طبق مصوبه سازمان لیگ بسکتبال، به خدمت گرفتن بازیکن خارجی برای فصل جدید رقابت های لیگ برتر با شرایطی ویژه خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان لیگ از شرایط بازی امروز تراکتور و پرسپولیس در تبریز ابراز رضایت کرد.
سرپرست سازمان لیگ می‌گوید تمام استادیوم‌ها باید شرایط را برای حضور بانوان‌ مهیا کنند.
سرپرست شرکت توسعه و تجهیز معتقد است استادیوم آزادی شرایط نامطلوبی ندارد و در حال احیا است.
دبیر سازمان لیگ بسکتبال در مورد آخرین وضعیت و شرایط برگزاری لیگ برتر و نقل و انتقالات آن توضیحاتی را ارائه کرد.
سرپرست سازمان لیگ بسکتبال ایران گفت: پیگیر مشکلات تیم آویژه مشهد هستیم و ورود لیموندیس به لیگ هم نیازمند برخی شرایط است.
سازمان لیگ فوتبال در نامه ای به رییس فدراسیون خواستار بررسی شرایط در خصوص عقد قرارداد این سازمان با یک شرکت IPTV خارجی است.
عنایتی اظهار داشت: مطمئن باشید که من و همکارانم تمام توانمان را به کار می‌گیریم تا ان‌شاءالله بتوانیم در این دوره شرایط خوبی را داشته باشیم و با اتفاقاتی که افتاده و قول‌هایی که دوستان در سازمان لیگ، فدراسیون و وزارت ورزش به ما دادند، ان‌شاءالله بتوانیم در کنار هم کار‌های بزرگی انجام دهیم.
مسئولان سازمان لیگ در صدد هستند جشن قهرمانی حذفی با شرایط بهتری نسبت به لیگ برتر برگزار شود.
چهار تیم گزینه سقوط در لیگ دسته اول شرایط سخت و حساسی را طی بازی‌های باقیمانده دنبال می‌کنند و امیدوارند سازمان لیگ نظارت ویژه‌ای را طی این دیدارها دنبال کند.
در شرایطی که جنگ باشگاه استقلال و سازمان لیگ بر سر محل برگزاری بازی پرسپولیس - پیکان اوج گرفته است، سرپرست استقلال سازمان لیگ را به «رنگی بودن» متهم کرد!
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به بررسی برنامه‌های لیگ و تیم ملی در نشست با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ گفت: اگر شرایط فراهم شود برای اولین بار برنامه یکساله می دهیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به بررسی برنامه‌های لیگ و تیم ملی در نشست با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ گفت: اگر شرایط فراهم شود برای اولین بار برنامه یکساله می دهیم.
سازمان لیگ فوتبال بنا به شرایط بازی‌ها از میان چند ورزشگاه ،‌میزبان فینال جام حذفی را انتخاب خواهد کرد.
سازمان لیگ با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که هفته بعدی لیگ برتر با رعایت چند مصوبه، با حضور تماشاگران برگزار می شود.
سازمان لیگ فدراسیون کشتی شرایط مالی ویژه ای را برای حضور نمایندگان ایران در مسابقات جام باشگاه‌های جهان در نظر گرفته است.
به نظر می‌رسد عزم سازمان لیگ برای برگزاری بازی معوقه لیگ برتر جزم است و برف مانع آن نمی‌شود.
برخی از تیم های لیگ برتری به برگزاری بازی ها در این شرایط آب و هوایی معترض هستند و می گویند سازمان لیگ تنها هدفش برگزاری بازی ها است و به سلامت بازیکنان اهمیت نمی دهد.
دو تیم هوادار و نساجی منتظر اعلام سازمان لیگ برای برگزاری این مسابقه هستند.
در آستانه فصل جدید رقابت‌های باشگاهی بسکتبال، رئیس سازمان لیگ از شرایط کلی برای آغاز این فصل ابراز رضایت کرد اما گفت: شرایط برخی سالن‌ها کاملا ایده‌آل نیست که آنهم از دست ما خارج است.
سازمان لیگ اعلام کرد که دیدار تیم‌های ملوان و فولاد امروز برگزار نخواهد شد.
سازمان لیگ اعلام کرد که دیدار تیمهای ملوان و فولاد امروز برگزار نخواهد شد.
از جمله حواشی مربوط به بازی استقلال و مس کرمان شرایطی بود که تماشاگران خانم استقلالی در ارتباط با بردن بطری آب به درون استادیوم از آن آگاهی نداشتند و به دردسر افتادند.
رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: ما هنوز وارد پروژه بازطراحی ورزشگاه‌ها نشدیم پس نیاز داریم ابتدا کار را به صورت جدی آغاز کنیم. سپس مسائل دیگری را از جمله بحث‌های اقلیمی، نحوه پذیرش بانوان و مکان ورزشگاه‌ها و ... را در سطح کلان بررسی کنیم، پس از آن شاید تمامی ورزشگاه‌ها شرایط حضور بانوان را داشته باشند.
سرپرست تیم فوتبال استقلال به انتقاد از تصمیم سازمان لیگ برتر در مورد حضور تماشاگران در هفته دوم لیگ پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ