در کنار تمام هیاهوهای رسانه‌ای پیرامون جدایی جرارد پیکه و شکیرا، کلارا چیا یکی از شخصیت‌های اصلی داستان بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط دهه شصتی‌ها باید برنامه ویژه‌ای برای آنان داشته باشیم و امیدواریم این تسهیلات به متولدین دهه‌های دیگر و شهر‌ها گسترش یابد.
نخستین تمرین تیم ملی با حضور ۲۳ بازیکن در کمپ تیم‌های ملی انجام شد.
اعضای یگان نیرو‌های ویژه دریایی سپاه از نخبگان نظامی ایران هستند که گلچینی از تمام نیرو‌های سپاه هستند. افراد این نیرو قابلیت مقابله و هجوم از راه دریا، خشکی و هوا را دارند. یعنی هر نیرو مواردی از قبیل: غواصی، چتربازی، زندگی در شرایط سخت، کار در ارتفاع، بقاع، انواع تیراندازی، تصرف ساحل، تسخیر شناور، رهایی گروگان و ... را آموزش می‌بینند.
پرسپولیس در هفته‌های اخیر شرایط ویژه‌ای را تجربه کرده اما به خوبی از پس آن برآمده است‌.
چهار تیم گزینه سقوط در لیگ دسته اول شرایط سخت و حساسی را طی بازی‌های باقیمانده دنبال می‌کنند و امیدوارند سازمان لیگ نظارت ویژه‌ای را طی این دیدارها دنبال کند.
دارنده مدال های طلای جهان و المپیک گفت: کیانوش رستمی با توجه به شرایط سنی که دارد مقداری از شرایط ویژه‌ای برخوردار است.
فصل سرما به سبب پرخوری و کم تحرکی شرایط دفع کامل سموم را از بدن ضعیف می‌سازد به همین دلیل فصل بهار فرصتی عالی برای پاکسازی بدن می‌باشد.
9 بازیکن پرسپولیس در آستانه محرومیت قرار دارند و باید دید شرایط برای این تیم در جدال مقابل ملوان به چه شکل پیش خواهد رفت.
تصاویر منتشر شده از آموزش نیروی ویژه ضدتروریسم ایران در شرایط سخت کوهستانی را ببینید. منبع: خبرگزاری میزان
تصاویر منتشر شده از آموزش نیروی ویژه ضدتروریسم ایران در شرایط سخت کوهستانی را ببینید. منبع: خبرگزاری میزان
صمد مرفاوی که برنامه ویژه ای برای تیمش در نظر گرفته تا در مسابقات جام ملت‌های جوانان موفق به کسب نتیجه شوند، امروز یک برتری یکطرفه را مقابل تیم پاس تجربه کردند.
معاون سازمان حمایت در نامه ای به رئیس اتاق اصناف ایران خواستار نظارت ویژه بر فعالیت واحدهای صنفی برگزار کننده فروش فوق العاده و حراج در هفته‌های پایانی سال شد.
نیرو‌های ویژه به افرادی گفته‌ می‌شود که در آموزش‌های نظامی عمومی و تخصصی، شاخص‌ بوده، و در عملیات‌های خاص، حضور می‌یابند. این نیرو‌ها در قالب تیپ‌های واکنش‌سریع در همه‌ی ارتش‌های دنیا سازمان‌دهی و تجهیز می‌شوند و با توجه به شرایط اقلیمی و وضعیت‌های خاص فرامنطقه‌ای، به صورت راهبردی اجرای عملیات می‌کنند. تیپ ۶۵ نیرو‌های ویژه واکنش سریع، مشهور به نوهد (نیرو‌های ویژه هوابرد) یا تیپ کلاه‌سبزها، از قدیمی‌ترین تیپ‌های ویژه در نیروی زمینی ارتش است. در این گزارش آشنایی با انواع برف و بهمن شناسی، آشنایی با ابزار جستجو و نجات دربرف، آشنایی صحیح از میله سونداژ در جستجو و نجات، تیراندازی دربرف با اسکی پرحرکت، انواع سرمازدگی، نحوه تهیه پناهگاه‌های برفی، اجرای راهپیمایی بردمتوسط و بررسی وضعیت محیط درشب، شناسایی منطقه کمپ چریکی و ایجادکمپ چریکی، آموزش اسکی.
در حال حاضر شاخص آلودگی هوای تهران عدد ۱۱۹ را نشان می‌دهد، اما کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران تشکیل جلسه داده و حتی تصمیماتی ویژه هم اتخاذ کرده است؛ تشکیل جلسه در شرایطی که بر اساس تعاریف، شاخص در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» قرار دارد نه «ناسالم» برای عموم مردم!
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه این شرایط بهترین آماده سازی برای تیمش در آستانه جام جهانی قطر نیست، گفت: با نیکاراگوئه بازی می‌کنیم تا ریتم خودمان را حفظ کنیم.
تیم ملی فوتبال ایران در فاصله کمتر از یک ماه تا برگزاری اولین بازی خود در جام‌جهانی شرایط سختی را تجربه می‌کند اما امیدوار است در سه دیدار مرحله مقدماتی نتایج قابل قبولی کسب کند.
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: تا پایان سال تسهیلات برای کسانی که شرایط را داشته اند به طور کامل پرداخت می‌شود.
چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی و قهرمانی جهان در سال 2023 اعلام شد.
در آستانه سال تحصیلی جدید، برخی مسائل موجب شده که موعد آغاز به کار مدارس و دانشگاه‌ها برای بسیاری سوال برانگیز شود؛ سوالی که به دلیل شرایط خاص این روزها و تعطیلات واقع شده در هفته اول مهرماه در تقویم رسمی کشور، پررنگ تر شده و مسئولان را وادار به تصمیماتی ویژه و ابلاغ آنها در اطلاعیه‌هایی کرده است.
در آستانه سال تحصیلی جدید، برخی مسائل موجب شده که موعد آغاز به کار مدارس و دانشگاه‌ها برای بسیاری سوال برانگیز شود. سوالی که به دلیل شرایط خاص این روزها و تعطیلات واقع شده در هفته اول مهرماه در تقویم رسمی کشور، پررنگ تر شده و مسئولان را وادار به اتخاذ تصمیماتی ویژه و ابلاغ آنها در اطلاعیه‌های کرده است.
لیگ برتر در شرایطی نخستین تعطیلات خود را تجربه خواهد کرد که سرخپوشان پرسپولیس با پیروزی سخت برابر نفت به صدرنشینی خود ادامه دادند. استقلال و گل گهر به صدر چسبیدند اما سپاهان فاصله گرفت.
فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از افزایش مراکز ارائه خدمات مربوط به گذرنامه خبرداد و آدرس و شرایط بهره‌مندی از این خدمات را تشریح کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس برای کسب نخستین برد خود در فصل بیست و دوم لیگ برتر باید از سد گربه سیاه چند سال اخیرش بگذرد.
مدودف گفت: روسیه در حال انجام یک عملیات نظامی ویژه در اوکراین است و به دنبال دستیابی به صلح با شرایط خود است نه با شرایطی که شرکای بین المللی سابق ما به دنبال آن هستند. آن‌ها دنبال شکست ارتش روسیه هستند تا شرایط خود را به ما تحمیل کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ