وزرای ورزش ایران و ونزوئلا توافق کردند با همکاری فدراسیون‌های فوتبال دو کشور تیم‌های ملی ایران و ونزوئلا در دیداری دوستانه برابر هم قرار بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه عراق در نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی برای بررسی موضوع هتک حرمت مکرر قرآن کریم، ۵ پیشنهاد را جهت جلوگیری از تکرار این هتاکی‌ها ارائه داد.
وزیر اطلاعات با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: باید طراحی‌ها و راهبردهای مشترکی برای مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت در نظام انتخاباتی کشور را اتخاذ کرد، چراکه انتخابات باید پیام‌آور اقتدار و وحدت عمل برای همه قرار گیرد و مشارکت حداکثری باید صورت گیرد.
وزیر ورزش درباره دخالت سازمان خصوصی‌سازی برای تغییر هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: پیشنهاد ما این است که تا ۳۰ خرداد ماه صبر کنند و تغییرات بعد از این تاریخ انجام شود.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: معرفی وزیر بازرگانی منوط به موافقت مجلس با تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و تشکیل وزارت بازرگانی است.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: اکنون وزیر کشاورزی، صنایع و معادن و بازرگانی معرفی خواهند شد البته این به شرطی است که مجلس با تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کند تا به جای وزیر صنعت، معدن و تجارت، دو وزیر با عنوان وزیر صنایع و معادن و وزیر بازرگانی به مجلس پیشنهاد شوند.
وزیر کشور درباره بحث امنیت برگزاری آزمون‌های نهایی و کنکور گفت: مهمترین موضوع، برگزاری کنکور است که در این زمینه مشکلی نیست و امنیت سوالات هم موضوع دیگری است که تدابیر لازم برای تامین آن اعمال می‌شود.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) سیزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهارداشت: زمانی که من وزیر آموزش و پرورش بودم و برخی وزارتخانه‌ها با هم ادغام می‌شدند من امدم بیرون از آموزش و پرورش و از من پرسیدند به نظرتان آموزش و پرورش با کجا ادغام شود گفتم نفت.
وزیر ارتباطات در پیام تبریک سال جدید گفت: پیشنهاداتی برای بازنگری در لیست سرویس ها، سایت ها و اپلیکیشن هایی که در دو دهه گذشته محدود شده اند ارائه داده ایم.
وزیر بهداشت، با تاکید بر اهمیت اصلاح سبک زندگی در راستای ارتقای سلامت جامعه، به وزیر آموزش و پرورش پیشنهاد داد تا زنگ سلامت و کتاب درسی سلامت برای دانش آموزان در نظر گرفته شود.
خاندوزی گفت: رویکرد دولت سیزدهم محدود کردن ویژه‌خواری، توسعه دسترسی مردم و بهبود چشم‌انداز تولید و تولیدکننده به صورت هم زمان است. عشقی نیز افزود: صنعت خودروسازی شبیه بیماری است که عارضه‌های مختلفی دارد؛ انباشت زیان ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی یقینا قابل ادامه نبود و این صنعت در صورت ادامه روند قبل، حتما با یک توقف تلخ مواجه می‌شد.
معاون پارلمانی رییس جمهور معتقد است که امضاهای استیضاح وزیر بهداشت کمتر از حد نصاب شده است اما از طرف دیگر عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی یکی از امضاکنندگان این استیضاح می گوید استیضاح وزیر بهداشت همچنان حد نصاب لازم را داراست
وزیر ورزش عربستان اعلام کرد از هر پیشنهاد بخش‌های خصوصی برای خرید دو باشگاه لیورپول و یونایتد حمایت می‌کنیم.
کلورلی گفت: ما در ماه گذشته یک توافق معتبر را جلوی ایران گذاشتیم، اما تهران هنوز پاسخی نداده است. در مرحله انتقالی (بعد از ارائه این پیشنهاد تاکنون) شاهد اقدامات ایران علیه زنانی بوده ایم که در دفاع از حقوق خود برخاسته اند. پیشنهادمان را به ایران داده ایم. اکنون توپ در زمین ایران است و ایران باید به این پیشنهاد پاسخ دهد.
سوماروگا این پیشنهاد را در چارچوب تلاش‌هایش برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف انرژی و سوخت در زمستان سال جاری و جلوگیری از کمبود سوخت و قطعی برق در این کشور مطرح کرده است.
نخست وزیر یونان از مردم کشورش خواست قبض برق و حامل های انرژی را برای ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بفرستند.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: پیشنهاد ایجاد فدراسیون داوران ورزشی به وزیر ورزش اعلام شده و مقرر شده این موضوع عملیاتی شود.
چندسال است که خانم‌ها با عزت و احترام به استادیوم‌ها می‌آیند و بازی‌های تیم ملی فوتبال را می‌بینند. حتی بازی ایران و عراق شب‌هنگام برگزار شد، ولی برای تردد خانم‌ها اتوبوس گذاشتیم و ورودی مستقل و خوبی داشتند.
در حال بررسی شرایط هستیم. با مبادی مختلف صحبت کرده‌ایم تا بتوانیم مجوزهای شورای تامین را بگیریم
وزیر ورزش در خصوص حضور زنان در استادیوم‌های ورزشی گفت: ما اصلا به دنبال تفکیک بحث فوتبال از سایر رشته‌ها و به قول قدیمی‌ها به دنبال طناب کشیدن بین دریای مازندران و گیلان نیستیم. در حال حاضر در بیشتر رشته‌های ورزشی خانواده‌ها قصد حضور دارند و برای انجام این کار نیازمند یکسری هماهنگی‌ها هستیم.
شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان در تازه ترین اقدام خود به وزیر ورزش پیشنهاد داده یک انجمن را به فدراسیون تبدیل کند. انجمنی که چند سال پیش فدراسیون بود و حالا دوباره می‌خواهد فدراسیون شود!
پیشنهاد تبدیل شدن آمادگی جسمانی به فدراسیون، واکنش هایی را در پی داشته که نشان از غیرقانونی بودن این اقدام دارد.
شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان در اقدامی عجیب به وزیر ورزش پیشنهاد داده یک انجمن را به فدراسیون تبدیل کند. انجمنی که چند سال پیش فدراسیون بود و حالا دوباره می خواهد فدراسیون شود!
مدیرعامل ساتکاب گفت: از شرکت‌های دانش بنیان تولید کننده کالا یا ارائه کننده خدمات حوزه صنعت آب و برق که در حوزه بومی‌سازی صاحب ایده یا نوآوری هستند حمایت می کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ