پیشنهاد تبدیل شدن آمادگی جسمانی به فدراسیون، واکنش هایی را در پی داشته که نشان از غیرقانونی بودن این اقدام دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسیاری از ساختمان‌های ناایمن بدون مجوز و پروانه و با کمترین نظارت استاندارد ساخته شده اند. برخی از افراد سودجو بدون توجه به موانع قانونی اقدام به ساخت و ساز می‌کنند و در نتیجه تعداد ساختمان‌های بی کیفیت در سطح شهر کم نیست. در مرحله پس از ساخت، وقتی شهرداری برای تخریب ساختمان‌های ناایمنی که مجوز‌های لازم را ندارند، وارد عمل می‌شود، نه تنها قدرت کافی ندارد، بلکه از حمایت قانونی و قضایی برخوردار نیست. بسیاری از گروه‌هایی که ساخت و ساز بدون مجوز انجام می‌دهند نیز دست به مقابله با قانون می‌زنند و راه‌های دور زدن قانون را یاد گرفته اند.
محمد نادری باوجود موانع قانونی، بازیکن کلیدی پاکو خمس محسوب می‌شود.
علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در نامه‌ای به رئیس جمهور، ضمن تقدیر از مواضع وی و وزارت امور خارجه در پی محکومیت اهانت به قرآن کریم خواستار پیگیری تصویب قانونی بین المللی در برخورد قاطع در صورت تکرار این جسارت شد و بر لزوم تحریم کشور‌های هتاک توسط کشور‌های اسلامی تاکید کرد.
وزیر دادگستری گفت: سازمان ثبت برای اجرای دقیق قانون حدنگاری با موانع و کمبود امکاناتی مواجه است که در لایحه هفتم توسعه به پیشنهاد قوه قضائیه این ایرادات ازبین رفته است.
نجف آبادی درباره موانع قانونی کردن توزیع الکل قانونی در کشور گفت: در ایران برای حفظ شعائر مذهبی و قانون دین درمورد عدم مصرف الکل برای مسلمانان قانونی شدم الکل خوراکی در کشور شدنی نیست، ولی باید فکری بکنیم که چرا مصرف الکل در ایران حتی نسبت به کشور‌هایی که مصرف در آن‌ها آزاد است بیشتر است. ما هم پای درددل دیگران می‌نشینیم و در جریان هستیم که مصرف الکل در کشور کم نیست. مصرف الکل حتی به صورت غیر قانونی هم باید شرایطی داشته باشد موجب مرگ افراد نشود.
گرمسار- با وجود مصوبه قانونی بهره مندی مردم گرمسار و آرادان از ۹۱ درصد آب سد نمرود، این حقابه قانونی و شرعی با کم توجهی های بسیاری روبرو ب و علیرغم مطالبات گسترده مردم همچنان عملی نشده است.
اعلام وصول استیضاح وزیر صمت در اواخر فروردین ماه حواشی زیادی در پی داشت. در حالیکه یک نماینده شب گذشته از منتفی شدن این ماجرا خبر داده بود، نماینده ای دیگر این موضوع را تکذیب کرد. یک عضو کمیسیون صنایع مجلس نیز گفت که هیچ امضایی از استیضاح وزیر صمت پس گرفته نشده است و آئین‌نامه اجازه پس‌گرفتن امضا را نمی‌دهد.
فدراسیون جهانی اتومبیلرانی از وضع قوانین جدید در این رشته‌ خبر داد که با واکنش شدید رانندگان رو به رو شده‌ است.
اجرای قانون حساب واحد خزانه با ایجاد شفافیت، انضباط‌بخشی به فرایند بودجه‌ریزی و کاهش اتلاف و انحراف در بودجه دولت، گامی در اجرای عدالت در تخصیص اعتبارات دستگاه‌ها و رفع تبعیض اجتماعی و اقتصادی خواهد بود.
عبدی نوشت: روشن است که اهداف قانون جوانی جمعیت و فرزندآوری محقق نشده است، زیرا هیچ ربطی به واقعیت فرزندآوری نداشته است و در ادامه نیز وضعیت بدتر خواهد شد. تنها راه بهبود وضع اقتصادی و ایجاد شرایط اجتماعی مناسب برای تشکیل خانواده مطابق معیار‌های جوانان است.
عضو ناظر مجلس در شورای رقابت با بیان اینکه شورای عالی بورس قانونگذار نیست، گفت: برای تنظیم عرضه خودرو در بورس نیاز به قانون جدید در مجلس داریم مگرنه شورای رقابت باید تنظیم گری کند.
رئیس پژوهشکده گردشگری با اشاره اینکه به در راستای توسعه گردشگری دسترس‌پذیر اقداماتی خوبی انجام گرفته است، گفت: با این وجود همچنان کاستی‌های هزینه‌ای و مالی وجود دارد.
بانک‌ها به دلایل مختلف از جمله بخشنامه‌های بانکی، از پرداخت تسهیلات به مردم و بخش‌های تولیدی خودداری می‌کنند. اما این موضوع تنها یک روی سکه است؛ زیرا در روی دیگر سکه تحرکات بسیاری از بانک‌ها در فضای بنگاه داری و ملک داری است. موضوعی که در این سال ها مورد انتقاد رهبر انقلاب نیز بوده و تاکید داشته اند بانک برای بنگاه‌داری نیست.
باشگاه فولاد و در راس آن جواد نکونام مانع از حضور محمد امین حزباوی در اردوی تیم جوانان ایران در عمان شده است.
مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها با تاکید بر اینکه هیچ دلیلی بر عدم برگزاری انتخابات نیست، گفت: اگر مجمعی تشکیل نشده به دلیل موارد قانونی و حقوقی بوده وگرنه وزارت دخل و تصرفی ندارد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی دو فوریت طرح اصلاح قانون حمایت از خانواده را به منظور حل موانع قانونی دریافت وام ازدواج، به تصویب رساندند.
معاون وزیر کشور گفت: مقرر شد دستگاه‌های مرتبط با این موضوع، ظرف دو هفته ضمن اعلام آخرین اقدامات صورت گرفته؛ ارزیابی‌های دقیق و کارشناسی در زمینه موانع پیش روی این قانون به عمل آورند.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: «جمهوری اسلامی ایران همچنان به توافق ۲۰۱۵ متعهد است، اقدامات جبرانی ایران در پاسخ به نقض تعهدات طرف‌های مقابل صورت گرفته است. چنانچه دیگر طرف‌های این توافق با رفع همه موانع و برداشتن تحریم‌ها به تعهدات خود بازگردند؛ تداوم اقدامات اجرایی ایران با کسب مجوز قانونی از مجلس شورای اسلامی تعیین خواهد شد.»
رئیس‌جمهور ضمن تاکید بر اینکه اشکالات احتمالی قانون حمایت از خانواده و جوانی نباید مانع اجرای آن شود، از دستگاه‌های مسئول خواست که این قانون را با جدیت و قوت اجرا کنند.
معاون اول رئیس‌جمهور، آئین‌نامه اجرایی ماده (۴۴) قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور را ابلاغ کرد.
اگر وزارت دادگستری و اف بی آی توانستند مانع از درز اخبار مربوط به این حمله به بیرون شوند این بدان معناست که آنان با احتیاط کامل تحقیقات درباره ترامپ را دنبال می‌کنند. حمله به چنین شخصیت سیاسی برجسته‌ای که جامعه بر سر آن قطبی شده توسط مقام‌های عالی رتبه تایید و نظارت می‌شد و دست کم آژانس‌های مجری قانون باید از یک قاضی فدرال حکم دریافت می‌کردند.
تکالیف بانک‌ها در اجرای قانون رفع موانع تولید بررسی می‌شود
رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد می گوید: سازمان نظام روانشناسی برخی موانع غیر قانونی بر سر صدور مجوزهای دفاتر خدمات مشاوره قرار داده که به دادگاه معرفی می شود.
حمید حاج اسماعیلی کارشناس بازار کار با اشاره به اینکه گزارش‌هایی که از سوی مرکز آمار در مورد کاهش نرخ بیکاری منتشر می‌شود، هیچ سنخیتی با واقعیت‌های بازار کار ندارد، اظهار داشت: در این رابطه روش‌های آماری که مرکز آمار برای محاسبه نرخ بیکاری به کار می‌گیرد، به هیچ عنوان نمی‌تواند نتایجی که با بازار کار همخوانی داشته باشد، را به دست بیاورد، بنابراین در این زمینه باید از روش‌های استاندارد‌تری استفاده کرد تا بتوان به واقعیات دست پیدا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ