سخنگوی کمیسیون شوراها از تعیین شرایط عمومی جدید نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد:دوره آموزش رزم مقدماتی مشمولان واجد شرایط معافیت ۳ فرزند و بیشتر لغو و این افراد با تکمیل فرم تعهد کفایت از آموزش ، از خدمت دوره ضرورت معاف می‌شوند.
توضیحات سردار مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا را در خصوص شرایط حضور مشمولان خدمت سربازی در مراسم اربعین امسال را مشاهده می‌کنید.
بدهی بخش عمومی در انگلیس برای نخستین بار از سال ۱۹۶۱ تاکنون در ماه می از تولید ناخالص داخلی این کشور بیشتر شده است.
پس از ارائه درخواست متقاضی معافیت سربازی به بهزیستی شهرستان‌ها و در صورت واجدالشرایط بودن، مستندات مربوطه به بهزیستی استان ارسال گردیده و سپس در شورای معافیت پزشکی بهزیستی، معلول بودن فرد بررسی و در صورت تایید به اداره وظیفه عمومی معرفی می‌گردد.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران از شرایط تحصیل مشمولان سربازی اعزام به خدمت خبر داد.
وزیر نفت تصریح کرد: دشمن و عوامل آن‌ها توانستند با جنگ ترکیبی شرایط ویژه‌ای را به راه انداخته و با ایجاد چالش در تامین گاز و بنزین زمینه گسترش نارضایتی عمومی را فراهم کنند، اما این ترفند دشمن خنثی شد. همانطوری که در بند «م» تبصره یک بودجه سال ۱۴۰۱ دولت مکلف به اصلاح الگوی مصرف گاز شد دولت نیز در این مسیر گام برداشت. در بند «ک» تبصره ۱۵ بودجه سال ۱۴۰۱ نیز دولت مکلف شد تغرفه بخش خانگی را اصلاح کند.
در یکی از مواد طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی آمده بود که شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان انتخابات مجلس تغییر کند که نمایندگان این ماده را حذف کردند.
از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خطاب به کارفرمایان، تأمین‌کنندگان و پذیرندگان، بخشنامه «موافقت‌نامه و شرایط عمومی قراردادهای واگذاری (فاکتورینگ)» ابلاغ شد.
عرصه سیاست داخلی ایران در سالی که گذشت، شاهد ملاقات‌های سیاسی فعالان حزبی، سامان گرفتن خانه احزاب، تشکیل مجمع عمومی احزاب پس از شرایط کرونایی و شکل گیری برخی ائتلاف‌های جدید بود که نمی توان آن را بی ربط انتخابات کشور در سال آینده دانست.
کریستین آتسو، بازیکن سابق چلسی و ستاره اهل غنا پس از خروج از زیر آوار شرایط خوبی دارد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: سران طالبان با صراحت می‌گویند، چون در ۲۰ سال گذشته افغانستان تحت اشغال بوده، قطعاً اشغالگران بر افکار عمومی اثر گذاشته‌اند و لذا شرایط مناسب برای انتخابات وجود ندارد.
در چند هفته اخیر برخی کارشناسان مستقل که دل در گروی انقلاب دارند نیز هشدار داده‌اند مبادا شرایط کشور به سمتی برود که کشور‌هایی نظیر عراق یا لیبی در گذشته داشتند و موضوعات حقوق بشری در پیوند با اجماع سنگین جهانی، افکار عمومی جهان را آماده دخالت نظامی غرب کرد و فاجعه‌ای در آن ممالک آفرید که هنوز هم آثار ویرانگر آن مشهود است.
اداره کل روابط عمومی وزارت نفت طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حال جسمی وزیر نفت که ظهر امروز (پنج‌شنبه،۲۴ آذرماه) دچار حمله گذرای قلبی شده، مساعد است.
«محاربه به عبارت از کشیدن سلاح به قصد جان، مال یا ناموس مردم یا ارعاب آن‌ها است به نحوی که موجب ناامنی در محیط گردد. هرگاه کسی با انگیزه شخصی به سوی یک یا چند شخص خاص سلاح بکشد و عمل او جنبه عمومی نداشته باشد و نیز کسی که به روی مردم سلاح بکشد، ولی در اثر ناتوانی موجب سلب امنیت نشود، محارب محسوب نمی‌شود».
فصل اول از باب سوم قانون آئین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب (در امور مدنی) از مواد ۴۸ تا ۶۰ به موضوع "دادرسی نخستین" در دادگاه‌ها پرداخته است.
شاه اردن طی اظهاراتی در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل گفت که تغییر شرایط قانونی و تاریخی در قدس اشغالی باعث بروز تنش می شود.
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری مقرر شد که هیات وزیران مرجع تعیین و تصویب شرایط احراز تصدی سمت شهردار است و وزارت کشور واجد اختیار تعیین شرایط مزبور نیست.
رئیس سازمان وظیفه عمومی شرایط حضور سربازان در اربعین حسینی را تشریح کرد.
رئیس سازمان وظیفه عمومی شرایط حضور سربازان در اربعین حسینی را تشریح کرد.
پیشتر نیز دولت دوازدهم لایحه جامع انتخابات را به مجلس شورای اسلامی ارسال کرده بود که تمام انتخابات‌ها در آن دیده شده بود اما نمایندگان مجلس به جای آنکه لایحه دولت قبل را در دستور کار قرار دهند، طرح‌هایی را برای انتخابات‌های گوناگون در دستورکار قرار دادند.
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه تخصیص یارانه نقدی به همه مردم با مبالغ یکسان باید گسترش یابد، گفت: همچنین، پرداخت یارانه نقدی باید ادامه دار باشد؛ نه اینکه فقط برای دو ماه این مبالغ پرداخت شود.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۳۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۵ میلیون تومان رسید.
دبیرکل سابق حزب کارگزاران سازندگی و فعال سیاسی اصلاح طلب، اظهار کرد: اعتماد عمومی حتی از جانب همان کسانی که به این دولت رای داده اند کاهش یافته است
درست زمانی که ما باید نگرش اذهان‌ عمومی و مسئولین را نسبت به سینما درست کنیم، یکباره جنبش me too راه می‌افتد که امنیت شغلی و روانی و آبروی اجتماعی و خانوادگی بسیاری از سینماگران را دچار خطر کرده است. هنوز این مشکل حل نشده از طرف چند تا سینماگر بیانیه تند سیاسی منتشر می‌شود و همه این اتفاق‌ها امنیت روانی مدیریت را هم از سینما می‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ