که از مصوبه منتشر شده خلاف واقع بوده است
بیمه قسطی خودرو بدون نیاز به ضمانت از تازه­ ترین خدمات آیتول است که روی بیمه‌های شخص ثالث و بدنه خودرو ارائه می‌شود.
واکنش ترنت الکساندر آرنولد به دستور تعویضش که از طرف یورگن کلوپ صادر شده بود نشان می‌دهد ناکامی لیورپول در فصل جاری روابط درون رختکن را هم دچار تنش کرده است.
محتشمی پور با بیان اینکه در حال حاضر نوسازی تاکسی فرسوده صرفا مبتنی بر خودروی سمند سورن است که قیمت نهایی آن ۲۷۳ میلیون تومان اعلام شده و رشد ۱۰۰ میلیونی نسبت به قیمت سمند در سال گذشته داشته است، گفت: افزایش ارزش اسقاط تاکسی فرسوده در راستای کمک به معیشت رانندگان تاکسی و کم کردن فاصله میان قیمت خودروی قدیم و جدید است.
رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره عوامل موثر در بروز تصادفات،برخی قوانین نیاز به بازنگری با شرایط جدید دارد
طبق شرایط جدید، اولویت حق استفاده از قبر‌ها در قطعات قدیمی به افرادی واگذار می‌شود که یکی از بستگان درجه یک متقاضی، در آن قطعات مزار داشته باشد. همچنین برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده در این بخش، به هر کدملی صرفا یک پلاک قبر واگذار می‌شود و شرایط انتقال سند قبر به دیگران نیز برداشته شده است.
طبق شرایط جدید، اولویت حق استفاده از قبر‌ها در قطعات قدیمی به افرادی واگذار می‌شود که یکی از بستگان درجه یک متقاضی، در آن قطعات مزار داشته باشد. همچنین برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده در این بخش، به هر کدملی صرفا یک پلاک قبر واگذار می‌شود و شرایط انتقال سند قبر به دیگران نیز برداشته شده است.
رامین رضاییان مدافع راست تیم ملی ایران در جام جهانی پست تازه‌ای در اینستاگرام منتشر کرده است.
پس از ثبت رکورد فروش در ماه گذشته، شرایط فروش ویژه پیکاپ فوتون دیزلی توسط ایران خودرو دیزل برای این ماه اعلام شد.
سازمان هواپیمایی کشوری شرایط جدید پروازهای اربعین شامل بازه زمانی ۱۵ تا ۳۰ شهریور و ممنوعیت فروش بلیت چارتری را به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ کرد.
«تاکید ایرانی ها بر دریافت تضمین از طرف آمریکایی کاملا جدی است. شاید یک دلیل اصلی این مساله این باشد که ایرانی ها نیم‌نگاهی به انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا دارند و احتمال بازگشت مجدد ترامپ به کاخ سفید را کم ارزیابی نمی کنند. موضوعی که اگر رنگ واقعیت به خود بگیرد عملا موجب خواهد داشت تا توافق احتمالی که در شرایط کنونی حاصل می شود، عمری بیش از دو یا نهایت سه سال نداشته باشد. از این رو، ایرانی ها سعی دارند تا مزایا و منافعی را که از توافق برجام می برند، تا جای ممکن به حداکثر برسانند.»
سخنگوی کمیسیون شوراها از تعیین شرایط عمومی جدید نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
مهریه عندالمطالبه است؛ یعنی به محض انعقاد عقد نکاح زوجه مالک مهریه می‌شود. در صورت بطلان نکاح یا فسخ آن از طرف مرد یا زن مهریه به زن تعلق نمی‌گیرد.
حق پخش تلویزیونی برای فوتبال ایران به بحرانی جدی تبدیل شده است. در شرایطی که بسیاری از باشگاه‌های ایرانی به‌ویژه دو باشگاه مطرح استقلال و پرسپولیس، سال‌های زیادی است با مشکلات اقتصادی و بدهی‌های سرسام‌آور مواجه هستند، مطالباتشان برای دریافت حق پخش تلویزیونی به مشکل برخورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ