وزیر ارتباطات در پیام تبریک سال جدید گفت: پیشنهاداتی برای بازنگری در لیست سرویس ها، سایت ها و اپلیکیشن هایی که در دو دهه گذشته محدود شده اند ارائه داده ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه عراق در نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی برای بررسی موضوع هتک حرمت مکرر قرآن کریم، ۵ پیشنهاد را جهت جلوگیری از تکرار این هتاکی‌ها ارائه داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد می‌کند تدوین برنامه راهبردی ۲۰۲۵ تا ۲۰۳۰ این سازمان در دستور کار قرار گیرد.
وزرای ورزش ایران و ونزوئلا توافق کردند با همکاری فدراسیون‌های فوتبال دو کشور تیم‌های ملی ایران و ونزوئلا در دیداری دوستانه برابر هم قرار بگیرند.
معاون نخست وزیر ارمنستان امروز از پذیرش پیشنهاد کشورش در ارتباط با تشکیل نشست کمیسیون های تعیین حدود مرزی از سوی جمهوری آذربایجان خبر داد.
وزیر اطلاعات با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: باید طراحی‌ها و راهبردهای مشترکی برای مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت در نظام انتخاباتی کشور را اتخاذ کرد، چراکه انتخابات باید پیام‌آور اقتدار و وحدت عمل برای همه قرار گیرد و مشارکت حداکثری باید صورت گیرد.
نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: علی آبادی هم در بخش خصوصی و هم دولتی کار کرده و می تواند از طریق ایجاد ارتباط بین این دو بخش اشتغالزایی را افزایش دهد.
جهرمی درباره امکان برقراری ارتباط سیاسی با مصر بیان کرد: دولت آماده توسعه روابط با مصر است. پس از فرمایش رهبری، رییس‌جمهور به وزارت خارجه دستور داده‌اند که اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: معرفی وزیر بازرگانی منوط به موافقت مجلس با تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و تشکیل وزارت بازرگانی است.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: اکنون وزیر کشاورزی، صنایع و معادن و بازرگانی معرفی خواهند شد البته این به شرطی است که مجلس با تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کند تا به جای وزیر صنعت، معدن و تجارت، دو وزیر با عنوان وزیر صنایع و معادن و وزیر بازرگانی به مجلس پیشنهاد شوند.
وزیر کشور درباره بحث امنیت برگزاری آزمون‌های نهایی و کنکور گفت: مهمترین موضوع، برگزاری کنکور است که در این زمینه مشکلی نیست و امنیت سوالات هم موضوع دیگری است که تدابیر لازم برای تامین آن اعمال می‌شود.
سمنان- معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش گفت: از محل اعتبارات مولد سازی و املاک مازاد آموزش و پرورش، اجرای یک هزار و ۶۰۰ پروژه در سال جاری پیشنهاد شده است.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) سیزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
‏آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات نوشت: خیلی از اساتید بزرگ دانشگاه‌های کشور، دلسوزانه از نظام رتبه بندی مبتنی بر تعداد مقالات گلایه دارند. کاش نشست رییس جمهور محترم با «جمعی از دانشمندان یک درصد برتر جهان» تلنگری باشد برای اصلاح جدی نظام رتبه‌بندی اساتید در دانشگاه‌های ایران.
وزیر بهداشت، با تاکید بر اهمیت اصلاح سبک زندگی در راستای ارتقای سلامت جامعه، به وزیر آموزش و پرورش پیشنهاد داد تا زنگ سلامت و کتاب درسی سلامت برای دانش آموزان در نظر گرفته شود.
خاندوزی گفت: رویکرد دولت سیزدهم محدود کردن ویژه‌خواری، توسعه دسترسی مردم و بهبود چشم‌انداز تولید و تولیدکننده به صورت هم زمان است. عشقی نیز افزود: صنعت خودروسازی شبیه بیماری است که عارضه‌های مختلفی دارد؛ انباشت زیان ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی یقینا قابل ادامه نبود و این صنعت در صورت ادامه روند قبل، حتما با یک توقف تلخ مواجه می‌شد.
معاون پارلمانی رییس جمهور معتقد است که امضاهای استیضاح وزیر بهداشت کمتر از حد نصاب شده است اما از طرف دیگر عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی یکی از امضاکنندگان این استیضاح می گوید استیضاح وزیر بهداشت همچنان حد نصاب لازم را داراست
کلورلی گفت: ما در ماه گذشته یک توافق معتبر را جلوی ایران گذاشتیم، اما تهران هنوز پاسخی نداده است. در مرحله انتقالی (بعد از ارائه این پیشنهاد تاکنون) شاهد اقدامات ایران علیه زنانی بوده ایم که در دفاع از حقوق خود برخاسته اند. پیشنهادمان را به ایران داده ایم. اکنون توپ در زمین ایران است و ایران باید به این پیشنهاد پاسخ دهد.
وزیر دارایی انگلیس در اظهارنظری عجیب، «فشار زیاد» پس از مرگ ملکه الیزابت دوم را دلیل اشتباهات رخ‌داده در بسته اقتصادی پیشنهادی خود دانست.
نخست وزیر یونان از مردم کشورش خواست قبض برق و حامل های انرژی را برای ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بفرستند.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: پیشنهاد ایجاد فدراسیون داوران ورزشی به وزیر ورزش اعلام شده و مقرر شده این موضوع عملیاتی شود.
چندسال است که خانم‌ها با عزت و احترام به استادیوم‌ها می‌آیند و بازی‌های تیم ملی فوتبال را می‌بینند. حتی بازی ایران و عراق شب‌هنگام برگزار شد، ولی برای تردد خانم‌ها اتوبوس گذاشتیم و ورودی مستقل و خوبی داشتند.
پیشنهاد تبدیل شدن آمادگی جسمانی به فدراسیون، واکنش هایی را در پی داشته که نشان از غیرقانونی بودن این اقدام دارد.
مدیرعامل ساتکاب گفت: از شرکت‌های دانش بنیان تولید کننده کالا یا ارائه کننده خدمات حوزه صنعت آب و برق که در حوزه بومی‌سازی صاحب ایده یا نوآوری هستند حمایت می کنیم.
وزیر پیشین ارتباطات نوشت؛ در شبکه‌های اجتماعی، عکسی دست به دست می‌چرخید که به مقایسه قبر یکی از شیوخ کشورهای عربی با قبر امام پرداخته بود. اگر شما هم آن دو تصویر را دیده‌اید، پیشنهاد می‌کنم این چند سطر را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ