طبق شرایط جدید، اولویت حق استفاده از قبر‌ها در قطعات قدیمی به افرادی واگذار می‌شود که یکی از بستگان درجه یک متقاضی، در آن قطعات مزار داشته باشد. همچنین برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده در این بخش، به هر کدملی صرفا یک پلاک قبر واگذار می‌شود و شرایط انتقال سند قبر به دیگران نیز برداشته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احتمال دارد با شرایط پیش آمده برای استقلال آرمان رمضانی در جمع شاگردان جواد نکونام ماندگار شود.
در شرایطی که ایران با سه گل از افغانستان پیش بود، دروازه پیام نیازمند به طور جدی تهدید شد.
یکی از جذاب‌ترین کار‌هایی که می‌توان با گلکسی S ۲۳ اولترا انجام داد، عکاسی از آسمان شب است. سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی دوربین اصلی این گوشی می‌تواند در شرایط مناسب، کهکشان راه شیری را نیز ثبت کند؛ کاری که پیش از این تنها از دوربین‌های حرفه‌ای برمی‌آمد. ثبت رد ستارگان با دوربین حرفه‌ای نیز کار طاقت‌فرسایی است، اما با حالت جدید استرو هایپرلپس در گلکسی اس ۲۳ اولترا می‌توانید بدون هیچ دانش فنی ویدیو‌های نفس‌گیری از حرکت ستاره‌ها را در آسمان به تصویر بکشید.
تیم ملی فوتسال زنان ایران در شرایطی باورنکردنی در تورنمنت نوروزگاه که پیش از سال جدید برگزار شد، شرکت نموده است.
مربی محبوب تیم ملی عربستان در شرایطی که شایعات زیادی مبنی بر جدایی‌اش از این تیم مطرح بود، لیست بازیکنان مدنظرش برای فیفادی پیش رو را اعلام کرد.
مس کرمان در شرایطی مقابل استقلال ملاثانی از دور جام حذفی کنار رفت که پیش از این نیز کادرفنی نارنجی‌پوشان مدعی شده بودند با توجه به شرایط جدول این رقابت‌ها را جدی نخواهند گرفت.
دولت عربستان در حال ایجاد بحران‌های اجتماعی در داخل کشور است؛ چراکه محمد بن سلمان تلاش می‌کند تا اشکال جدیدی از ناسیونالیسم را پیش برد، حتی در شرایطی که انبوهی از کارگران خارجی به منطقه وارد می‌شوند.
شرایط برای ممفیس دیپای در اتلتیکو هم مثل بارسلونا پیش می رود و او فعلا نتوانسته جایی در ترکیب ثابت تیم جدیدش پیدا کند.
تیم‌های واراژدین و لوکوموتیو در لیگ کرواسی در شرایطی به تساوی دست یافتند که پیش از بازی بارش برف دردسری جدی ایجاد کرده بود.
عضو شورای فنی فدراسیون بوکس گفت: خوشحالیم که شرایطی در فدراسیون بوکس پیش آمده که همه صاحب‌نظران و کارشناسان  رای می‌دهند و دیگر تصمیم سلیقه‌ای و تک محوری در بوکس جایی ندارد.
عابد اکبری کارشناس ارشد مسائل اروپا گفت: به نظر می‌رسد با توجه به شرایط پیش روی ایران و به‌رغم خاتمه یافتن ناآرامی‌ها در ایران طرف اروپایی طی ۴ ماه نخست سال جدید میلادی کماکان از موضعی انتقادی رفتار کرده و روابط غیر‌سازنده‌ای را بین ایران و اروپا شاهد باشیم.
طبق شرایط جدید، اولویت حق استفاده از قبر‌ها در قطعات قدیمی به افرادی واگذار می‌شود که یکی از بستگان درجه یک متقاضی، در آن قطعات مزار داشته باشد. همچنین برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده در این بخش، به هر کدملی صرفا یک پلاک قبر واگذار می‌شود و شرایط انتقال سند قبر به دیگران نیز برداشته شده است.
محمدی؛ کارشناس خزندگان و دوزیستان - گفت: گونه لاک‌پشت گوش قرمز بومی دره می‌سی سی پی در شرق و مرکز امریکاست که در بیش از ۲۰ کشور دنیا پراکنده شده است. این گونه در دو سالگی بالغ می‌شود و هر سال می‌تواند تا سه مرتبه جفتگیری کند و هر بار در حدود ۲۰ تخم بگذارد. این سرعت بالای تکثیر قدرت تهاجمی آن را بیش از پیش نمایان می‌کند. لاک‌پشت گوش قرمز در رقابت با دو گونه بومی ایران لاک پشت برکه‌ای خزری و اروپایی در اشغال زیستگاه‌ها و منابع تغذیه‌ای بر آن‌ها غلبه کرده است و موجب ترد و انزوا آن‌ها و در شرایط حاد سبب حذف این گونه‌ها از طبیعت می‌شود.
برخی کارشناسان می‌گویند نخست‌وزیر جدید انگلیس، سخت‌ترین شرایط اقتصادی و سیاسی را از زمان جنگ‌جهانی دوم تحویل گرفته که به شدت عملکرد او را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
متاسفانه شرایط اقتصادی چه در سطح بین المللی و چه در سطح داخلی پیچیده شده است و شرایط به گونه ای پیش رفته است که در سطح داخلی هر روز شاهد یک چالش جدید برای بورس هستیم. مجتبی دیبا از کارشناسان بازار سرمایه به این پرسش پاسخ داد که آیا بورس در شرایط فعلی پیش بینی پذیر است؟
کاکا، ستاره سابق فوتبال برزیل، در مصاحبه جدید خود گفت که نیمار سه سال پیش تمایل جدی برای بازگشت به بارسلونا داشت ولی الان او از شرایطش در پاریس کاملا راضی است.
وزیر ورزش در شرایطی رییس فدراسیون سوارکاری را برکنار کرد که سرپرست جديد سه ماه پیش در انتخابات فدراسیون رد صلاحیت شده بود!
سازمان زیباسازی شهر تهران اعلام کرد: مجسمه ارزشمند فردوسی که از میراث فرهنگی شهر تهران شناخته می‌شود، ۶۳ سال پیش در سال ۱۳۳۸ توسط استاد ابوالحسن خان صدیقی در ایتالیا ساخته و به ایران منتقل شده و در طول شش دهه گذشته با توجه به شرایط آب و هوایی، آلودگی هوا و برخی صدمه‌های محیطی با آسیب جدی مواجه شده که در مقابل، متاسفانه نسبت با نگهداشت اصولی، بهسازی و مرمت تخصصی آن اقدام موثری انجام نشده است.
در هفته چهارم لیگ برتر تعداد زیادی از خانم‌هایی که بلیت الکترونیکی تهیه نکرده بودند حدود ۴۰ دقیقه پیش از شروع مسابقه با اجازه مسئولان حراست ورزشگاه آزادی وارد استادیوم شدند اما دیگر تحت هیچ شرایطی این اتفاق تکرار نمی شود.
بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، در شرایطی که هفته گذشته شاهد وخامت اوضاع و افزایش شمار شهر‌های قرمز بودیم، این هفته اوضاع بهبود یافته و از شمار شهرهای قرمز کاسته شده و بر شمار شهرهایی که با رنگ‌های دیگر مشخص شده‌اند، افزوده شده.
یک شرکت انگلیسی فعال در حوزه داده‌های آماری می‌گوید هواداران منچستریونایتد پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر در بین همه باشگاه‌ها بیشترین خوشبینی را به شرایط تیم‌شان داشتند.
یک شرکت انگلیسی فعال در حوزه داده‌های آماری می‌گوید هواداران منچستریونایتد پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر در بین همه باشگاه‌ها بیشترین خوش‌بینی را به شرایط تیم‌شان داشتند.
عرضه اولیه شرکت پویا زرکان آق دره با نماد فزر بعد از گذشته ۵ ماه از آخرین عرضه اولیه چهارشنبه گذشته ۲۰ بهمن در فرابورس انجام شد، اما برخی کارشناسان ابهاماتی را در این زمینه مطرح کردند
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو خسارات قطعی‌های بی‌برنامه برق در سال گذشته را بر این مجموعه تشریح کرد و افزود: مدیریت مصرف برق و تعاملات میان وزارت نیرو و صنعت برق در سال جاری با شرکت چادرملو به مراتب بهتر بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ