روز گذشته برخیها براساس برداشتی که از مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی داشتند، ادعا کردند که براساس این مصوبه همه زنان برای خروج از کشور باید از «سرپرست» خود کسب اجازه کنند، درحالی که این برداشت بر اساس انچه که از مصوبه منتشر شده خلاف واقع بوده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس‌جمهور مصوبه هیات وزیران درباره تعیین نرخ خوراک گاز پتروشیمی ها را مغایر با قانون دانست.
مصوبه رفع محدودیت از کارتهای بازرگانی صادرکنندگان سال ۱۴۰۱ به منظور ایفای تعهد ارزی از محل صادرات خود در قبال اخذ تعهدنامه محضری با آئین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات مغایر است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: طبق مصوبه این کمیسیون، سازمان برنامه و بودجه مکلف به تایید صلاحیت موسسات و شرکت‌های تسهیل‌گر ارائه‌دهنده خدمات توسعه کسب‌وکار شد.
مصوبه جدید کارگروه بازگشت ارز حاصل از صادرات ابلاغ شد که طبق آن صادرکنندگان می‌توانند تا پایان تیر با تعهد محضری، به روش واردات در مقابل صادرات رفع تعهد ارزی کنند.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام : قرار نیست همه کسری نیاز داخل از محل واردات تامین شود. همانگونه که در مورد واردات دارو و تجهیزات پزشکی، اختیار به دولت داده شده است، در مورد خودرو هم می‌توان اختیار را به دولت داد. مجمع در خصوص واردات خودرو نظر مساعد داد، در این مورد هم می‌تواند موافقت کند.
به این ترتیب اگر آمریکا به تمامی نفرات اصلی تیم ایران تا زمان پرواز از فرانکفورت به این کشور (یکشنبه 11 تیر) ویزا ندهد، نتیجه بازی‌های ایران در رده‌بندی جهانی نیز تاثیر نخواهد داشت.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: امروز ایرادات شورای نگهبان و هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به مصوبه مجلس درباره برگزاری انتخابات تناسبی در تهران را مرتفع کردیم.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس برای ساماندهی تعطیلات رسمی کشور بدون اشکال به نظر می‌رسد.
بازدید سرزده رئیس قوه قضائیه از بنادر استان مازندران، بار دیگر موضوع کالاهای رسوبی را در رسانه‌ها برجسته کرد درحالیکه دولت پیش از این برای تعیین تکلیف کالاهای رسوبی مصوبه داشت.
مصوبه خدمت وظیفه روحانیون در آموزش و پرورش ابلاغ شد و داشتن جواز تلبس الزامی است.
طبق اعلام نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال، دستورالعمل مصوب نقل ‌و انتقالات هیچ گونه تغییری پیدا نمی‌کند.
‌طرح افزایش سهمیه جذب بازیکن خارجی برای حضور در لیگ برتر فوتبال ایران رسما مصوب و اجرائی شد.
هزینه‌کرد اشخاص حقوقی برای تولید و انتشار محتواهای فرهنگی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری ایران به زبان‌های خارجی و ساخت فرهنگسرا، به‌صورت کامل به‌عنوان هزینه‌های قابل قبول مالیاتی تلقی می‌شود.
معاون سازمان حمایت گفت: مصوبه شورای رقابت درباره قیمت خودروها که باید از طریق معاونت حمل و نقل وزارت صمت به خودروسازها ابلاغ می‌شد هنوز ابلاغ نشده است.
هیات عمومی دیوان عدالت اداری مصوبه دورکاری و تعطیلی روزهای پنجشنبه کارکنان زن شاغل در ادارات دارای فرزند زیر ۷ سال یا دوره ابتدایی را باطل نکرد.
مونتانا به اولین ایالت آمریکا مبدل شده که دسترسی به برنامه شبکه اجتماعی جنجالی تیک تاک را مسدود می‌کند. این کار بر مبنای مصوبه مجلس محلی این ایالت صورت می‌گیرد.
معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه مربوط به تعیین کمک هزینه مسکن کارگران مشمول قانون کار در سال ۱۴۰۲ را ابلاغ کرد.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: طبق مصوبه این کمیسیون، ثبت نام داوطلبانی که تجربه سه دوره نمایندگی را در کارنامه خود دارند، در انتخابات مجلس ممنوع شد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه گفت: واردات خودروهای کارکرده در کمیسیون تلفیق و جلسه علنی علنی مجلس تصویب شد، شورای نگهبان هم ایراد نگرفت اما هیئت نظارت مجمع تشخیص مصلحت به آن ایراد گرفت.
شب گذشته برنامه فوتبال برتر مصوبه ای را رونمایی کرد که بر اساس آن خزانه دار فدراسیون فوتبال به سبب پیروزی تیم ملی در برابر ولز در جام جهانی 20 هزار دلار پاداش دریافت کرد.
روز گذشته برخی ها براساس برداشتی که از مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی داشتند، ادعا کردند که براساس این مصوبه همه زنان برای خروج از کشور باید از «سرپرست» خود کسب اجازه کنند، درحالی که این برداشت بر اساس انچه که از مصوبه منتشر شده خلاف واقع بوده است
مصباحی مقدم گفت: هیات عالی نظارت می خواهد از کمیسیون های مجمع تشخیص برای تقویت کار خود کمک بگیرد و آنچه که نهایتا اهمیت پیدا می کند اظهار نظر عالی نظارت است نه اظهار نظر کمیسیون های مجمع تشخیص مصلحت نظام.
منابع فلسطینی شامگاه دوشنبه از درگیری بین فلسطینی ها و نظامیان صهیونیست در جنین خبر دادند.
مجمع تشخیص مصلحت نظام، مصوبه مجلس را در خصوص «عدم صلاحیت دیوان عدالت در رسیدگی به مصوبات شورای عالی انقلاب و شورای عالی فضای مجازی» تایید نکرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ