وزارت بهداشت عربستان سعودی اعلام کرد، کسانی که قصد ادای مناسک حج امسال را دارند، باید واکسن‌های مننژیت، آنفولانزای فصلی و دُزهای جدید واکسن‌های ویروس کرونا را دریافت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عشرتی گفت: در حال حاضر با شرایط غیر عادی یا طغیانی از بیماری وبا در کشور مواجه نیستیم. موارد ابتلا به وبا که تا این مقطع زمانی از سال جاری به ما گزارش شده کمتر از ۱۰ مورد بوده است، اما همواره باید مراقبت باشیم و این فرهنگسازی را انجام دهیم که افراد خود را در معرض عوامل بیماری‌زای وبا قرار ندهند. البته هنوز تنها یک ماه از فصل تابستان گذشته است. همچنین در تجمعات مراسم‌ها باید مراقب باشیم و بخشی از نگرانی ما در خصوص شیوع این بیماری معطوف به استان‌های مرزی است.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عنوان کرد: درک درستی هم از بعضی از رفتار‌هایی که ناخودآگاه است و لجبازی پشتش نیست اگر صورت بگیرد، به نظر من هم حجاب و عفاف در جامعه رعایت می‌شود هم آن حداقل شرایط امنیت روحی و روانی که باید برای گردشگران وجود داشته باشد، ان‌شاءالله ایجاد می‌شود.
یک سارق در شرایطی که کیف یک زن را به سرقت برد، عقوبت سخت و تلخی او را انتظار کشید و با شلیک گلوله تنبیه شد. منبع: خبرفوری
سرپرست مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت گفت: بارداری در هیچ سنی خطر ندارد، تنها در برخی شرایط نیازمند مراقبت بیشتر است و حتی طبق تحقیقات آمریکایی‌ها می‌گوید نوزاد مادر زیر ۱۸ سال و بالاتر از ۴۲ سال، نوزاد طلایی است.
یک مقام ارشد سازمان جهانی بهداشت گفت که با وجود اینکه می توانیم با واکسیناسیون و درمان به شرایط اضطراری ناشی از ویروس کرونا در جهان پایان دهیم، ولی ریشه‌کن کردن کامل آن امکانپذیر نیست.
وزیر ورزش باید مشخص کند که چطور شرایط ورزشگاه آزادی برای حضور زنان در برنامه‌های غیرفوتبالی مهیاست و حتی محدودیت جایگاه و نفرات، ورودی و خروجی مجزا و سرویس‌های بهداشتی مورد بحث قرار نمی‌گیرد، ولی پای یک مسابقه فوتبال که به میان می‌آید، «شرایط» باید مهیا شود؟ البته که این شرایط هم مشخصا مختص زنان ایرانی است، چون هر بار که رقابتی بین‌المللی صورت گرفته زنان تماشاگر خارجی «شرایط» ورود به ورزشگاه را داشته‌اند و محدودیت‌ها شامل زنان ایرانی شده است
به گفته مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت بیماران قلبی باید به تداخلات دارو و غذا توجه و به توصیه‌های پزشک معالج خود دقیقاً عمل کنند از سوی دیگر بیماران قلبی که سابقه جراحی یا استنت گذاری دارند، با اجازه پزشک معالج منعی برای روزه داری ندارند.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار معاون بشردوستانه و کمک‌های اضطراری دبیرکل سازمان ملل متحد تاکید کرد: ایران آماده کمک به بهبود شرایط بهداشتی و انسانی در سوریه است.
سازمان بهداشت جهانی با به‌روزرسانی فهرست داروهایی که برای درمان تشعشعات رادیواکتیو و شرایط اضطراری هسته‌ای توصیه می‌کند، از کشورها خواست تا مایحتاج درمانی خود را مهیا کنند!
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که از امضاکنندگان تقاضای استیضاح وزیر بهداشت نبوده و در شرایط فعلی استیضاح وزیر را به مصلحت کشور نمی داند.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که از امضاکنندگان تقاضای استیضاح وزیر بهداشت نبوده و در شرایط فعلی استیضاح وزیر را به مصلحت کشور نمی داند.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات: اگر وزرای ناکارآمد را حذف کنیم امیدواری مردم به بهبود شرایط بیشتر می‌شود و شرایط برای بر سرکار آمدن نیرو‌های توانمند ایجاد خواهد شد.
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: اکنون مسافرینی که از کشور‌های آلوده وارد کشور می‌شوند، باید تست منفی داشته باشند. اگر تست نداشته باشند، در داخل کشور تست می‌گیریم و اگر تست‌شان مثبت باشد، باید در قرنطینه قرار گیرند.
عمادی افزود: وضعیت بیماری کرونا در کشورمان نسبت به برخی کشورهای آسیایی و اروپایی به خوبی مدیریت و کنترل شده است و در شرایط فعلی که احتمال شیوع موج هشتم وجود دارد، همراهی و همیاری مردم در رعایت اصول بهداشتی و انجام به موقع تزریق دُز یادآور واکسن می تواند به مهار آن منجر شود.
دارو؛ قصه پرغصه این روز‌های مردم از زیر ذره‌بین نمایندگان مجلس پنهان نماند و پای وزیر بهداشت را به صحن علنی باز کرد تا نمایندگان بابت کنترل بازار دارو با او اتمام حجت کنند. همچنین وزیر ارتباطات خبر داد مبنی بر اینکه کسب و کار‌های خرد خانگی پس از پیوستن به شبکه‌های داخلی تا دو سال از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند بود.
دارو؛ قصه پرغصه این روزهای مردم از زیر ذره‌بین نمایندگان مجلس پنهان نماند و پای وزیر بهداشت را به صحن علنی باز کرد تا نمایندگان بابت کنترل بازار دارو با او اتمام حجت کنند، همچنین وزیر ارتباطات خبر داد مبنی بر اینکه کسب و کارهای خرد خانگی پس از پیوستن به شبکه های داخلی تا ۲ سال از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند بود.
اراک - سرپرست دامپزشکی استان مرکزی در خصوص شیوع بیماری آنگارا در واحدهای مرغداری هشدار داد و گفت: این بیماری در صورت رعایت نکردن شرایط بهداشتی تلفات سنگینی برای مرغداری‌ها به همراه دارد.
اراک - سرپرست دامپزشکی استان مرکزی در خصوص شیوع بیماری آنگارا در واحدهای مرغداری هشدار داد و گفت: این بیماری در صورت رعایت نکردن شرایط بهداشتی تلفات سنگینی برای مرغداری‌ها به همراه دارد.
وزیر امور خارجه گفت: نمی‌توان نسبت به سرنوشت ۲۰ میلیون زن و کودک و مرد یمنی که در شرایط سخت تامین نیازهای اولیه همچون دارو، غذا و آب بهداشتی بسر می‌برند بی تفاوت ماند.
وزیر امور خارجه گفت: نمی‌توان نسبت به سرنوشت ۲۰ میلیون زن و کودک و مرد یمنی که در شرایط سخت تامین نیازهای اولیه همچون دارو، غذا و آب بهداشتی بسر می‌برند بی تفاوت ماند.
در شرایطی که ظاهرا مقدمات برچیدن ستاد ملی مقابله با کرونا فراهم می‌شود، این ستاد به ریاست رئیس جمهور تشکل جلسه داد و رئیسی گفت: «تزریق دوز یادآور» و «کنترل مبادی ورودی کشور» ۲ موضوع مهم برای مقابله با ویروس کرونا در شهریور ماه است. با توجه به تردد زائران اربعین و افزایش مسافرت‌ها در روز‌های پایانی تابستان لازم است همه مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را با جدیت بیشتری رعایت کنند.
بسیاری از شرایط بهداشتی دیگر ازجمله تومورهای سرطانی وجود دارد که زیره پتانسیل کمک به درمان آنها را دارد. دانشمندان مطالعاتی را با استفاده از زیره بر روی حیوانات انجام داده‌اند و دریافته‌اند که این ادویه می‌تواند از رشد تومورها جلوگیری کند.
اسطوخودوس یکی از محبوب‌ترین اسانس‌هاست که به دلیل توانایی آن در مقابله با شرایط بهداشتی متعدد ارزشمند است. اسانس اسطوخودوس می‌تواند به بهبود زخم، اضطراب، خواب، عفونت‌های قارچی حتی ریزش مو همچنین به کاهش استرس، فشار خون و سطح کورتیزول کمک کند.
عین اللهی از تشکیل صندوق بیماران صعب العلاج خبر داد و افزود: امیدواریم با این اقدام، شرایط حمایت از بیماران صعب العلاج، بهتر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ