نساجی با دو گل مس کرمان را شکست داد تا در جدول رده بندی شرایط خود را بهبود ببخشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارداران سفارت سوئد و دانمارک در پی ادامه توهین به ساحت مقدس و نورانی قرآن کریم در این کشورها به وزارت امور خارجه احضار شدند.
در پی ادامه توهین به ساحت مقدس و نورانی قرآن کریم در کشورهای سوئد و دانمارک کارداران این دو کشور امروز به وزارت امور خارجه احضار شدند.
وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و ترکیه عصر امروز در گفتگوی تلفنی اهانت به قرآن کریم در سوئد و دانمارک را محکوم کردند.
وزیران امور خارجه ترکیه و ایران به صورت تلفنی در خصوص افزایش حملات به قرآن کریم در اروپا گفتگو کردند.
وزیر امور خارجه ترکیه هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد و چشم‌پوشی نسبت به این مسئله علی‌رغم هشدارها را غیرقابل قبول خواند و آن را به‌شدت محکوم کرد.
وزیر امور خارجه اجازه دادن در اهانت به مقدسات دینی و قرآن‌ کریم از سوی سوئد را غیرقابل پذیرش خواند و گفت: دموکراسی و آزادی خواندن این رفتارها، فقط و فقط مشوق تروریسم و افراط‌گرایی است.
سخنگوی وزارت امور خارجه، در واکنش به چراغ سبز دولت سوئد به اسلام ستیزان برای تکرار اهانت به قرآن کریم اظهار داشت که این کار اقدامی تحریک آمیز، نسنجیده و غیر قابل قبول است.
وزیر امور خارجه ترکیه امروز هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد را «اقدام شنیع» توصیف و آن را محکوم کرد.
حمید مطهری می‌گوید قهرمانی در تورنمنت کافا، یک تمرین برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا بوده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه اهانت مجدد به قرآن کریم در دانمارک را شدیداً محکوم کرد و از دولت دانمارک خواست برای جلوگیری از تکرار اینگونه اقدامات نفرت‌انگیز، تدابیر و اقدامات قاطع به عمل آورد.
مدافع ایرانی ملی‌پوش الاهلی قطر انتخاب امیر قلعه‌نویی را یک اتفاق مثبت برای نیمکت تیم ملی می‌داند و مدعی است قادر خواهند بود شرایط برای قهرمانی شکل دهند.
در شرایطی که امیر قلعه نویی قصد دارد از مربیان برزیلی و پرتغالی که با آنها در تراکتور سابقه کار دارد در تیم ملی ایران استفاده کند، شانس کریم باقری برای بازگشت به نیمکت ایران کم است.
پاسخ طنزآمیز کارلو آنچلوتی به سوالی درباره تنش اخیر در رابطه کریم بنزما و دیدیه دشان و دعوای رسانه‌ای بین این دو خبرساز شده است.
نشان فداکاری توسط امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش به امیر سرتیپ خلبان حبیب بقایی، امیر سرتیپ خلبان سیدرضا پردیس و امیر سرتیپ خلبان کریم قوامی فرماندهان سابق نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در خط مقدم دفاع از استقلال، تمامیت ارضی و نظام مقدس جمهوری اسلامی در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سال‌های پس از آن مومنانه و مردانه ایستاده‌اند، اهدا شد.
نمایندگی هفت دوره مجلس شورای اسلامی و عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام در کارنامه باهنر به چشم می‌خورد.وی از گذشته و حال انقلاب، گفتنی‌های زیادی دارد. برخی‌ها معتقدند نظرات او درباره آینده نظام و کشور، مورد توجه واقع می‌شود.
نمایندگی هفت دوره مجلس شورای اسلامی و عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام در کارنامه باهنر به چشم می‌خورد.وی از گذشته و حال انقلاب، گفتنی‌های زیادی دارد. برخی‌ها معتقدند نظرات او درباره آینده نظام و کشور، مورد توجه واقع می‌شود.
وزارت امور خارجه اردن تعرض به قرآن کریم در سوئد را به شدت محکوم کرد و این اقدام را موجب دامن زدن به نفرت پراکنی و خشونت دانست.
امیر عبدالهیان با بیان اینکه امیدوارم طرف‌های غربی از رفتارهای ریاکارانه فاصله بگیرند و مذاکراتی که ماه‌ها به طول انجامیده به نتیجه برسد، به نحوی که همه طرف‌ها از آن نفع ببرند، خاطرنشان کرد: ما دست بسته هم نیستیم و در صورتی که غربی‌ها بخواهند رفتارهای ریاکارانه و مداخله جویانه خود را ادامه دهند ما در مسیر پلن دیگری حرکت خواهیم کرد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در منزل شهیدان خمسه نژاد و کریمی با همسر و مادر این شهدای والامقام دیدار کرد.
نماینده مردم رباط کریم در مجلس گفت: آقای فاطمی امین در رابطه با خودرو ۸ ماه قبل در این مجلس قول داد که ایران‌خودرو و سایپا را طی ۲ ماه به صاحبان اصلی خود واگذار کند، اما این کار تاکنون صورت نگرفت؛ چرا او این دروغ را مرتکب شد؟
کریم باقری خود را به صحنه جنجالی بازی ملوان و پرسپولیس رساند تا به شیوه خودش سرمربی ملوان را آرام کند اما این اقدام به مذاق انزلی‌چی‌ها خوش نیامد.
نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: وزیر باید پرچمدار امر به معروف و نهی از منکر باشد.
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر در اظهاراتی گفت که با اولاف شولتس، صدراعظم آلمان درخصوص مسائل منطقه‌ای و بین المللی رایزنی کردم و بر حل اختلافات از طریق گفتگو و دیپلماسی تاکید کردیم.
نساجی سرانجام در دیدار با مس کرمان با ضربات امیر مهدی جانملکی و کریم اسلامی به برد شیرین دو بر صفر دست یافت و اولین پیروزی اش را جشن گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ