نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: در فتنه اخیر عده‌ای اسم زن را رمز آشوب و اغتشاش کردند و نظام را متهم ساختند، درحالیکه با ظهور جمهوری اسلامی زن نجیب ایرانی از دیکتاتوری پهلوی نجات یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر شیعیان نیجریه نسبت به اقدام احتمالی فرانسه و آمریکا برای ایجاد بحران میان نیجر و نیجریه با استفاده از گروه تروریستی بوکوحرام هشدار داد.
تایباد - جانشین فرمانده فراجا گفت: انسجام و وحدت موجود باید حفظ شود و در مقابل نیز اجازه فتنه‌گری و ایجاد تفرقه به دشمنان را نمی‌دهیم.
رئیس جمهور گفت: آیت الله مصباح یزدی با اندیشه‌های انحرافی و با فتنه‌گرانی که می‌خواستند منطقه را به آشوب بکشند، مقابله می‌کرد و در کنار سردار شهید قاسم سلیمانی از الگوهای این مقابله بود.
بی‌بی‌سی با بازخوانی حوادث عاشورای ۸۸ به منظور تهییج و بازگرداندن دوباره اغتشاش‌گران به صحنه، خواسته یا ناخواسته به حرمت‌شکنی فتنه‌گران سبز در عاشورای ۸۸ اذعان کرده است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم به فتنه‌گران فهماندند که پای ارزش‌های خود هستند و به دشمنان ایران اسلامی نشان دادند ایران متاعی نیست که بتوانند همچون گذشته آن را به یغما ببرند.
حزب موتلفه در بیانیه‌ای از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی خواست شجاعانه و با اقتدار توطئه سنگین فتنه‌گران را به شکست نهایی و ریشه کنی فتنه برسانند.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: موضوع مهسا امینی و بحث حجاب تنها بهانه بود و اغتشاشگران و فتنه‌گران تنها به دنبال براندازی نظام بودند و مردم هم از ابتدا راه خود را از آنها جدا کردند.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: موضوع مهسا امینی و بحث حجاب تنها بهانه بود و اغتشاشگران و فتنه‌گران تنها به دنبال براندازی نظام بودند و مردم هم از ابتدا راه خود را از آنها جدا کردند.
پیرو بیانات رهبر انقلاب درباره حوادث اخیر، مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی از بیانات و مواضع روشنگرانه معظم له قدردانی کرد و نوشت: با این سخنان تکلیف فتنه گران و وظیفه مردم و خواص روش شد.
مشهد ـ جبهه روحانیت مردمی انقلاب اسلامی با صدور بیانیه در خصوص اغتشاشات اخیر، بر لزوم تفکیک آشوبگران از فریب خوردگان تاکید کرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اغتشاشات اخیر با حضور گسترده مردم در راهپیمایی‌های متعدد جمع خواهد شد و فتنه‌گران متوجه خواهند شد که خط مردم از آنها جدا است.
حسین علیه گفت: اغتشاشگران و فتنه‌گران در حوادث اخیر با اهانت به قرآن، پیامبر، مقام معظم رهبری و برخی دیگر از مبانی دینی سعی کردند تا اندیشه ظالمانه و مستبدانه خود را نشان دهند در حالی که خروجی و نتیجه چنین فتنه‌هایی ذلت و خواری استکبار و دشمنان است.
راهپیمائی گسترده مردم ایران در محکومیت فتنه‌گران و هتاکان به مقدسات دینی با صدور قطعنامه‌ای پایان یافت.
وزیر اطلاعات نوشت: سربازان گمنام امام زمان قویاً اطمینان می‌دهند که با هوشمندی و هوشیاری همه‌جانبه، مترصد نقشه و بازی‌سازی‌های ابلهانه‌ی دشمنان خبیث و خنثی‌سازی و مهار توطئه‌های شوم آنان خواهد بود؛ و اجمالاً به فتنه‌گران داخلی و خارجی هشدار می‌دهد که هرگز خواب‌های آشفته و شوم آنان علیه ارزش‌های دینی و دستاورد‌های سترگ انقلاب اسلامی تعبیر نخواهد شد.
وزیر اطلاعات گفت: به فتنه‌گران داخلی و خارجی هشدار می‌دهند که هرگز خواب‌های آشفته و شوم آنان علیه ارزش‌های دینی و دستاوردهای سترگ انقلاب اسلامی تعبیر نخواهد شد.
عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع «مهسا امینی» را پیگیری می‌کنیم اما از مردم می‌خواهیم از همراهی با فتنه‌گران پرهیز کنند.
عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع «مهسا امینی» را پیگیری می‌کنیم اما از مردم می‌خواهیم از همراهی با فتنه‌گران پرهیز کنند.
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: گفته شود هر کس وابسته به اصلاح‌طلبان است، فتنه‌گر است، اشتباه می‌باشد.
شهرکرد- وزیر اطلاعات گفت: امید آمریکا به برخی فتنه گران و بیانیه نویسان داخلی، راه به جایی نخواهد برد و محکوم به شکست است.
وزیر کشور گفت: فتنه‌گران با مشاهده حضور یک دولت کاملا انقلابی با پشتوانه مردمی، در تلاش برای حاشیه‌سازی و فتنه‌افروزی هستند. چگونه یک فرد حاضر می‌شود شرافت‌ها و شکوه بزرگی که در این مملکت خلق شده است را بی‌دلیل و از روی کینه و دشمنی زیر سوال ببرد؟
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ما قول می‌دهیم در برابر فتنه گران بایستیم و از آرمان‌های بلندشان دفاع کنیم و نگذاریم پا روی خون شهدا بگذارند.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه برخی فتنه‌گران همچنان بر طبل تقابل با اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی می‌کوبند، البته مردم به آنها پاسخ کوبنده‌ای داده‌اند.
ادبیات حاکم بر مطلب وهن‌آلود و سخیف میرحسین موسوی حاکی از وجود بازیگران پشت‌صحنه‌ای است که می‌خواهند از فتنه‌گران استفاده ابزاری کرده و آن‌ها را به شیپور داعش و اسرائیل در داخل بدل کنند.
رویترز به نقل از منابع آگاه نوشت، نفتکشی که ایران برای ونزوئلا ساخته است، قرار است ماه آینده با یک محموله فرآورده‌های سوختی در نخستین سفر دریایی خود، به ونزوئلا برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ