با اجرای قانون جدید تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری، اشخاص قبل از طرح شکایت در دیوان باید خواسته خود را به دستگاه مربوطه ارائه دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی طی اطلاعیه‌ای شرایط جدید ثبت درخواست و پیگیری کارت هوشمند سوخت وسایل نقلیه نوشماره و نوپلاک را اعلام کرد.
طبق مصوبه سازمان لیگ بسکتبال، به خدمت گرفتن بازیکن خارجی برای فصل جدید رقابت های لیگ برتر با شرایطی ویژه خواهد بود.
یکی از جذاب‌ترین کار‌هایی که می‌توان با گلکسی S ۲۳ اولترا انجام داد، عکاسی از آسمان شب است. سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی دوربین اصلی این گوشی می‌تواند در شرایط مناسب، کهکشان راه شیری را نیز ثبت کند؛ کاری که پیش از این تنها از دوربین‌های حرفه‌ای برمی‌آمد. ثبت رد ستارگان با دوربین حرفه‌ای نیز کار طاقت‌فرسایی است، اما با حالت جدید استرو هایپرلپس در گلکسی اس ۲۳ اولترا می‌توانید بدون هیچ دانش فنی ویدیو‌های نفس‌گیری از حرکت ستاره‌ها را در آسمان به تصویر بکشید.
مهدی تاج می‌گوید پرسپولیس با پرداخت مطالبات رادوشویچ مشکل خاصی برای دریافت مجوز حرفه‌ای نخواهد داشت.
قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب وزنه گفت: با وجود این که شانس کسب مدال طلای بازیهای پارالمپیک پاریس هستم، اما برای کسب مجوز جهت شرکت در مسابقات جهانی پاریس و بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین باید در انتخابی تیم ملی دوومیدانی شرکت کنم.
هنگامی که کاربران پلتفرم ایمیلِ «گوگل جی میل»، ثبت نام می‌کنند، با شرایط و خط مشی‌های آن نیز موافقت می‌کنند.
بورس برای این که بتواند وضعیت متفاوت از دو هفته اخیر را تجربه کند باید با ورود پول جدید همراه شود.
هفته آینده بورس کالا در کنار خودروهایی مانند فیدلیتی، کامیونت فورس، کامیون کشنده امپاور و کامیون کشنده فاو برای نخستین مرتبه میزبان خودروی ریسپکت نیز خواهد بود و هرکدام از این خودروها شرایط متفاوتی برای عرضه دارند.
در کنار تمام هیاهوهای رسانه‌ای پیرامون جدایی جرارد پیکه و شکیرا، کلارا چیا یکی از شخصیت‌های اصلی داستان بوده است.
روز گذشته برخی ها براساس برداشتی که از مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی داشتند، ادعا کردند که براساس این مصوبه همه زنان برای خروج از کشور باید از «سرپرست» خود کسب اجازه کنند، درحالی که این برداشت بر اساس انچه که از مصوبه منتشر شده خلاف واقع بوده است
روز گذشته برخیها براساس برداشتی که از مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی داشتند، ادعا کردند که براساس این مصوبه همه زنان برای خروج از کشور باید از «سرپرست» خود کسب اجازه کنند، درحالی که این برداشت بر اساس انچه که از مصوبه منتشر شده خلاف واقع بوده است
بیمه قسطی خودرو بدون نیاز به ضمانت از تازه­ ترین خدمات آیتول است که روی بیمه‌های شخص ثالث و بدنه خودرو ارائه می‌شود.
محتشمی پور با بیان اینکه در حال حاضر نوسازی تاکسی فرسوده صرفا مبتنی بر خودروی سمند سورن است که قیمت نهایی آن ۲۷۳ میلیون تومان اعلام شده و رشد ۱۰۰ میلیونی نسبت به قیمت سمند در سال گذشته داشته است، گفت: افزایش ارزش اسقاط تاکسی فرسوده در راستای کمک به معیشت رانندگان تاکسی و کم کردن فاصله میان قیمت خودروی قدیم و جدید است.
طبق شرایط جدید، اولویت حق استفاده از قبر‌ها در قطعات قدیمی به افرادی واگذار می‌شود که یکی از بستگان درجه یک متقاضی، در آن قطعات مزار داشته باشد. همچنین برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده در این بخش، به هر کدملی صرفا یک پلاک قبر واگذار می‌شود و شرایط انتقال سند قبر به دیگران نیز برداشته شده است.
طبق شرایط جدید، اولویت حق استفاده از قبر‌ها در قطعات قدیمی به افرادی واگذار می‌شود که یکی از بستگان درجه یک متقاضی، در آن قطعات مزار داشته باشد. همچنین برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده در این بخش، به هر کدملی صرفا یک پلاک قبر واگذار می‌شود و شرایط انتقال سند قبر به دیگران نیز برداشته شده است.
پس از ثبت رکورد فروش در ماه گذشته، شرایط فروش ویژه پیکاپ فوتون دیزلی توسط ایران خودرو دیزل برای این ماه اعلام شد.
بر اساس اطلاعیه شرکت فرابورس ایران، سیزدهمین شرکت جدید سال با عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام شرکت سوژمیران، امروز ۳۰ مهر به سرمایه گذاران واجد شرایط به روش ثبت سفارش عرضه می‌شود. زمان ثبت سفارش چه ساعتی است؟
بورس کالا شرایط چگونگی خرید لاماری ایما را که قرار است روز نخست آبان روی تابلو عرضه شود، اعلام کرد. همچنین اطلاعیه جدید دیگری نیز در زمینه شرایط جدید خرید وانت کارا که قرار است ۲ آبان عرضه شود، منتشر شد.
سازمان هواپیمایی کشوری شرایط جدید پروازهای اربعین شامل بازه زمانی ۱۵ تا ۳۰ شهریور و ممنوعیت فروش بلیت چارتری را به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ کرد.
در شرایطی که از عصر امروز بحث‌هایی درباره ممنوعیت وحدت مشهد برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید شکل گرفته بود، این تیم نتوانست با نفرات کامل مقابل چوکا حاضر شود و با اعلام ناظر و داور بازی، سه - هیچ بازنده شد.
سخنگوی کمیسیون شوراها از تعیین شرایط عمومی جدید نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
مهریه عندالمطالبه است؛ یعنی به محض انعقاد عقد نکاح زوجه مالک مهریه می‌شود. در صورت بطلان نکاح یا فسخ آن از طرف مرد یا زن مهریه به زن تعلق نمی‌گیرد.
بررسی مشخصات رفاهی، ایمنی و فنی تویوتا یاریس آتیو جدید به ما نشان می‌دهد که این سدان، جایگزین خوبی برای محصولات کلاس B این شرکت ژاپنی به حساب می آید و تا اندازه ای خریدار را هم از نظر امکانات غافلگیر می‌کند. در این رابطه جالب است بدانید که حتی مدل پایه دارای رینگ‌های آلیاژی ۱۶ اینچی، چراغ‌های جلو LED به همراه صفحه نمایش لمسی هشت اینچی و دکمه استارت است. در تریم میانی اسمارت، اما شرایط فرق دارد و شاهد سیستم اطلاعاتی-سرگرمی ۹ اینچی هستیم و آپشن‌هایی همچون دوربین داشبورد (دوربین ثبت وقایع) و پورت‌های USB عقب اضافه می‌شود.
جشنواره جهانی فیلم فجر روز گذشته در فیاپف به ثبت رسید. حالا این جشنواره در کنار جشنواره‌های معتبر جهانی به ثبت رسیده و مزیت‌های زیاد و البته مسائل خاص خود را هم دارد. وقتی در قاعده‌های جهانی قرار می‌گیریم، در شرایط جدیدی هم قرار می‌گیریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ