محتشمی پور با بیان اینکه در حال حاضر نوسازی تاکسی فرسوده صرفا مبتنی بر خودروی سمند سورن است که قیمت نهایی آن ۲۷۳ میلیون تومان اعلام شده و رشد ۱۰۰ میلیونی نسبت به قیمت سمند در سال گذشته داشته است، گفت: افزایش ارزش اسقاط تاکسی فرسوده در راستای کمک به معیشت رانندگان تاکسی و کم کردن فاصله میان قیمت خودروی قدیم و جدید است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده دائم کره شمالی در سازمان ملل متحد با انتقاد شدید از تحرکات نظامی آمریکا در شبه جزیره کره، اعلام کرد که واشنگتن با استقرار تسلیحات اتمی جدید در کره جنوبی شرایط را به سمت تنش می‌برد.
گمرک ایران در فراخوانی ضوابط و شرایط جدید را برای شرکت های متقاضی تسهیلات فعالان اقتصادی برگزیده گمرکی (AEO) اعلام کرد.
به گفته تیری برتون کمیسیونر امور بازارهای داخلی اتحادیه اروپا، گوگل، آمازون، اپل، متا و مایکروسافت اعلام کرده اند تحت قانون فناوری جدید منطقه واجد شرایط دروازه بانی اینترنت هستند.
رده‌بندی جدید اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز حکایت از شرایط متفاوت برادران عالمیان دارد.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی طی اطلاعیه‌ای شرایط جدید ثبت درخواست و پیگیری کارت هوشمند سوخت وسایل نقلیه نوشماره و نوپلاک را اعلام کرد.
مربیان خارجی پرسپولیس در اعلام نظری مشترک حاضر به تمدید قرارداد مالی خود به ریال نیستند.
وزارت بهداشت عربستان سعودی اعلام کرد، کسانی که قصد ادای مناسک حج امسال را دارند، باید واکسن‌های مننژیت، آنفولانزای فصلی و دُزهای جدید واکسن‌های ویروس کرونا را دریافت کنند.
معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح طی اطلاعیه‌ای جزئیاتی از شرایط جدید معافیت دوره ضرورت را اعلام کرد.
قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب وزنه گفت: با وجود این که شانس کسب مدال طلای بازیهای پارالمپیک پاریس هستم، اما برای کسب مجوز جهت شرکت در مسابقات جهانی پاریس و بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین باید در انتخابی تیم ملی دوومیدانی شرکت کنم.
با آغاز سال جدید، مشاهدات میدانی از صرافی‌ها نشان از تغییراتی در سازوکار عرضه ارز با در نظر گرفتن کارت ملی به متقاضیان دارد. در این میان، با دستور رئیس کل بانک مرکزی، نرخ تسعیر ارز برای خوراک پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌ها نیز معادل هر دلار ۲۸۵۰۰ تومان اعلام شد.
فدراسیون فوتبال شرایط انتخاب نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را اعلام کرد که براساس تصمیم جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت خواهد گرفت.
یک روزنامه بلژیکی شرایط امیرحسین حسین‌زاده بازیکن ایرانی تیم شارلوا را تشریح و اعلام کرد که این بازیکن در دوره سخت سازگاری و هماهنگی با یک فرهنگ جدید به سر می‌برد.
بورس کالا در نامه‌ای جداگانه شرایط جدید خودروهای عرضه شده طی روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن را ابلاغ کرد.
بیمه قسطی خودرو بدون نیاز به ضمانت از تازه­ ترین خدمات آیتول است که روی بیمه‌های شخص ثالث و بدنه خودرو ارائه می‌شود.
با واریز ۹ مرحله یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار، به نظر می‌رسد عزم دولت برای اجرای وعده کالابرگ جدی شده است، تا جایی که وزیر رفاه اعلام کرد: سرپرستان خانوار با یک کد دستوری می‌توانند میزان اعتبار خود را مشاهده و به هر مقداری که ضرورت دانستند، خرید کنند.
با واریز ۹ مرحله یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار، به نظر می‌رسد عزم دولت برای اجرای وعده کالابرگ جدی شده است. تا جاییکه وزیر رفاه اعلام کرده است: سرپرستان خانوار با یک کد دستوری می‌توانند میزان اعتبار خود را مشاهده و به هر مقداری که ضرورت دانستند، خرید کنند.
فدراسیون جهانی تکواندو برخی شرایط حضور در مسابقات مختلف از جمله کسب سهمیه المپیک پاریس از طریق سیستم رنگینگ گرند اسلم را اعلام کرد.
پس از ثبت رکورد فروش در ماه گذشته، شرایط فروش ویژه پیکاپ فوتون دیزلی توسط ایران خودرو دیزل برای این ماه اعلام شد.
طالبان به تازگی قوانین جدیدی ایجاد کرده و اعلام کرده که دانشجویان زن اجازه تحصیل در بسیاری از رشته‌های دانشگاهی را ندارند. این شرایط جدید سبب شده ناراحتی دانشجویان زن از این قوانین، مجددا افزایش یابد.
بورس کالا شرایط چگونگی خرید لاماری ایما را که قرار است روز نخست آبان روی تابلو عرضه شود، اعلام کرد. همچنین اطلاعیه جدید دیگری نیز در زمینه شرایط جدید خرید وانت کارا که قرار است ۲ آبان عرضه شود، منتشر شد.
منابع لبنانی اعلام کردند که نجیب میقاتی نخست وزیر مکلف به تشکیل دولت جدید در لبنان در شرایط فعلی روبروی دو راهی تشکیل کابینه و یا کناره گیری از نخست وزیری قرار گرفته است.
بهمن دیزل شرایط فروش نقدی برای 6 محصول خود را اعلام کرد. شرکت بهمن دیزل در راستای پاسخ به نیاز بازار طرح جدید فروش محصولات خود را اجرا می کند.
رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری ۱۴ بدهکار بانکی و ۱۱ دلال ارزی خبر داد و گفت: ۳۷ فراری مالیاتی با رقم ۹۰۰ میلیارد تومان شناسایی و دستگیر شدند.
بیات گفت: هرچند در کلیت دلاری کردن قیمت‌ها پرواز‌ها برای خارجی‌ها کار درستی انجام شده، زیرا ضرورتی نداشته که به آن‌ها از یارانه مردم چیزی داده شود، اما نحوه محاسبه قیمت بلیط برای اتباع خارجی که در پرواز‌های زیر یک ساعت ۱۰۰ دلار و در پرواز‌های بالای ۱ ساعت ۱۵۰ دلار تعیین شده، به نظر می‌رسد که این مسئله غیر کارشناسی بوده و بهای اینچنینی بسیار زیاد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ